Russo-Balt K galvenokārt ražoja trīs modeļus K,E un C. Un kravas D,M,T modeļus
modelis K -18 zs 3 ātrumi un 70 km h.
Modelis C
Russo-Balt K galvenokārt ražoja trīs modeļus K,E un C. Un kravas D,M,T modeļus
modelis K -18 zs 3 ātrumi un 70 km h.
Modelis C
Modelis D . atrodas Rīgas motor muzejā.
Russo Balt T. ar ieroci. Līdz 1915 gadam tika saražoti 625 auto arī kara vajadzībām,diemžēl līdz mūsdienām ir izdzīojuši tikai 2 modeļi viens Latvijā otrs Krievijā.
Turpinājumā būs arī par Latvijā ražotiem auto ,bet cits uzņēmums.
Akciju sabiedrība VAIROGS.1937 gadā Vairogs sabīdija ģēlas ar Henriju Fordu ASV, un varēja sākt .
auto tika komplektēti jau no gatavām detāļām ,ko piegādāja no Amerikas .
Krāsoja un sēdekļus izgatavoja Rīgā.
Ford vairogs v8 delux.
v8 3 tonu smagais vispieprasītākais .
Vairogs Junior Latvijas armijai paredzēta smagā mašīna.
Junior v10
GAZ MM.Grupa entuziastu 1949 gadā sāka taisīt eksperimentālo modeli.pēc gada bija gatavi 2 modeļi viss jau ir jauki ,bet grūti gāja ar sarežģītā hidrokonstrukcija un 1950 gadā daudzu nepilnību dēļ komisija nevienu modeli nepieņēma un ražošanu pārtrauca.
līdz mūsdienām ir saglabājies tikai viens russo balt automobilis, kurš atrodas Rīgas motormuzejā, par GAZ MM -šis ir vismurgainākais apgalvojums visā rakstiņā. Reāli GAZ MM un tā modifikācijas ražoja no 1938 gada GAZ, UAZ un 1,Autobusu rūpnīcā Rostovā līdz 1950 gadam. saražoti vairāk kā 300t eksemlāru......vispār rodas iespaids ka autoram nav sajēgas ne par tehniku, ne par vēsturi tādā līmenī kāda viņš startē
8, motocikls Sojuz tika ražots Maskavā, rūpnīcā Aviahim...atkal kautkur grābj faktus par kuriem pašam nekādas sajēgas
14.Atgādina mūsdienu Āfrikas teroristu kaujas mašīnu ,(uz baltā forda kravas kastē uzstādīts ložmetējs),tikai vecajam"T" tāda riktīga:meele" pušačka uzlikta ,Nu jūs sapratāt par ko es runāju.