Tilts pār Rīvas upi. Pēdējo reizi gulšņi te tika mainīti 1979. gadā.
2009.
Tilts pār Rīvas upi. Pēdējo reizi gulšņi te tika mainīti 1979. gadā.
2009.
2013. Šobrīd ir pabeigta arī grants karjera esošo būvju demontāža.
Pieturas punkts Stirna 2009.
Alsungas stacija bija viena no lielākajām līnijā, kurā bija 4ceļi, divas platformas un līdz 1974. gadam arī viens šaursliežu ceļš, kurš pienāca no Alsungas Ziemeļu ( līnija Kuldīga- Alsunga).
2012
Mazliet atmiņu...
Man arī bieži nācās ar Ventspils-Liepājas vilcienu braukt. Vēl tagad domās varu daudzas stacijas pārstaigāt... Alsunga, Stirna, Rīva... Ak, vecie, labie laiki :) Tās atmiņas silda.
80-tajos gados vilcienu apkalpoja divas pavadones, vārdus gan neatceros, zinu, ka māsas bija. Kad vecākās maiņa bija, vilciens no rīta jau bija silts, silts sakurināts. Nez, cikos vagons bija jāsāk kurināt, lai brīdī, kad pasažieri ierodas, tas būtu jau silts un omulīgs. Jaunākās maiņā vilciens bija vēss, iesila tā ap Alsungu :) Bet vienalga - viss bija brīnišķīgi! Ik palaikam iedomājos, cik jauki būtu vēlreiz mērot veco labo maršrutu...
Paldies par nostaļģiju...pats nāku no Alsungas un bērnībā bieži tika mērots ceļš uz liepāju pie omas...super atmiņas!
Raksts ir diezgan labs, padaudz informācijas. Izkatās ka tu pats arī esi daudz bildējis stacijas un visas pārējās vietas. Es arī biju izveidojis rakstu par šo līniju, bildes un iformācija internetā bija maz, tāpēc man tas raksts tāds pliekans sanāca