Starp daudzām citām PSRS laiku „dižajām būvēm” Igarkas-Salehardas dzelzceļa izbūve izcēlās ar savu utopiju un bezjēdzību. Nekas tāds nav ticis pielietots ne pirms, ne pēc šī dzelzceļa būvniecības. Vēl šo dzelzceļu mēdza saukt par „mirušo ceļu”.
Starp daudzām citām PSRS laiku „dižajām būvēm” Igarkas-Salehardas dzelzceļa izbūve izcēlās ar savu utopiju un bezjēdzību. Nekas tāds nav ticis pielietots ne pirms, ne pēc šī dzelzceļa būvniecības. Vēl šo dzelzceļu mēdza saukt par „mirušo ceļu”.
latvijā jau tā ir tik slikti ceļi ja būs vel tāds dzelsceļš ......
par rtansporta līdzekļa izmantošanu varam aizmirst....
krievija vienmēr izcēlusies ar savām "ghost town" un ar ko šādu :) prieks lasīt! paldies.
Nekad neesmu kautko labu par Krievu inzenieriem dzirdejis, tikai par vacu, te redzams piemers.