Dambis izveidoja Kuybyshev rezervātu.
Kuybyshev rezervāta platība ir 6'450 kvadrāt kilometri. Tilpums ir 58 miljardi kubikmetru. Tas ir lielākais rezervāts eiropā, bet 3. lielākais pasaulē.
Dambis izveidoja Kuybyshev rezervātu.
Kuybyshev rezervāta platība ir 6'450 kvadrāt kilometri. Tilpums ir 58 miljardi kubikmetru. Tas ir lielākais rezervāts eiropā, bet 3. lielākais pasaulē.
Dēļ rezervāta appludināšanas daudzas mājas, skolas, slimnīcas tika pārceltas uz augstākām vietām.
Pēc HES pabeigšanas un atvēršanas 1955. gada 29. Oktobrī, gandrīz visi ieslodzītie tika atlaisti brīvībā un tika noņemtas visas apsūdzības. Redz, arī Krievijā kādreiz notika kaut kas cilvēcīgs.
Šis ir Volgas HES celtniecības plāns. Sākumā plānoja ka jauda būs 2.5 GWh, bet tā ir aptuveni 10,5 GWh.
Paldies, par lasīšanu!
Emm, rezervāts ir aizsargājama dabas teritorija. Pie HES izveidojušos udenskrātuvi sauc par rezervuāru. Domāju, ka atšķirība tomēr ir nopietna. Bija arī citas stila kļūdiņas, bet kopumā raksts labs.
Klau dauni archy vai ka tur tevi sauc. ko piesienies pie cilvekiem, ka sieliek daudz maz interesantu un redzamu info. ja esi celtnieks ok, betons cements gazbetons. es domaju te viesiem pilnigi po , galvenais jau saturs a ne komats vai garumzime.
tad redz kā, kreivi tomēr ir cilvēcīgi...
...un ja tā padomā, tad ja latviešu ieslodzītajiem liktu tik bīstamā vietā strādāt tad, tie uzreiz sāktu sūdzēties par cilvēktiesību pārkapumiem u.c. un turpinātu dzīvot par mūsu nodokļu maksājumiem.
lasīju un brīnījos par tavu daunismu.
Ceļot HES tika izlietoti 7 miljoni kubikmetru cementa. - nevis cementa, bet betona. Cements ir saistviela betonā.
Cementa veidošanas nodaļa. - nevis cementa veidošanas, bet gan betona veidošanas. Cementu neviens uz vietas neveido, to piegādā uz objektu, kur uz vietas tas tiek samaisīts ar pildvielām - granti, granīta šķembu, vai ko citu, ka nepieciešams pareizās betona markas izveidošanai.
Strādnieki pārbauda augstsprieguma līnijas. (Ja viņš ir fotogrāfēts, tad acīmredzot ir ieslodzītais, tad cik daudzi mūsdienu ieslodzītie līstu uz augstpriegumu vadiem, tikai tāpēc, ka viņiem to lika izdarīt?) - šis mani īpaši izbrīnīja. Pasaki man lūdzu, kā tu varēji dadomāties, ka cilvēks varētu pārbaudīt pie sprieguma pieslēgtus vadus? :D Līnijas uz pārbaudes momentu loģiski ir atslēgtas no sprieguma, tādējādi vienīgais risks, kas pastāv, ir nokrist no vadiem un sasisties ap zemi.