local-stats-pixel fb-conv-api

Veikali mūs čakarē!!!171

2034 52

Un vēl kā. Šajā rakstā apskatīju dažus no lielākajiem "smadzeņu čakariem", ko veikali dod ārā.

2034 52 171 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 171

0/2000

 Merčendaizings tas ir!

1 0 atbildēt

Tas vēl ir nekas salīdzinājumā ar rimi ...

1 0 atbildēt

Kur ta Tu tā ar āmuru pa īkšķi esi uzsitis?

1 0 atbildēt

Nu, man maxima mazāk pa ceļam kautkur  tapēc tik par rimi zinu teikt :)  

1 0 atbildēt
Zin avatarsZin

konditoreja - galigi auzas esi, varbut kaadaa maximaa taa dara, bet ne rimi, top vai mego

plaukti- nee plaukta vietas peerk razhotaaji

4. kopsh kura laika cilveks peerk to kas naw vajadziigs? ja sakaarojas zna4it ir vajadziigs un kattram cilvekam nepiecieshamiibas ir savaadaakas, kaa tad veikals var izkartot nepiecieshamas preces katram pa praatam?

5. uz sho uzkjeras pamulkji

6. kaut viens piemeeers? akcijas neskaitaas....

7. atkal idioti tik uzkjeras

8. ak shis salaatu mazgaashanas miiits....

9. emmm cukurs naw leeets, saals leetaaks ;) paskaties uz cukura cenu pasauleee

10. emmmm bullshit, ok tu pa nosaukumu mexaa bet naw taa ka leetaaka prece buus labaaka, it iipashi limonaades, galas izstraadaajumi, kefiiirs utt....

1 0 atbildēt

3. Manipulācijas ar preču izvietojumu - piemeram Irija ir tads prikols, kad piemeram mazajai cepuma pakai ir uzlikta atlaide piemeram uz 3euro, bet ja kartigi paskatas tad liela paka maxa 2euro,un tad viniem saliktas tas dzeltenas cenu zimes lai tas iekrit acis, lai nem neizdevigaako:D

1 0 atbildēt

7. es teikšu ka labs salīdzinājums beigās emotion

1 0 atbildēt

Jā,par RIMI piekrītu,tiešām,esmu redzējusi,kad tur visu dara,un tur bulciņas vienmēr ir siltas & garšīgas,mm.Bet nedomāju,kad pat RIMI viss ir tik perfekti,kā izskatās & gribētos.

1 0 atbildēt

Ir vēl prikols, ka vecos produktus liek pirmos, bet tiem kuriem termiņš garāks, tos pēdējos.

1 0 atbildēt

tādas tirgzinības emotion

sito 1.kursa ar macijos, baigi interesanta štelle 

1 0 atbildēt

Mīnusus salika veikalu īpašnieki ,vai to smagie pielīdēji!

1 0 atbildēt

čakarēšana = mārketings. Ārprāc, es studēju čakarēšanu! emotion

1 0 atbildēt

Vai jums ar reizēm neapnīk, ka tu samaksā par preci, bet pārdevēja izsniedz 1 sant, jo prece maksā kkas + 99 sant??

1 0 atbildēt

"pilngraudu tur var būt tikpat daudz, cik vecmātei seksapīla." emotion emotion emotion

1 0 atbildēt

Pilngraudu tur var būt tikpat daudz, cik vecmātei seksapīla emotion

1 0 atbildēt

tā esmu teicis ;D dažreiz akcijās tur ir izdevīgāk nekā citur ;D  

1 0 atbildēt

Domajam loģiski,katrs vēlas pelnīt,un pec iespejas vairāk  :)

1 0 atbildēt

10. punkts .. nepirkitu .. piemeram tie pasi makaroni .. dargai sgals ir daudz reiz garsigaki par letajiem .. letie ir tadi ka putra .. bet dargie smuki makaroni ka uz iepakojuma ...

bet parejais gan .. par precem acu augstuma pats pamaniju .. ar krustmati un bralenu mazo gajam uz veikalu .. vins gribeja kkadu masinu ... aizejam skatties .. letas masinites uzliktas tur kur var aizsniegt tikai pieaugusais .. bet visdargakas kas ir pari 10 latiem atkal noliktas berna augstuma ..  un tad vairs nevajag neko citu ka tikai dargo masinu =D

1 0 atbildēt

Labs raksts, mums agrāk šo visu stāstīja biznesa pamatos.

Lētākās preces liek zemākos plauktos, jo cilvekiem it kā ir paz*jums tik zemu liekties.

Interesanti.

1 0 atbildēt

Ne velti tirgošanos uzskata par vienu no mākslas veidiem. Izpārdošanas vispār ir atsevišķs temats. Parasti vislielāko atlaidi uzliek tam, ko nekādi nevar pārdot. Latvijā vēl uzliek uzraksta milzīgiem cipariem "atlaide 70 %" un stūrī mazmazītiņiem  - "līdz". Vēl es nekādi nevaru saprast, kā tas nākas, ka iepriekšējā apģērbu kolekcija salīdzinājumā ar jauno parasti izskatās visai nožēlojami. Apgaismojuma vaina? Vai arī drēbes apzināti izkārtotas tā, lai sliktāk izskatītos?

1 0 atbildēt
« 1  2  3  4  5 »