local-stats-pixel fb-conv-api

Bēdubrālis Opel Calibra.132

Sveiciens visiem spokiem! 100 dienas Spokos ir zīmīgs cipars tādēļ ielieku savu rakstiņu (tikai interesentiem). Dzīvē kā rožudārzā, pilns ar ērkšķiem.
Reiz radās vajadzība ātri tikt pie riteņiem. Uz karstām pēdām no paziņas pa sakarīgu naudu paņēmām Opel Calibra 1991.g. Burkānu sarkanā kolorā. Nabags savā mūžā jau bija ļoti daudz pieredzējis un dzīves likstu paplosīts. Grāvji, arumi bija ņemti un daudzi citi dīvaini negadījumi, tehniskais stāvoklis bija nolaists un gandrīz katra opcija prasījās pēc remonta, bet vēl bija braucams, kā saka - na hodu.
Lielas izvēles nebija, tuvojās treknie gadi, kājiniekos palikt negribējās, domāju ātri uzcelsim un kādu brītiņu pabrauksim, apmēram pāris gadiņus.Tā arī izdarījām, visu nojaucām pa detaļām, bundžu apmetinājām un ielikām nejēdzīgas summas detaļās. Gribējās kā labāk, sanāca kā vienmēr, vai tas vispār bija prāta darbs?

999 7 132 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 132

0/2000

bet vizuali neko, klausies. No autiņiem gan neko diži nejēdzu,tikai tik,ka Volvo ir kruti. 8)

1 0 atbildēt

mja labs darbins :)

1 0 atbildēt

Tiešām smags darbs ieguldīts. Labi, ka tētis mehāniķis, varēju viegli saprast. Bet, ja ir šāda slikta aura, tad vajag atvārdot. Tētis pirms daudziem gadiem tika pie Megane's un pa nieka lašiem, pārdevējs pats bija priecīgs, ka tika vaļā. Beigās redzējām, kādēļ tā. Brālis pat nedaudz cieta dīvainā avārijā, labi, ka lauku apvidus un nebija satiksmes nekādas. 150m nolidoja, metot salto ar purngalu, ne sāniski. Salaboja mašīnu, bet atkal likstas dažādas, tad tur kaut kas uzbrauc bieži Rīgā virsū, kaut pats brauc pēc noteikumiem. Vispār traki, ka mašīna ar sliktu auru.

1 0 atbildēt

Nu man arī ri Calibra. Nesūdzos. Motors iet jau 6 gadus bez problēmām. Nomainītas ir tikai sveces un siksnas. Motors V6 2.5. Nekādu problēmu. Protams sailenbloki un šarnīri gan reizi 2 gados jāmaina.

0 0 atbildēt

BARDAKS! :D

0 0 atbildēt

 

man arī bija viena tāda mašīna kas pati uzprasījās uz avārijām. manos nagos bija kādu mēnesi un tajā laikā dabūja kādu 7. bliezienu :D 

p.s. ja gribi tikt no 16v galvas vaļā padod ziņu :D 

0 0 atbildēt

Nu? Nākošā mašīna, kuru pirksi arī būs OPEL? emotion

0 0 atbildēt

Šitā nopisties ar štrunta opeli, nu tev vecīt ir PAUTI, es jau sen būtu paņēmis citu vāģi,

0 0 atbildēt

Man tikpat maza un pārkrāmēta garāža :D

0 0 atbildēt

Tādas "kartupeļu telpas" noteikti ir katram kārtīgam veca opeļa turētājam emotion

0 0 atbildēt

Jums normāls bomžatņiks garāžā! Kā tā var dzīvot?

0 0 atbildēt

Lasot šo rakstu, piepildās visi opeļa joki.

"līdzvērtīgu Mazda 323F., par kuru es vispār runāt negribu"

 

Vai tik tā nav tā pati mazda, kurai bija tehniskajā 3 trijnieki, 1 vieninieks un 23 divnieki??

0 0 atbildēt

ja TOMARINS visu salauzis...

0 0 atbildēt

Tā pēdējā darbība gan bija stulba.. Mazda 323F riktīgākais puveklis, tur tika nokļūdīts, bet ar laiku viss sarūsē, pašam arī ir calibra, man gan patīk calibras, un optika arī manējai ir ļoti laba.. ;)

0 0 atbildēt

Nevaldāmu jautrību manī izraisīja teksts, ka par Mazdu tu vispār runāt negribi emotion

0 0 atbildēt

''samainīja pret līdzvērtīgu Mazda 323F., par kuru es vispār runāt negribu.'' emotion

 Tas mani ieintriģēja!!! Butu noteikti labs rakstsemotion

0 0 atbildēt

varēji parādit kā gāja ar mazdu jo pats ar cīnos ar to lamatu un gribas no profesionāļa uzzināt kur pievērst pastiprinātu uzmanību

0 0 atbildēt

Arī ar tādu vizinājos jaunība DOCH 16v. Tiešām tā aura pievelk visādas bēdas > ta grāvis > tad divi jenotsuņi > un beigu beigas kāds gudrītis apskādēja bamperi pie veikala.

2 2 atbildēt

Pēc tām pusasīm izskatās, ka čalis tik sagriež riteņus un svilina riepas :D

0 0 atbildēt

Sarežģītas opeļiem tās galvas, divas sadales, tad vēl tās plaisas rodas :alko Labāk tad ar vienu sadaleni braukt, mazāk kam lūzt. Es dodu priekšroku vag grupas motoriem līdz 1997. gadam. Pēc tam arī viņi visu salaida dēlī sākot taisīt sarežģītus motorus un līdz ar to jaunas ķibeles.

0 0 atbildēt
« 1  2  3  4 »