nu nevajag likt reālo vārdu uzvārdu.. arī dzimšanas datus var pagrozīt..
nelikt desmitiem privātas bildes, - pietiek ja ieliec 1 vai 2, pie tam pieklājīgas un pilnīgi neitrālas..
nenorādīt savu darbavietu - ja vien nav privāts bizness, un profils reizē ir arī reklāma..
- ja ievēro šos pavisam vienkāršos noteikumus, tad lai tās kompānijas skatās jūsu profilu.. nekādas lielās informācijas jau nebūs.. un viņas vērtība būs maza..
A tā mūsdienās cilvēki metās aizpildīt visus pieejamos testus, pretī saņemot tizlu bildi ka redz pēteris ir līdzīgs kaķim, vai Ilzīte varētu patīkt brus lī...
patiesībā piedaloties milzu pētijumos, kur tiek iegūta milzu informācija, kas testu veidotājiem dod lielu peļņu...
Ja nenotiek pētijums, tad pēc laiciņa dotais profils tiek pārdots kompānijai kas tirgo peņu palielinātājus, un mākslīgās vagīnas..
Tad nu cilvēki brīnās kur gan tā kompānija dabujusi datus - ne jau FB vainīgs 99,99 gadijumos paši aipildījuši anketas, apstiprinājuši savu e-pastu, vecumu, dzīves vietu, intreses un citu informāciju..
- profilu kačāšana ir labi attīstīts bizness - un ļoti ienesīgs..
var pārdot reāli strādājošus e-pasta adreses, klāt pieliekot informāciju par dotā cilvēka intresēm.. vecumu utt..
vai arī pārdot konkrētās mērķauditorijas e-pastus..
gadus 5-7 atpakaļ, plikas e-pasta adreses maksāja 10 USD par 1000 gab...
- un pieprasijums/piedāvājums bija.. nedomāju ka šobrīd e-pasti netiek tirgoti - tiek tirgoti un kā vel...
tāpēc nepublicējiet lieku informāciju, un reģistrācijai izmantojiet atsevišķu e-pastu .. lai tad uz to arī spams nāk - par to galva sāpēs epasta uzturētājiem nevis jums..