Un arī notikumi
Foto, kas pārsteidza pasauli.32
1974. gada 7. augustā Filips Petits pāriet pa trosi starp Dvīņu torņiem
1913. gadā Emilija Devisona (Suffragette), Aktīva sieviešu tiesību aizstāve, zirgu skriešanās sacīkšu laikā, metās zem karalim Džordžam V piederošā zirga.
Tenzing Norgay Everesta virsotnē. 1953. gadā kopā ar Edmundu Hilariju pirmie uzkāpa Everesta (Džomolungma) virsotnē.
Dons Valšs un Žaks Pikārs, vienīgie cilvēki kas ar batiskafu nolaidās Mariannas dziļvagā, 1963. gada 23. janvārī. Tika reģistrēts rekorddziļums - 11 521m, (pēc korekcijas 10 918m). Nolaižoties dzelmē, viņi novēroja butei līdzīgas zivis ap 30cm garumā.
Projekts "Ekselsiors", kurš nosaukts, Āfrikā atrasta dimanta vārdā, tapis lai izpētītu iespējas lekt ar izpletni no liela augstuma. Paredzēti 3 lēcieni no stratostata. Pirmais lēciens - Augstums 23 300metru, stabilizējošā izpletņa nenostrādāšanas dēļ, kapteinis Džozefs Kitingers, iekļuva grīstē. Viņa ķermenis griezās ap savu asi, ar ātrumu 120apgriezienu minūtē. Pārslodzes dēļ viņš zaudēja samaņu. Pamatizpletnis atvērās automātiski. 11. decembrī viņš lēca vēlreiz, no augstuma 22 760metru. Par ko tika apbalvot ar Leo Stīvensa medaļu. 16. augustā 1960. gadā. notika pēdējais trešais projekta ietvaros paredzētais lēciens no augstuma 31 300metru. Atvēris stabilizācijai paredzēto bremzēšanas izpletni, Džozefs krita 4min un 36sek. sasniedzot 988 km/h lielu ātrumu. Pamatizpletnis atvērās 5.5km augstumā no zemes. Labās rokas cimda hermētiskuma bojājuma dēļ, viņa roka kļuva divreiz lielāka (uzpampa). Šis lēciens kļuva par pašu augstāko lecienu ar izpletni no stratostata (krutāks par gaisabalonu), par pašu augstāko lecienu ar izpletni, un kā ilgāko lēcienu un sasniegto vislielāko krišanas ātrumu.
1994. 1. maijā, Aertona Sennas bojāeja Sanmarino Gran-Pri izcīņā, F1. Septītajā aplī, un otrajā pēc drošības mašīnu aizbraukšanas, "Tamburello" līkumā, nenoturējās uz trases un iedrāzās betona sienā. Saskaņā ar telemetrijas rādītājiem, pirms avārijas, mašīnas atrums bij ~310km/h, pēc kā Senna paspēja piebremzēt, tomēr ietriecoties sienā, viņa mašīnas ātrums bija ~218 km/h. Redzot, ka Senna nekustīgs ir mašīnā, sacīkstes tika apturētas un avārijas vietā ieradās mediķi. Kad sennu izvilka no mašīnas atliekām, viņš neizrādīja nekādas dzīvības pazīmes. Izdarot traheostomiju ar helikopteru tika nogādāts slimnīcā, kur pieslēdza pie mākslīgās elpināšanas aparāta. Pēc apsekošanas kļuca skaidrs, ka Sennas smadzenes ir mirušas un nav nekādu cerību izkļūt no komas. Tāpēc mediķi nolēma pārtraukt mākslīgo dzīvības uzturēšanu. Kā vēlāk noskaidrojās, sadursmē, priekšējais labais ritenis ar gabalu no piekares, trāpija Sennam pa galvu, ar dzelzs detaļām tika pārsista ķivere un izdarītas dzībai ļoti bīstamas traumas.