Hey, vēlos jums nedaudz pastāstīt par dažām "tumšajām" pusēm, ko Apple uzņēmums pasniedz mums tā, ka mēs to nepamanām. Izsakām savas domas, komentējam ,vērtējam :)
Hey, vēlos jums nedaudz pastāstīt par dažām "tumšajām" pusēm, ko Apple uzņēmums pasniedz mums tā, ka mēs to nepamanām. Izsakām savas domas, komentējam ,vērtējam :)
Cilvēki uzķerās uz mārketinga triku. Visi gaida, kad iznāks jauns iPhone, vai iPad, jo tam būs dažādi uzlabojumi un antjauninājumi. Bet patiesībā, palaižot “jauno produktu” apgrozībā, ir iztrādāts jau cits produkts, kuru drīzumā arī laidīs mārketinga plūsmā. Visu, ko mēs nopērkam, ir novecojis. Kopš 2001. gada ir iznākuši seši iPod, divi iPod mini, seši iPod Shuffle un četri iPod touch. Apple ir izdevusi piecus iPhone modeļus kopš 2007. gada un trīs no tiem ir iznākuši kopš 2010. gada. Protams, jaunākajiem modeļiem ir savi atjauninājumi, tie ir ātrāki par iepriekšējiem, ir papildus funkcijas, labākas kameras, bet tas viss ir tikai tāpēc, lai cilvēki tiektos iegādāties atkal jaunāku modeli.
Smurfberries - sākumā tā liekas pavisam nevainīga spēle, bet drošība šajā spēlē ir nevisai izstrādāta. Medisons, astoņus gadus vecs puisītis, spēlējot ir iztērējis vairāk par 1400 dolāriem, jo vecākiem tā likās pavisam nevainīga spēle, kuru var iedot bērnam uzspēlēt uz iPad, tomēr neuzmanības pēc, bērns ir pircis odziņas, lai spēlē attīstītos.. Pēc vecāku iesniegtās sūdzības tika saņemta vienreizēja atlīdzība, bet es domāju, ka tas nav vienīgais gadījums. Šī spēle ir brīvi pieejama aplikāciju tirgū.
iPhone kļūst kā “virtuālā cigarete”. Mūsdienās nav nekas īpašs sēdēt restorānā un gaidīt, kad iznāks kāds gaidītais atjauninājums kādai programmai. Telefoni pārņem visu cilvēka brīvo laiku, pat cilvēki tualetē sēžot, bieži vien darbojās ar telefonu (man arī gadās). Apple cenšās citus telefonus “izdzīt” no tirgus, jo tad peļņa šai kompānijai būs lielāka. Varētu teikt, ka šie produkti veido atkarību, tātad bojā cilvēku manieres, jo esot Dievkalpojumā, nav nekas īpašs atbildēt uz zvanu. Kas būs pēc 10 gadiem?
Apple cenšās “iefiltrēties” mūsu dzīvēs. Parastam iPhone īpašniekam, vidēji, 10% no rēķiniem sastāda tieši šīs ierīces apmaksa un pakalpojumi. Kāpēc tā? Cilvēki dalās dažādās grupās, un viena no tām uzskata, ka ekskluzīvas preces ir vislabākās un tās noteikti ir jāievieš savā dzīvē. Apple cenšās padarīt savus produktus pēc iespējas vienkāršākus, tas praktiski notiek ar katru jaunāko modeli, un tas tikai tāpēc, lai mēs būtu piesaistīti viņiem.
Apple produkciju “iemāna” bērniem, kas tālāk pieprasa vecākiem šo produkciju. Bieži vien ir bijuši gadījumi, ka veikalos konsultanti pēkšņi sāk runāt ar bērniem, stāstot, kādas Disneja filmas viņu varētu tur skatīties, kādas spēles spēlētu utt. Apple darbinieki zin, ka bērni grib tieši šo produkciju, tātad viņi izmanto arī šādu veidu, kā pārdot savu produkciju.
