Izrādījās, ka kāds fotogrāfs bija pamanījis viņas čaklo darbību un pašai nemanot bija nofotogrāfējis meiteni. Savukārt, kad ASV valdība uzdeva māksliniekam J. Hovardam Milleram izveidot dažus motivējošus plakātus, viņš uzreiz atcerējās par kādreiz redzēto Doilas fotogrāfiju. Viņš atstāja fotogrāfijā redzamo sarkano lakatiņu, bet pievienoja no savas puses spēcīgu, muskuļotu roku. Tā lūk, 32 gadus Doila bija pasaules uzmanības centrā, bet pašai par to nebija ne mazākās nojausmas.
2002. gadā bērnudārza audzinātājs Rasels Kristofs staigāja pa lielveikalu, kad pēkšņi uz kafijas burciņas ieraudzīja savu seju. Viņš domāja, ka tas ir vienkārši līdzīgs cilvēks, bet pameklējot sīkāk, viņš saprata, ka tā patiešām ir viņa bilde. Izrādās, ka 1986. gadā Kristofs bija piedalījies konkursā par sava foto izvietošanu uz kāda produkta, bet viņa mēģinājums nebija diez ko veiksmīgs un viņam tika atteikts. Bet pavisam nesen Nestle darbinieks meklēja reklāmas seju jaunajai kafijas šķirnei un nejauši atkal uzdūrās Kristofa fotogrāfijai. Nezin kāpēc šim cilvēkam tā izlikās pat ļoti laba un viņš iedeva šo bildi iespiest uz jaunā produkta. Tagad viņa seja ir redzama uz kafijas, kura tiek eksportēta uz vairāk nekā 20 valstīm. Protams, Kristofam ar popularitāti vien ir par maz un pēdējā laikā viņš tiesājas ar Nestle par savas sejas izmantošanu. Lai arī Nestle piedāvāja viņam 100 000 dolāru lielu prēmiju, viņš atteicās un vēlas saņemt 8,5 miljonus.