Pievieno rakstu! Seko Draugiem Seko Facebook Seko Twitter

Klases ekskursija uz Ventspili.

Klases ekskursija uz Ventspili.Klases ekskursija uz Ventspili.
Ceļojumi
Es šoreiz rakstīšu par klases ekskursiju. 15.05.2015. es ar savu klasi un paralēlajām klasēm (4a, 4bun es eju 4c) braucām ekskursijā uz Ventspili. Mēs bijām uz Livonijas ordeņa pili. Tur mums izstāstija leģendu par Melno sivēnu. Nezinu vai tā bija taisnība, bet mums tu teica ka Melnais sivēns spokojās. Ja vēlaties dzirdēt leģendu rakstat komentāros un ielikšu. Pētstam mēs... Es šoreiz rakstīšu par klases ekskursiju. 15.05.2015. es ar savu klasi un paralēlajām klasēm (4a, 4bun es eju 4c) braucām ekskursijā uz Ventspili. Mēs bijām uz Livonijas ordeņa pili. Tur mums izstāstija leģendu par Melno... Es šoreiz rakstīšu par klases ekskursiju. 15.05.2015. es ar savu klasi un paralēlajām klasēm (4a, 4bun es eju 4c) braucām ekskursijā uz Ventspili. Mēs bijām uz Livonijas...
Fosilija , 16.05.15 14:41
957 8
1069

Kā es uz Rumāniju braucu!

Kā es uz Rumāniju braucu!Kā es uz Rumāniju braucu!
Ceļojumi
Nesen devos piedzīvojumu braucienā uz Rumāniju. Kopumā mans ceļojums norisinājās piecu pilnu dienu garumā, ieskaitot ceļu. Uz Rumāniju devāmies ar mikro autobusu. Godīgi sakot- moku pilns brauciens, jo nav vietas ne kājām, ne gulēšanai. Pirmā diena. Sešos no rīta izbraucām no Rīgas. Braucām cauri Lietuvai. Ik pēc trīs stundām autobuss apstājās, un deva mums... Nesen devos piedzīvojumu braucienā uz Rumāniju. Kopumā mans ceļojums norisinājās piecu pilnu dienu garumā, ieskaitot ceļu. Uz Rumāniju devāmies ar mikro autobusu. Godīgi sakot- moku pilns brauciens, jo nav vietas ne kājām, ne... Nesen devos piedzīvojumu braucienā uz Rumāniju. Kopumā mans ceļojums norisinājās piecu pilnu dienu garumā, ieskaitot ceļu. Uz Rumāniju devāmies ar mikro autobusu. Godīgi sakot-...
ingarsbabcuks , 15.05.15 17:34
282

Latviešu piedzīvotās ŠAUSMAS Nepālā!

Latviešu piedzīvotās ŠAUSMAS Nepālā!Latviešu piedzīvotās ŠAUSMAS Nepālā!
Ceļojumi
Kā zināms, aprīļa beigās Nepālā notika liela katastrofa, kurā bojā gāja vairāk kā 8000 cilvēku. Indijas apceļotāji tobrīd bija tikai domās par ceļu uz Nepālu, pavadot garas stundas izbraucienā ar vilcienu un tūlīt pēc tam ar motocikliem gan pa kalniem, gan bezceļiem. Tagad viņi ir tieši tur, kur tas viss notika. Nekas, protams, nav beidzies. Viņi ir iesaistījušies brīvprātīgo... Kā zināms, aprīļa beigās Nepālā notika liela katastrofa, kurā bojā gāja vairāk kā 8000 cilvēku. Indijas apceļotāji tobrīd bija tikai domās par ceļu uz Nepālu, pavadot garas stundas izbraucienā ar vilcienu un tūlīt pēc tam ar motocikliem... Kā zināms, aprīļa beigās Nepālā notika liela katastrofa, kurā bojā gāja vairāk kā 8000 cilvēku. Indijas apceļotāji tobrīd bija tikai domās par ceļu uz Nepālu, pavadot garas stundas...
fakingsons , 15.05.15 10:33
0513

Uz Indiju. Vēstule no kalniem.

