local-stats-pixel fb-conv-api

Dzeltenie "Ikarus", drebuļi pār kauliem atceroties?33

359 22

kāds Ukraiņu dizaineris ir izdomājis, ka Ikarus nosaukums būtu jāsaglabā, bet ne visiem nepatīkamajā dzeltenajā koka kastē, kādu mēs to atceramies no sabiedriskā transporta laikiem. Denis Belmas ir izveidojis konceptuālu ideju, kādi varētu izskatīties "jaunie" ikarusi.

359 22 33 Ziņot!
Ieteikt: 000
Izmantotie avoti:
http://designeast
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 33

0/2000

Lai gan ikarusi bija baigie mēsli, divi bonusi, kas nav mūsdienu autobusos, viņiem tomēr bija - mīkstie krēsli un pārspīlētā apsidīšana ziemās. atceros no bērnības, kad braucu no skolas mājās ziemā, es vienmēr aizmigu tieši ikarusā, jo tie krēsli bija tiešām ērti un tas siltums baigi iemidzināja.. emotion

Nostaļģija...

60 0 atbildēt

Krieviem/Ukraiņiem koncepti vienmēr ir bijuši ekstraverti un daudzsološi, bet galaprodukti var teikt nekad (nu ļoti reti) tiek palaisti tirgū vai, ja tiek palaisti, tiek neatpazīstami vienkāršoti.

16 0 atbildēt

Pa Rīgu jau vēl aizvien braukā ikarusi - tie mazie, dzeltenie rīgas Satiksmes autobusiņi. Modelis ir EAG E91. ;) http://www.phototrans.eu/images/photos/big/36/393428.jpg

12 0 atbildēt

bļe kā es mīlu šos ikarusus. Tik žēl ka to vairs nav... :D Es pat kādreiz vnk vizinājos un baudīju aromātu, klaboņu un visu pārējo, kad mēnešbiļetes bija lētas :D

9 0 atbildēt

man pret ikarusiem iebildumu nebija :D

8 0 atbildēt

cilvēkiem tik bieži 1ajā vietā komforts un ērtības..

nu nez, man nav nekādas briesmīgas atmiņas ar tiem vecajiem ikarus, nesaprotu par ko drebināties

6 0 atbildēt

Man jau gan patika tā dzeltenā krāsa..... īpaši lietainās dienās  : )

5 0 atbildēt

protams ka jaturpina razosana...

un tas pats bij jadara latvija ar raf nevis jaklape ciet, tape ka cccp mantojums...

4 0 atbildēt

Tas autobus atgādina Mr T :D

2 0 atbildēt

Nostaļģijas pēc pat gribētos ar Ikarusu vēl kaut reiz pabraukt. Lai gan priekš tam vēl var iet pabraukāties ar vecajiem troleibusiem. 

2 0 atbildēt

Šitas jau ir starppilsētu būss, nevis pilsētas sabiedriskais, kāds bija vecais..

Pilsētniekam vajag daudz stāvvietu.

2 0 atbildēt

Varētu, jau varētu un ne viens vien modelis, netikai krievu firmas bet globali. Un kad iznāk dzīnē tadi ir kā diena pret nakti, bet sapņot jau drīkst.. :)

1 0 atbildēt

Tehnoloģijas attīstās un man patīešām prieks par tādiem cilvēkiem, kas strādā visas cilvēces dēļ. Kā nekā  pārmaiņas pēc būtu jauki braukt komfortablos autobusos... ;)

0 0 atbildēt

Nu, ja autors ir dzimis 90-to gadu beigās, tad varbūt. Es gan uzskatu, ka Ikarusiem nebija ne vainas. Varbūt bija trūkumi drošības tehnikā un ērtībās attiecībā pret invalīdiem, bet vecajiem jau bija zināms, kur pirkstus nebāzt.

Vēl kas, autoriņ - tev vecais Ikarus ir pilsētas, bet koncepts - starppilsētu atobuss. Braukšanai pa pilsētu tomēr labāk izvēlēšos pilsētas autobusu, nevis starppilsētas, lai cik tas vecs vai jauns nebūtu... emotion

0 0 atbildēt

man patika Ikarusi, gan dzeltenie pilsētas, gan sarkanie starppilsetu. Mūslaiku busos nevar tik forši izgulēties kā vecajos labajos sarkanajos Ikarusos - četru gadu laikā navienu vien tūkstoti km esmu nogulējis sarkanajos ikarusos...

0 0 atbildēt

A man patika kratīties un redzēt zem kājām asfaltu!

0 0 atbildēt

Jā izskatās dārgi ! Šaubos vai Latvijā tādi būs ,ja arī kāds izdomās patērēties domājams ,ka tāds jau tiks nosperts vai sabojāts ! Bet foršs autobuss būtu forši tādā vizināties emotion

0 0 atbildēt

Man vecās "dzeltanās koka kastes" arī uzdzen nostaļģiju par bērnudārza laikiem. Pirmais , ko es ar fotoaparātu esmu uzņēmis ir tieši ikarus emotion

0 0 atbildēt

ja dzeltenie cik atceros bija visai interesants  braucamais

bet vel nepatikamak bija braukt ar ta saucamajam cuukaam kuras 

nenormali smirdeja pec gaazes un  vietu skaits ja pareizi atceros nebija lielaks par 20 

bet parasti tur atradas vismaz 30 cilveki 

un ka sodien atceros ar kadu prieku seja sagaidiju no stura izbraucoso dzelteno kluciiti :D

0 0 atbildēt

sasapņojies esi :D

0 0 atbildēt