local-stats-pixel fb-conv-api

Krāpšanas shēma – 1a.lv52

598 13

Sveiks, spoku lasītāj. Šis ir mans pirmais raksts, bet reiz teikts, visam pienāk pirmā reize. Kā jau noprotat rakstīšu par interneta veikalu 1a.lv, dalīšos savā personīgajā pieredzē par šo gadījumu un „profesionāli kompatentajiem” darbiniekiem un vadību, kas tur strādā.
Mazliet jūs iepazīstināšu ar šo uzņēmumu, kas nav par šo dzirdējuši:
Kā jau minēju 1a.lv ir plašs interneta veikals, kurš tika dibināts 2002. gadā atrodas Mūkusalas 41, Rīga, reģistrācijas numurs 40003610078. Šeit ir pieejams plašs preču klāsts, manuprāt, tas ir lieliski, neizejot no savas dzīvojamās zonas pasūti, saņem savu pirkumu, un bez mazākām aizķeršanām lieto, bet tas ir līdz reizei, kad viss ir kārtībā. Ko līdz kāda puse nav apmierināta, sākas tas jautrākais.
Un tas izvēlējās mani. Sākšu no sākuma (datumus nepieminēšu).
Veicu priekš atmaksas pasūtījumu, kur iegādājos datora monitoru. Norādīju, ka preci vēlos saņemt pa pastu DPD kurjers. Cenā tika iekļauti arī pasta izdevumi. Pēc dažām dienām saņēmu monitoru, nodomāju nu tik būs.. Pēc monitora izsaiņošanas un pieslēgšanas izrādījās monitors ir bojāts un tas nedarbojas.. Nu labi, kam negadās esam visi cilvēki. Tajā pašā dienā sazinājos ar 1a konsultantu, un izskaidroju situāciju. Konsultants atbildēja, ok preci varat atgriezt nogādājot Mūkusalas ielā 41, Rīgā. Ko atbildēju, kāpēc man jātērē savi izdevumi, laiks par jūsu, bojāto preci. Atbilde: labi kurjers paņems. Pēc dienas man zvana no 1a un jautā, vai monitors uz vietas (pie manis). Atbildu, protams uz vietas, kājas vēl nav pieaugušas. Lūdza man nofotografēt šo neejošo monitoru. Nodomāju, kāpēc lai tas būtu jāfotografē, bet labi izdarīju, kā lika un nosūtīju uz 1a epastu. Šo monitoru kurjers aizveda pēc 1 nedēļas kavēšanās. Monitors aizvests, mana nauda pie viņiem, un viss kluss, kā pirms vētras. Vienā dienā domāju uzgriezt, pēc sarunas izrādījās, kad monitoru 1a neesot saņēmis un izteicās zemtekstā (vari nezvanīt monitora tava mums nav, nauda priekš tevis nav). No sākuma nodomāju, kurjers nolaidis galus ūdeņos. Sazinājos ar DPD kurjera informācijas dienestu, savukārt tie apstiprināja, kad monitors ir nogādāts Mūkusalas ielā 41, Rīgā. Izklāstīja visu informāciju sīki un smalki un teica, kad nodos informāciju 1a. Tad sapratu, kad esmu iegrābies un s*di būs. Pēc 2 minūtēm zvans no 1a, atvainojiet monitors ir atradies (viņai tas aizņēma 2 minūtes, lai pēc DPD kurjera zvana aizskrietu uz noliktavu un apskatītos vai monitors tur tiešam ir, fiksi gan). Diemžēl meli, lai tikai izvairītos un maldinātu klientu. Tad man izskaidroja, kad monitors nodos servisā un pēc to slēdziena varēs atgriezt man manu naudu. Nodomāju lieliski, bet tas tikai bija sākums man pašam nezinot. Pēc divām nedēļām sazinājos 1a un atkal mēģināja man pierādīt, kad monitora neesot pie viņiem. Izklāstīju, kad iepriekš zvanīju un man dziedāja to pašu dziesmu. Atbilde, jā monitors ir atradies un tas atrodas servisā, vairāk informācijas nevarot sniegt. Atkal kārtējie meli.
Zvanu pēc 3 dienām un apstiprina, kad monitors ir bojāts un naudu saņemšu tikai tad, kad monitora nosūtīs ražotājiem, ražotāji nosūtīs naudu 1a, un 1a nosūtīs man. Laika vilcināšana.
Uzskatu, kad summa nav tik liela, lai man būtu jāgaida, kad 1a saņems naudu par bojāto preci no ražotāja, kā nekā 1a ir liels apgrozījums un tā nelielā summa uz kopbudžetu ir smieklīga. 1a politika vairāk apzagsim vairāk nopelnīsim.
Kārtējais zvans aptuveni pēc nedēļas, kur man stāsta, kad nevarot atrast akta numuru. Kārtējie meli, saprotu kad jau esmu piegriezies, bet tie taču ir mani „draugi”.