Savus mazumtirzniecības veikalus arī Apple iekārto īpaši, ar dažādiem jauniem un košiem skatiem, fantāzijas izpausmēm utt., lai cilvēks aizmirstu par apkārtējo pasauli. Tātad ir arī padomāts par psiholoģiskajiem aspektiem pārdošanā.
Lietojot Apple produkciju, skatoties filmas, lasot grāmatas, vai arī vienkārši fotografējot bildes, tiek piedāvāts veids, kā informāciju saglabāt neizmantojot ierīces iebūvēto atmiņu – iCloud. Visa informācija tiks saglabāta interneta virtuālās glabāšanas sistēmā. Bet šai sistēmai ir trūkumi – to var izmantot tikai ar Apple produktiem, savukārt Google Cloud strādās praktiski ar jebkuru ierīci. Tātad Apple cenšās cilvēkus padarīt atkarīgus tikai no viņu ražotajiem produktiem.
Bet lai arī kas notiktu, Apple “faniem” būs vienaldzīga kritika, jo šī tehnika ir iegājusies dzīvē, kamēr pati firma varēs pelnīt vairāk kā citas. Es uzskatu, ja šis aizkostais ābola simboliņš tiktu iestrādāts citā produktā, piemēram enerģijas dzērienā, ar nedaudz savādāku dizainu, visi pirktu šo produktu, jo tas taču ir Apple.
Es nesaku, ka produkcija ir kaut kāds mēsls utt. Katram ir sava izvēle, kādas ierīces pirkt un kādas lietot, tāpēc nesaprotiet mani nepareizi. Jā, atzīstu, ka produkti ir labi, bet tas arī maksā. Diez vai es nopirktu sev telefonu datora cenā. Bet nu cik cilvēku - tik viedokļu.
iPhone ir kā, piemēram, Bugatti. Ir viens telefona modelis un citu nevajag. Cilvēks, kurš saprot, kas ir elegance un kvalitāte., to iegādāsies. Savukārt, Samsung un visi pārējie ir kā Ford, Opel, Citroen utt. 100 dažādu modeļu, bet kvalitāte nekāda. Bet ne jau visiem to saprast.
procentuāli izstrādāts peļņas algoritms, li kompānija pelnītu stabili gadu pēc gada neizmeļot jauninājumu buķeti uzreiz.
nu sakiet, ko gribat bet es šaubos, ka ir vēl kāds tik kvalitatīvs produkts kā apple. Ir bijuši gan androīdi, gan iphoni, protams, androīdam ir vairāk iespēju, bet mans vecais iphons 3 gadus ideāli nostrādāja tā arī ne reizi neuzkaroties, praktiski nebija nekādu "bugu" un citu problēmu, krita daudz, daudz reižu tā arī ekrāns nesaplīsa. Datoru arī iegādājos gadus atpakaļ un, vēljoprojām, strādā ideāli. Pašreiz gan ir androīds, jo gribējās telefonu vairāk personalizēt (kur iPhone patiešām atpaliek).
un beidziet stāstīt, ka Apple pārņems tirgu, pēc Stīva Džobsa nāves Apple vērtība ir jau nokritusies par vienu trešdaļu, un viņu tirgus samazinās
ja nemaldos, Samsungam pieder ap 70% smārtfounu tirgus, tādēl ja kāds paŗņems visu trigu, tad tas būs vienīgi Samsungs. Plus no savām paziņām neesmu dzirdējis gandrīz nevienu pozitīvu atsauksmi par Samungu, tādēļ es uzskau, ka labāk lai apple pārņemtu tirgu nevis samsung.
Un pasktīsimies patiesība acīs, visi, kuri saka, ka Apple ir sūds, to lieto tikai geji utt., vienkārši nepitiek naudas apple produkcijai ;)
Pilnīgs bulšets!!!!
1. esi skaitijis cik nokia ir izlaidi telefonu modelus isa laika? cik samsungs, samsungs divos gados 4 modelu izlaiz ar vienlidzigiem parametriem, tas nav marketings vinu plansetes jau laikam 10 modeli!!!!
Apsveicu marketingu - pareiza domasana ka pelnirt naudu, kaut visi tadi butu!!
