local-stats-pixel fb-conv-api

Veikali mūs čakarē!!!171

2034 52

Un vēl kā. Šajā rakstā apskatīju dažus no lielākajiem "smadzeņu čakariem", ko veikali dod ārā.

2034 52 171 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 171

0/2000

Tas ir tāpat kā cenas liek ,piemēram, 1,99Ls, jo 50% cilvēks, paņem preci, kas maksā 1,99Ls nevis, par 2Ls, kas ir kvalitatīvāka, vienkārši skaitlis 1,99 izklausās daudz mazāk, nekā 2,00Ls

0 0 atbildēt

nu Te jau Mūsu ''foršā'' Maksima emotion labā reklāma... Rimi respekt - tur nav problēmu emotion

0 0 atbildēt

Es zinu ka vistiņas kājiņas  tiek ar eļļu smērētas lai izkatītos gardākas, to dara tieši RIMI

,viena kas strādāja teica. (tas ir firmas noslēpums).

0 0 atbildēt

ANEKDOTE VEIKALAA: omite ienaak  veikalaa,  paskataas uz kuupinaatiem kupaatiem  un  saka " Vai kaadi  smuki  kupaatinji  ar elJinju  sasmeereeti! "  paardeveeja  " nee nee -  tie tikko no   kraasns! " 

omiite  atmet  ar  roku un  saka "  vel jo  labaak!  "     emotion

 (kjipa uzsilda  lai  izsit  taucinjus  bish  aaraa un  aiziet  pa  2  reizi :D )

0 0 atbildēt

To cukuru visur liek tāpēc, ka produktos tiek sagrūzti konservanti. Tie ar laiku rada rūgtu vai skābu piegaršu, ko labi piemaskē cukurs. Mums vēl daudzām precēm tie termiņi ir normāli, bet, kā piemēram, ASV, kur atvērts piens var stāvēt 2 nedēļas un neredzēt tam ne mazākās bojāšanās pazīmes! To labi piemaskē konservanti+cukurs. Nav jabrīnās kāpēc viņi ātri kļūst resni.

0 0 atbildēt
2.Gandrīz vai visos veikalos un konditorejās ved sasaldētus izstrādājumus no kādas konkrētas firmas piemēram gemoss vai tamlīdzīgi!
0 0 atbildēt

Nu tu Ameriku tikko atklāji. Tā ir cilvēku problēma, ka viņi ir viegli čakarējami ar šādiem trikiem.

0 0 atbildēt

 emotion  emotion Mūs visus čakarē, ar galvu jādomā, un jāsalīdzina. +.

0 0 atbildēt

Konditoreja. Lai arī ir daži izņēmumi, pārsvarā visas konditorejas preces lielveikalos ierodas sasaldētā stāvoklī un netiek ceptas uz vietas.....

nezinu kā ar Maximu bet man Tukuma Mego kas ir netālu na manas mājas tīri labi var just kā smaržos viss apkārt kad veikalā cep bulciņas, smalkmaizītes un visu pārējo. Ceptuve blakus koditorejas nodaļai. Citereiz pīrādziņi tur vēl kartsi. Maxima neņemu, bet šiem ir arī gaļas produkti kas cepās. Tur cenšos neņemt jo Dievs zin cik veca šī gaļa.

0 0 atbildēt

 emotion 

0 0 atbildēt

hey!

šis ir labākais raksts ko es esmu redzējusi šonedēļ un es pilnībā piekrītu visam šitam...kad es pirmdien nopirku ādažu siera čipsus es atvēru un tur nebija pat puse tās pakas iekšā...es tā pabrīnījos bet nu labi to sauc par "biznesu"

0 1 atbildēt

es domāju, par smalkmaizītēm runājot, šeit ir domāti mazākie veikali, ne jau lielie Rimi un Maximas.

par preču izvietojumu runājot, tā nav čakarēšana, tas ir mārketings, pie tam es nedomāju, ka tas ir kas slikts, galu galā, piemēram, retāk izmantojamās mērces arī kādreiz der iegādāties, lai pagatavotu ne tik ordināru ēdienu. nevar visu laiku pirkt tikai kečupu.

un saldumu mērķauditorija gluži vienkārši ir bērni, protams, ka tiem jābūt piekļūstamā vietā.

ļoti labs raksts.

0 1 atbildēt

Arī šis raksts zināmā mērā ir smadzeņu čakarēšana!  emotion

0 1 atbildēt

Ieteiktu pastudēt mārketingu un tad veidot rakstu!

0 1 atbildēt
« 3  4  5  6  7 »