Zvanu aptuveni pēc 5 dienām un atbild, kad monitora naudas summa tiks atgriezta nedēļas laikā, kas protams nenotiek. Meli.
Zvanu pēc nedēļas un atbild, kad monitora naudas summa tiks atgriezta nākošās darba dienas laikā, kas protams nenotiek. Meli.
Zvanu pēc 2 dienām un atbild, kad monitora naudas summa tiks atgriezta nedēļas laikā, kas protams nenotiek. Meli.
Biju izdomājis šis ir mans pēdējais zvans un ja pēc šī neatgriezīs naudu vērīšos Valsts Policijā, Patērētāju dienestā. Jo tā ir ATKLĀTA ŅIRGĀŠANĀS.
Liktenīgais zvans – Izstāstu par šo atgadījumu, par zvaniem, ko esmu veicis par savu iztērēto laiku, kas viss kaķim zem astes. Atbilde – monitora pie mums nav. Meli. Izstāstu, kad jau man to teicāt, vairāk nav kreatīvu ideju, kā apzagt, nevainīgus klientus? Teica, kad noskaidros informāciju. Pēc informācijas noskaidrošanas - monitors atradies un par jūsu zvaniem ko esat veicis uz 1a ir saņemts tikai viens zvans. Informācijas slēpšana. Atbildēju, kad man nav jājūtas vainīgam par to kā apejaties ar informāciju un nespējat reģistrēt savās informācijas sistēmās. Ne jau mani tas skar, bet gan jūs un parāda kompatenci jūsu jomā. Pēc šīs sarunas, saņēmu sms, par monitora pieteikšanu servisā, kā arī par to apstiprināšanu, kad monitors tiešam ir bojāts ar visiem akta numuriem un naudu saņemšu nedēļas laikā. Kas arī notika BEIDZOT SAŅĒMU SAVU NAUDU.
Tā arī bijā, tā lielākā kļūda, ko esmu izdarījis (runājot par iepirkšanos internetā)
Jāmācas no savām kļūdām un kādreiz no citu arī. Tas jau paliek jūsu ziņā, katrs dara, kā grib. Bet gribu ieteikt – NEIEPĒRKATIES 1a.lv ja jūs saņemsiet bojātu preci par jums – atklāti ņirgāsies, melos, kavēs jūs par informācijas saņemšanu, maldinās, vien vārdu sakot darīs visu, lai jūs savu naudu nesaņemtu. Pat nespēju, iedomāties, cik cilvēki šādi apzagti un tie nav desmiti tie ir simti vai pat tūkstoši (mans personīgais viedoklis)
Tomēr, ja gribat riskēt, kas gan dzīve ir bez riska. Tad iesaku no šī interneta veikala par preci norēķināties tās saņemšanas brīdī, un nekavējoties pārliecinoties par preces atbilstību, kvalitāti un protams vai nav kārtējais brāķis.
Man ir spilgts piemērs no cilvēka, kas izklāstīja savu pieredzi par 1a.lv interneta veikalu. Diemžēl šo uzzināju, kad jau preci biju saņēmis.
Pasūtīja portatīvo datoru, tehniski viss strādāja, bet cilvēks pārdomāja un 14 dienu laikā atgrieza preci. Kas ir likumīgi un neminot atgriešanas iemeslu pārdevējam ir pienākums atgriezt preces naudas summu. Aiznesot šo preci 1a. Sieviete, kas pieņēma šo preci izņēma no iepakojuma un sāka to berzēt sākuma ar roku, vēlāk pārgāja uz švami. Kad atgriezēja jautāja, ko jūs darāt. Atbilde – uz šī datora ir traips (lai gan tur traipa nebija) es to notīrīšu. (Pēc tās sauktās notīrīšanas) Sieviete, kas pieņēma preci apgalvoja, kad nauda netiks atgriezta, jo šim portatīvam datoram ir mikroplaisas. Man rodas 3 jautājumi.
1.Kapēc tu sāki, ko tīrīt kaut arī tur nekā nebija?
2.Vai tu esi kvalificēta, un spēj sniegt lēmumu, ko pieņem un izskata 1a serviss, ja jau tu tik ātri strādā vai vispār vajag tādu servisu?
3.Vai tiešam tu spēj saskatīt mikroplaisas ar neapbruņotu aci? (Sieviete, kas pieņēma preci neizmantoja mikraskopu ne palielinājuma stiklu ne lupu)
Jautājumu vairs nav viss ir uzreiz skaidrs.
Cilvēks, tā arī nesaņēma ne naudu ne preci, jo nebija pie kā vērsties un jānožēlo, kad šis cilvēks tā teikt padevās. Radot kārtējo 1a.lv UPURI.