2. kads sakars ar aplikaciju un apple? aplikacijas netaisa apple bet gan privatas firmas gan IOs gan Android operatajsist. ar domu pelnit- tas tak logiski
cik savulaik pats setuji melodijas,ekranbildes,speles savam nokijam,siemens, un cik nauda nav tereta sencu..
3. ir 21 gadsimts, ar burgeri izspieda belasu tirgotajus un letas ednicas un???, tada dzive, dzivo meza lieto nokia 5110 un netu izmanto netakafenica un bus ok
7, icloud izdomaja apple pirmais un malaci,parejie tikai kopee!!! kad perc audi tad bmw detalas neder ja kas- ceru ka saprati!.
rezume, tas ka samsungs taisa plasmasas tel un uzskruve lielas cenas nekam, nokijas vispar nerunasim, un citus...
gribi vienkarsu tel- perc ar pogam, neviens neliek sedet pie pc, plansetem- vai spelem, katra izvele - esi miksts un nevari pieversties citam - ej arsteties!!
Lietoju apple produkcija un noverteju dizainu-materialu un kvalitati-
visi sen zin kas ir apple un kadi ir to nicinataji 13-25 gadus veci jaunieshi kas nevar atlauties,paskatities patiesibai aciis!! varu atlauties un izbaudu lietoshanu, nevarat atlauties jaunu perkat lietotu, iphone 4 jau pa 130Ls var dabut, macbuki 300,
Lietojiet veseli!!!
Bija vērts izlasīt, lai gan domas par APPLE nemainījās. Labs produkts - dārgs prieks.
Žel cilvēku kuri šo lasa un uztver kā pašaprotamu, mārketings ir tikai daļa no apple produkcijas (respektīvi šeit pieminētie produkti) Patiesās vērtības un Apple produkcijas pamatideaj ir pavisam citāda, nav stāsts par īTelefoniem vai dPlanšetēm... bet gan par īstiem produktiem kā piemēram pēc pēdējās Konferences klājā nākušais iMac (kurš patiesība ir viens no vērienīgākajiem atjauniājumiem un solis uz salidzinot ar pārējiem "jaunajiem" produktiem) vai piemēram MacBook ar Retina... un protams ir jautajums, kam Jūs cilvēki izmantojiet apple produkciju.... no pieredzes saku, lai radītu ko skaistu un jaunu apple produkcija attaisno savu vārdu un izmaksas dizaina pasaulē, proti ja Tu spēj un māki izmantot šī produkta iespējas Ja tomēr nesapratāt par ko īsti ir šis komentārs ir divi varianti... 1. Maini profesiju! 2. Ja tev nav profesijas, palasi k-ko vairak un izbaidi uz savas aadas no šīs produkcijas (atcerosties ka apple produkcijas ir radītājiem, nevis lietotājiem) un tad atbildi :) @opauga
2010. gadā viedtālruņu leģendas iPhone tirgus cena Amerikā bija 549 ASV dolāri, pašizmaksa - 149 dolāri, bet montāžas izmaksas Ķīnā - 4 dolāri. Kopā Ķīna no katra saliktā iPhone 4 nopelnīja ap 10 dolāriem. No šā salīdzinoši vienkāršā piemēra redzam, ka vislielākā peļņas daļa nonāca iPhone mātes kompānijā - Apple, kas atrodas ASV.
Latvijā par Apple izstrādājumiem sūdzās tikai viena veida cilvēki - tie, kuri ir pārāk vidusm ēra vai nabadzīgi, lai spētu atļauties tos.
Visas tās "tumšās" pārdošanas puses ievēro pilnīgi visi ne tikai telefonu tirgotāji, arī citu tehniku. Tas nav nekāds baigais jaunatklājums.
Raksts mēsls. Kāds tur ir tumšās puses, virsrakstā pieminētās, šajā rakstā tādas, kuras mēs jau nezinātu !?
Patreiz pats shito lasu no iPad...
aplle corect, vai kæ to sauc, dažreiz kaitina.
bet dators ātrs!
bet protams arī dārgs...
Pagaidīšu kādus 5gadus un nopirkšu :D tad iphone būs 10reizers lētākji un jaunāki modeļI: )