Medzes pieturas punkts. Kaut arī 1979.gada sarakstā nav minēts punkts, tomēr vilciens šeit apturēja līdz pat tīnijas slēgšanai.
Medzē bija viens sliežu ceļš un platforma.
Medzes pieturas punkts. Kaut arī 1979.gada sarakstā nav minēts punkts, tomēr vilciens šeit apturēja līdz pat tīnijas slēgšanai.
Medzē bija viens sliežu ceļš un platforma.
Medzes pieturas punkts 2006. gada jūlijā. Ēka vēl apdzīvota, šobrīd stāv tukša.
Ploces stacija 1992. gadā. Foto M. Bolšteins.
Ploce bija 1933. gadā atvērta dzelzceļa stacija līnijā Liepāja—Ventspils. Tā uzbūvēta, lai apkalpotu 750 mm atzarojumu puskilometra garumā uz Ploču kūdras purvu. Atzarojumā strādāja Ploces kūdras fabrikas lokotraktors. Divstāvu stacijas ēka uzbūvēta 1938. gadā (arhitekts V. Ozoliņš). Stacijas nosaukumi trijās valodās uz tās redzami vēl šodien.
Plocē bija trīs sliežu ceļi un divas platformas.70. gadu beigās divi ceļi demontēti.
Ploce 2013. gadā.
Vērgale 1992. M. Bolšteins.
Dzelzceļa stacija (izmaiņas punkts) Vērgale atrodas Pāvilostas novada Vērgales pagasta centrālajā daļā, dzelzceļa līnijas Liepāja—Ventspils 25. kilometrā, apmēram 200 m no autoceļa.Vērgales stacijas divstāvu ēka uzbūvēta 1935. gadā. Stacijā bija divi sliežu ceļi un divas platformas.
2013.
Paldies par nostaļģiju...pats nāku no Alsungas un bērnībā bieži tika mērots ceļš uz liepāju pie omas...super atmiņas!
Raksts ir diezgan labs, padaudz informācijas. Izkatās ka tu pats arī esi daudz bildējis stacijas un visas pārējās vietas. Es arī biju izveidojis rakstu par šo līniju, bildes un iformācija internetā bija maz, tāpēc man tas raksts tāds pliekans sanāca