Smieklīgākais, ko atradu 1a.lv mājas lapā ir KLIENTS - 1A.LV VĒRTĪBA NR. 1
Patiesība skan nedaudz savādāk KLIENTS – 1A.LV VĒRTĪBA ZEMĀKS PAR ZEMI NR. 1

Lai gan daudz ir nepatīkama informācija (viss raksts) es vēlētos nobeigt šo visu ar ko pozitīvu.
Tāpēc aiztaisām actiņas un iedomājamies, ko vēlamies saņemt Ziemassvētkos, kā nekā tuvojas svētku un dāvanu laiks.


P.S. Paldies, ja izlasīji šo rakstu, vēlu tev to labāko.

598 13 52 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 52

0/2000

Netā iepērkos bieži. Līdzšinējā pieredze - ar ārzemju kantoriem (3 veidu Amazones un sīkāki kantorīši) nekādu kvalitates vai piegādes problēmu. Ko nevar teikt par vietējiem - ļoti populāri čakarēt cilvēkus saliekot lapās preces, kuras pēc tam paši nevar piegādāt (pēdējais - xnetā noformēju jau pasūtījumu, tad zvana: "Sorrī, izrādās ka tomēr nav, naudu pārskaitīsim atpakaļ!"emotion. Vispār jau LV biznesā galvenais ir "ieraut piķi" cerībā, ka pircējs atmetīs ar roku un necīnīsies. Diez vai ilgtermiņā tas atmaksājas...

0 0 atbildēt

1a.lv tikai dazas reizes esu pircus un vinureizi peliti pa 10 ls kura pec 2 nedelam vienkarsi parstaja darboties

0 0 atbildēt

esmu panemis 30 dazadas preces dator kasti , utt nekad nav bijusas problemas

0 0 atbildēt

http://edmoney.club/3235296714217/

Tiešām strādā viss kas vajadzīgs uzrakstīt 4 ciparus par katru šādu kombināciju nāk 10 centi! 

0 0 atbildēt

Uzrakstīja cilvēks, kuram teksts ir viens liels analfabētisma paraugs.

0 1 atbildēt

Ir sanācis strādāt blakus 1a. Jau tad šķita pašaubīgs kantoris. Šķiet 1 reiz ir kautkas no turienes pasūtīts. Nebija nekādu problēmu. Varu ieteikt 220.lv Daudz kas tur pirkts,nekad nav bijušas problēmas- tas no serījas,ja tomēr dikti gribās iepirkties Latvijas interneta veikalos.

Bet paturpinot šo tematu ,mēs ļoti riskējam katrā tādā reizē. Ir tāds veikaliņš kā cenuklubs.lv Man patīk fotogrāfēt ,filmēt. Savlaik no Ebay pasūtīju tādu mantu ,kā MINI DV kamera. (neveiksmīgs pirkums) prece izmaksāja 6 vai 7 eiro ,jo pasūtīju no Polijas,nevis Ķīnas,kur tas vispār būtu 4-5 eiro. Tajā paša dienā ievēroju cenukluba.lv reklāmu graudiem.lb Viņi piedāvājā tieši tādu pašu kameru tikai pa 16 eiro,kas viņiem vel skaitās 50% atlaide. Forši,ne?

1 9 atbildēt
« 1  2  3 »