Uz Indiju. Vēstule no kalniem.Uz Indiju. Vēstule no kalniem.
Ceļojumi
Tā nu ir sanācis, ka pajautāju Ārim, lai šis man atraksta tādu kā nelielu izklāstu par viņu turpmākajām gaitām, jo bija tā, ka viens no šī trio bija pazudis ilgstoši pazudis. Tapa pat video, kurā abi ar Kārli izteica sēras par pazudušo Ronaldu, taču ar viņu viss bija kārtībā un šis bija pazudis, jo kaut kur saēdās sēnes. Bet par visu pēc kārtas... Tagad... Tā nu ir sanācis, ka pajautāju Ārim, lai šis man atraksta tādu kā nelielu izklāstu par viņu turpmākajām gaitām, jo bija tā, ka viens no šī trio bija pazudis ilgstoši pazudis. Tapa pat video, kurā abi ar Kārli izteica... Tā nu ir sanācis, ka pajautāju Ārim, lai šis man atraksta tādu kā nelielu izklāstu par viņu turpmākajām gaitām, jo bija tā, ka viens no šī trio bija pazudis ilgstoši...
fakingsons , 14.05.15 09:12
790 5
0169

Nevis cauri upei, bet pāri upei.

Nevis cauri upei, bet pāri upei.Nevis cauri upei, bet pāri upei.
Ceļojumi
19. aprīļa pārgājiens. Maķēnīt ekstrēmāka pārgājiena daļā šeit. Tā kā iepriekšējais video tika novērtēts pozitīvi, tad izlēmu publicēt vēl nedaudz video materiāla. Pēc visiem purviem un upēm radās doma, ka pārmaiņas pēc varētu vienu upi šķērsot pār nogāzušos koku. Patiesībā žēl, ka nevarēju iemūžināt visu pārgājienu, tādēļ neapgriezu video... 19. aprīļa pārgājiens. Maķēnīt ekstrēmāka pārgājiena daļā šeit. Tā kā iepriekšējais video tika novērtēts pozitīvi, tad izlēmu publicēt vēl nedaudz video materiāla. Pēc visiem purviem un upēm... 19. aprīļa pārgājiens. Maķēnīt ekstrēmāka pārgājiena daļā šeit. Tā kā iepriekšējais video tika novērtēts pozitīvi, tad izlēmu publicēt vēl nedaudz video...
Fosilija , 14.05.15 06:06
3126

Zviedrija.

Zviedrija.Zviedrija.
Ceļojumi
Pavisam mierīgi man paziņoja ka brauksim uz Zviedriju ( ar Tallink ). Es biju priecīga un gaidīju šo dienu . Bija pienākusi diena ceļošanai. Jau braucām uz Rīgas ostu . Mūs izlaida no mašīnas , mēs atvadījāmies no Rīgas un devāmies uz kuği . Iegājām kuğī, sameklējām kajīti un ēdām . Pēc tam es ar savu brāli gājām uz klāju lai apskatītos kā pametam mīļo Rīgu . Uz klaja bija auksti es bišķiņ... Pavisam mierīgi man paziņoja ka brauksim uz Zviedriju ( ar Tallink ). Es biju priecīga un gaidīju šo dienu . Bija pienākusi diena ceļošanai. Jau braucām uz Rīgas ostu . Mūs izlaida no mašīnas , mēs atvadījāmies no Rīgas un devāmies uz... Pavisam mierīgi man paziņoja ka brauksim uz Zviedriju ( ar Tallink ). Es biju priecīga un gaidīju šo dienu . Bija pienākusi diena ceļošanai. Jau braucām uz Rīgas ostu . Mūs izlaida no...
JulyFabulous , 13.05.15 20:02
998 7
537

Loro parka izdarības

Loro parka izdarībasLoro parka izdarības
Ceļojumi
Jautāsi, kas ir Loro parks - tas ir viens no lielākajiem ZOO visā Eiropā un ja dodies uz Spāniju (gan uz Barselonu, gan Kanāriju salām), tad iesaku investēt naudiņas tieši Kanāriju salu - Tenerifes Loro parkā nevis Barselonas ZOO, daudz interesantāk būs un tūlīt pastāstīšu Tev, kāpēc.. Pārējo dienu ieskatu ceļojumā uz Spāniju vari atrast: ... Jautāsi, kas ir Loro parks - tas ir viens no lielākajiem ZOO visā Eiropā un ja dodies uz Spāniju (gan uz Barselonu, gan Kanāriju salām), tad iesaku investēt naudiņas tieši Kanāriju salu - Tenerifes Loro parkā nevis Barselonas ZOO,... Jautāsi, kas ir Loro parks - tas ir viens no lielākajiem ZOO visā Eiropā un ja dodies uz Spāniju (gan uz Barselonu, gan Kanāriju salām), tad iesaku investēt naudiņas tieši Kanāriju...
Fosilija , 04.05.15 19:50
1242

