local-stats-pixel fb-conv-api

Pēdējais pārpratums0

Haimanvozara

domstarpības

Drīz vien lielā tālziņācijas praktizētāju vēlme dibināt savas skolas palika tik liela, ka dibināto skolu skaits nespēja tajās piesaistīt pietiekami daudz skolu apmeklētāju. Nevienam nebija izdevies skaidri formulēt, kas iederas tālziņācijas praksē un kas tajā neiederas. Tāpēc jebkurš savā skolā varēja ar tālziņāciju skaidrot tam interējošās lietas un virzīt sevis izvirzītos mērķus, aizbildinoties ar to, ka tam ir kāds sakars ar tālziņāciju. Tie kuri pirmie bija organizējuši tālziņāciju skolas sāka intensīvi izplatīt informāciju, ka viņiem ir lielāka pieredze un labāks ieskats tālziņācijas procesā. Savukārt ietekmīgākie centās savās skolās ieviest hierarhiju, kas tālziņācijas tehnikas un pieejas apgūšanā centās iekļaut struktūru un centralizāciju. Bija arī tādi, kuri centās iedzīvoties uz tālziņācijas apgūšanas procesa rēķina. Viņi pārpirka skolas, ja to interesentu skaits bija liels un centās savu skolu tīklus padarīt atpazīstamus un prestižus. Lai gan dažādās pieejas tālziņācijas apgūšanai atšķīrās un skolu virzienu pārstāvji viens otrā saskatīja nepilnības un publiski izteica savu nepatiku pret vienu vai citu pieeju tālziņācijai, tomēr sākumā tika panākts tas, ka jaunas tālziņāciju skolas vairs netika dibinātas, jo lielāko tālziņāciju skolu tīkli popularizēja uzskatu, ka tālziņācijas virziena pārstāvjiem vajadzētu atpazīt vienam otru pēc to piederības tālziņācijas skolai. Šāda nevienprātība tālziņācijas apgūšanai ietekmīgāko tālziņācijas praktizētāju starpā novērsa uzmanību no skeptiskajiem Haimanvozaras civilizācijas pārstāvjiem un viņus vairāk sāka interesēt iespēja kritizēt tos, kuri nepārstāvjēja viņu izvēlēto tālziņācijas virzienu. Šāda attieksme pret mazo tālziņācijas skolu pārstāvjiem noveda pie tā, ka daļa savas pieejas tālziņācijas praktizētāju un meklētāju neizturēja spiedienu no lielajiem tālziņācijas skolu tīkliem, tāpēc daļa izvēlējās iekļauties kādā esošā tālziņācijas skolu tīklā, bet dumpīgākie pievienojās tālziņācijas skeptiķiem, kuri nespēja atrast pietiekamu pamatojumu tālziņācijas procesam. Lielāko tālziņācijas skolu tīklu starpā sāka valdīt nevienprātība un kritika, jo kritēriji pēc kuriem novērtēt tālziņācijas efektivitāti nevienam nebija skaidri, tālziņācija tika asociēta ar prāta spējām, bez vārdiem un matērijas iesaistīšanas kādam nodot sev svarīgu informāciju citam.

Saturs:
Prologs
Haimanvozara

lasi, vērtē, komentē emotion

0 0 0 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 0

0/2000