Pie reizes tika nolemts mainīt salonu. Savā naivumā mēs aizmirsām ka gribam salonu mainīt Volvo dzimtas auto.
Nav variantu- mums vajag aukstu alu, skaļu mūziku un šašliku, savādāk te var prātā sajukt!
Pie reizes tika nolemts mainīt salonu. Savā naivumā mēs aizmirsām ka gribam salonu mainīt Volvo dzimtas auto.
Nav variantu- mums vajag aukstu alu, skaļu mūziku un šašliku, savādāk te var prātā sajukt!
Īsais dialogs-
''čali, tu atceries kur tas un tas bija sasprausts?''
''Nē..''.
''Bļāviens,,, ''
Nezinu kapēc,bet šīs panelis mani uzrunāja... Dokumentēts un saglabāts
Un tagad iepazīstinu ar jauno brīnumu! Yep, tā saucamais Volvo 2nieks :). (tagad cerams ir skaidrs,kapēc tika dabūts vēlviens motora bloks un eksperimentēts ar ieplūdi/izplūdi un pārējo). Jo pēc uzkrātās pieredzes, mēs to visu ieguldīsim šajā nezvēriņā
Izbaudīju rakstu, garšoja lieliski ;)) Lai labi griežas, un ne tikai bīdelītis !
Tie komentāri ir vienkārši izcili,šitais raksts no rīta pie kafijas liek domāt par iešanu uz garažu,nevisw uz darbu.
Jā, raksts ir fantastisks,šīberi rauj nost ! Tirpoņa pa kauliem skriem un nagi sāk niezēt saveidot kko tamlīdzīgu. Prieks ka veči nenoraksta autiņu uz tolmetu,bet gan dod otro dzīvi, nežēlo ne savas rokas, ne laika un metās tajā iekšā! Komentāri arī ir super. Paldies par rakstu, kas iedvesmo!
Vieglāks spararats nedod pilnīgi nemaz nedz griezi nedz jaudu. Ko tas dara ir samazina rotējošās masas svaru un līdz ar to motoram ir vieglāk iegriezties. Jaudas rādītājus tas neietekmē. Kā domā degvielas/aizdedzes karti piekoriģēt jaunajiem/topošajiem modiem?