Mūsdienās mūs uzvarošais optiskais māns viltīgi ieņēmis veikalu plauktus un darbojas uz katra pircēja redzes uztveri. Ar to domāju, ka ražotāji lieto neadekvātus mērogus produktu iesaiņojumam, lai potenciālajam pircējam apzināti sniegtu izkropļotu priekšstatu par produkta lielumu, daudzumu, tilpumu, smagumu. Tas ir nekas cits, kā gaisa/iepakojuma pārdošana! Jo spīdīgi uzkrītošāks un lielāks iesaiņojums, jo vieglāk produktu pārdot, jo lielāki paceļas atkritumu kalni, jo lielāki enerģijas un dabas resursu patēriņi optiskā apmāna iesaiņojumu izgatavojot. Galu galā globālo sasilšanu sekmē arī izšķērdīgā iesaiņojuma materiālu izgatavošana, – papīrs, folija, plēve, drukas krāsas, enerģija, transports pārvadāšanai, degviela.
Gribi ēst pērc