local-stats-pixel fb-conv-api

Pircēju tipi30

589 2

Izlēmu uztaisīt rakstu par to, kādi mēdz būt pircēji. Ir cilvēki, kuri atnāk, paņem, samaksā un aiziet, bet ir arī šādi... emotion emotion

Ieskaties arī te: http://spoki.tvnet.lv/joki/Pardeveju-tipi/731692

589 2 30 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 30

0/2000
Raksts ļoti labs, bet kur palika pieklājīgie pircēji? Nesaki, ka esmu viens tāds..
16 0 atbildēt

Veiksmi sūrajā un visiem tik nepieciešamajā darbā ! emotion emotion

Negribu līelīties, bet esmu ideāls pircējs, ieskrienu, paņemu ko vajag neiedziļinoties cenās un pārdevējām vienmēr atstāju kādu latu kafijai vai šokolādei... taupu savu un citu laiku un nervus... tiesa, mana dārgā šādus manus manevrus neatbalsta emotion

7 0 atbildēt

Manliekas, ka ir likums,ka nav jāmaksā par saplēstām mantām veikalā, ja var pierādīt,ka viņ tur nepareizi ir novietota,jo veikalam ir jānodrošina tas,lai nevar tā aizķerot saplēst, ja speciāli kko plēš, tas ir cits stāsts emotion

5 0 atbildēt

Ko var gaidīt no pircējiem, ja lielākajai daļai, liekas, ka gabals nokritīs, ja pateiks elementāras pieklājības frāzes. Reizēm liekas, ka lielāks priekšnieks sabļauj uz mazāku priekšnieku, kurš savkārt sabļauj uz parastu strādnieku un tad nu šis indivīds ar seklu prātiņu, bet milzīgu EGO iet parādīt pārdevējai (kura, starp citu, ir tieši atbildīga par inflāciju, mazajām algām, eiro ieviešanu, to, ka kaķis čībās piečurāja, sieva nedod utt.), kurs tad te ir BOSS.

Apbrīnoju pārdevēju pacietību un izturību strādājot garas stundas ar cilvēkiem, no kuriem lielākā daļa viņas nemaz neuzskata par cilvēku.

Es droši vien jau pēc pus stundas būtu kādam kašķīgam klientam uztaisījis olu sejas masku ar iepakojuma piedevu vai uzmaucis galvā kādu katlu. emotion

5 0 atbildēt

and then there's me - not saying anything redundant and being emotion all the time

4 0 atbildēt

es diezgan bieži esmu esmu lasijis pārdevējas vārdu un uzvārdu un tad pamanijis, ka pārdevēja skatās uz mani.. neveikli, vienmēr domāju, bet es tiešām tikai vārdu lasiju.. ehh.. un runājot par apgāzto lampu.. ja es aiz savas lempības apgāztu lampu, arī man būtu nospļauties-uztaisiet ejas plašākas. nav mana vaina, ka es ar savām tapetēm te cauri netieku.. huļi tirgot tapetes, ja ar tā no veikala nevar iziet neko neapgāžot? bieži vien veikalos ir tik šauras ejas, ka es netieku garām, pagaidām vēl neko gan neesmu ne apgāzis, ne salauzis, bet ja tā gadītos, es pateiktu, ka man piekāst, ko salauzu, un aizietu tālāk.. 

4 1 atbildēt

bet jā. es laikam nekad nesapratīšus cilvēkus, kuri dara tādu darbu.. kontroliei, pārdevēji, kaut vai frizieri.. viss, kur Tev dien dienā jāsaskaras ar neaptēstiem idiotiem, kuri Tevi māca dzīvot, nereti piepisuši mūli , kā cūkas. . nabadziņi.. veiksmi darbā visiem, bet es nekad nevarētu tādās jomās strādāt.. 

4 1 atbildēt

Vai cik smieklīgi, padomā tik - prezervatīvs. Vai tu ar draugiem arī par tualetes papīru smejies?

4 1 atbildēt

Rokas niezēja sameklēt pierakstos īstos nosaukumus klientu tipiem ;d

Rupjais, runātīgais, pārākais, klusais un prasīgais emotion

3 0 atbildēt
pa tām ejam ir tā, ka var gadiities kko sapleest ejot, jo ir par šauru. vienreiz redzeeju kaa vecis stiepa kkadas kastes un saplēsa kkaadu stikla pudeli, viņam nelika to pudeli atmaksaat jo eja bija par šauru, tā vismaz teica taa veikala menedžere, ta ka ne vienmeer visi ir lempiigi un 100% ka passam arii ir kko izdevies sapleest.
2 0 atbildēt

Un kad taps raksts par pārdevēju tipiem? emotion

bet kopumā ne vainas. vislabāk ir tad, ja apvienojas vairāki no šiem tipiem vienā cilvēkā. tad gribās kādu nošaut vai izmest pa durvīm. emotion

2 0 atbildēt
Ir arii agresiivie pirceeji kas draud peec darba sagaidiit jo alkaholu peec desmitiem nepaardod... ir taadi kas luudz atlaides kaut gan maks ir piebaazts ar naudu taa ka nevar aiztaisiit... un taadi kas noreekinoties met naudu kaa sunim... ir taadi kas ieraugot izlikto ziimi ka veikals buus ciet uz 30 min saak skalji puksteet ka tas tacu ir tik ilgi... es to pusstundu esmu gaidiijusi pusi dienas lai vareetu paeest un apmekleet wc ..tas jau vinjiem neruup neesam cilveeki vinju aciis...sajuuta ir riebiiga pirceejs apvainojaas izsaka riebiigas pieziimes un nikns aiziet.. veel tie kas nesveicinaas bet kad atlaidi grib saak samaaksloti smaidiit (liekuļi).. veel ir arii jaukie pirceeji kas uzlabo dienu par 100 % tie ir laipnie cilveeki (kaut taadu buutu vairaak)
2 0 atbildēt

Izlasī visu rakstu, bet ievadu gan nē emotion

2 0 atbildēt
Lielisks apraksts! emotion
2 0 atbildēt

ja man sevi jāsalīdzina ar kādu primātu, neskaitot cilvēku, tad es teiktu, ka neesmu orangutans, bet kapucīns.. tēvs bij leprikons, tāpēc es miesās maziņš. es esmu arī saprotošs un laipns pret pārdevējiem, pats esmu desmitiem reižu penzonāriem teicis, ka pārdevēji neizdomā cenas, un lai iet citur, kur lētāk, nevis kavē rindu.. bet pa šaurajām ejām jā.. ir šauras.. 

1 0 atbildēt

UN visbeigās 99% normālie pircēji

1 0 atbildēt

opā, pat nepamanīju emotion paldies.

1 0 atbildēt

Par 2. gribas pateikt, ka es uzskatu, ka mazliet neprecīzi. Klients nevar kavēt pārdevēja laiku, jo klients jebkurā gadījumā ir pirmajā vietā.

2 1 atbildēt

Sajūta, ka raksta autors, strādā kautkur DEPO, vai kādā tur mājsaimniecības veikalā emotion 

Mani atkal kaitina, kad pārdevēji vienmēr lien klāt un "vai jums kā palīdzēt, vai jums kā palīdzēt, vai jums kā palīdzēt" ?  Ja vajadzēs, tad pajautāšu bļi*  emotion

1 1 atbildēt

wow. thanks. right in my black, black heart :'(

0 0 atbildēt