Ēģipte. 2

Ēģipte. 2Ēģipte. 2
Ceļojumi
Ēģiptiešu otrā daļa! Spriediet vēlreiz paši, vai nu tad tomēr tur ir skaisti, vai nav! Un pieraksti komentārā, ja esi arī pabijis Ēģiptē! Iepriekšējā daļa: Ēģipte. 1 Ēģiptiešu otrā daļa! Spriediet vēlreiz paši, vai nu tad tomēr tur ir skaisti, vai nav! Un pieraksti komentārā, ja esi arī pabijis Ēģiptē! Ēģiptiešu otrā daļa! Spriediet vēlreiz paši, vai nu tad tomēr tur ir skaisti, vai nav! Un pieraksti komentārā, ja...
Emchiks , 04.05.15 17:16
625 4
093

Naksnīgās Barselonas ielas un pagalmi

Naksnīgās Barselonas ielas un pagalmiNaksnīgās Barselonas ielas un pagalmi
Ceļojumi
Šis raksts ir jau ceturtais rakstu sērijā par ceļojumu uz Eiropas dienvidiem - Spāniju! Pārējos rakstus vari apskatīt: Vulkāns Teide, tā pakāje un vecajie krāteri Katalonija. Barselona. Gaudi. (1. diena) Monserata, kalnu masīvi un Melnā Jaunava (Papildināts) Šis raksts ir jau ceturtais rakstu sērijā par ceļojumu uz Eiropas dienvidiem - Spāniju! Pārējos rakstus vari apskatīt: Vulkāns Teide, tā pakāje un vecajie krāteri Katalonija. Barselona. Gaudi. (1. diena) ... Šis raksts ir jau ceturtais rakstu sērijā par ceļojumu uz Eiropas dienvidiem - Spāniju! Pārējos rakstus vari apskatīt: Vulkāns Teide, tā pakāje un vecajie krāteri ...
Fosilija , 04.05.15 14:10
587 1
086

Vulkāns Teide, tā pakāje un vecajie krāteri

Vulkāns Teide, tā pakāje un vecajie krāteriVulkāns Teide, tā pakāje un vecajie krāteri
Ceļojumi
Ko tur daudz, neturēšu sveci zem pūra un sniegšu vizuālu ieskatu tajā dusošajā skaistulī, kas mitinās uz vienas no Kanāriju salām - precīzāk Tenerifes viducī.. Skaistulis vārdā Teide! Šis ir raksts no sērijas par piedzīvojumiem Spānijā - vēl rakstus skaties zemāk: Katalonija. Barselona. Gaudi. (1. diena) ... Ko tur daudz, neturēšu sveci zem pūra un sniegšu vizuālu ieskatu tajā dusošajā skaistulī, kas mitinās uz vienas no Kanāriju salām - precīzāk Tenerifes viducī.. Skaistulis vārdā Teide! Šis ir... Ko tur daudz, neturēšu sveci zem pūra un sniegšu vizuālu ieskatu tajā dusošajā skaistulī, kas mitinās uz vienas no Kanāriju salām - precīzāk Tenerifes viducī.. ...
Fosilija , 02.05.15 23:56
903 3
0239

Uz Indiju. Piedzīvojumi ar močiem.

Uz Indiju. Piedzīvojumi ar močiem.Uz Indiju. Piedzīvojumi ar močiem.
Ceļojumi
No pašas Indijas dienvidiem, tika aizceļots uz ziemeļiem. Tas bija aptuveni 40 stundu brauciens visparastākajā vilcienā pāri visai Indijai. Karstums nenormāls un vilciena biļete garante tikai vietu vilcienā, ne guļvietu un citas ekstras, jo tās bija jāizcīna katram pašam. Āris rakstīja, cik ļoti karsti viņiem tur bija un viņš izmantoja naktis, lai parakstītu, citādi... No pašas Indijas dienvidiem, tika aizceļots uz ziemeļiem. Tas bija aptuveni 40 stundu brauciens visparastākajā vilcienā pāri visai Indijai. Karstums nenormāls un vilciena biļete garante tikai vietu vilcienā, ne guļvietu un citas... No pašas Indijas dienvidiem, tika aizceļots uz ziemeļiem. Tas bija aptuveni 40 stundu brauciens visparastākajā vilcienā pāri visai Indijai. Karstums nenormāls un vilciena biļete...
fakingsons , 30.04.15 22:38
0203

Ceļojums pa Ķīnu

Ceļojums pa ĶīnuCeļojums pa Ķīnu
Ceļojumi
Vai esi vēlējies kādreiz izveidot ceļojuma pa ĶĪnu,bet naudas maks nēatļauj ir rīsinājums viens vīrs no Krievijas devās uz Ķīnu un nofilmēja visu to ko viņš pats redzēja šijos video viņš krieviski jums stāstīs un rādīs ko viņi ēd,dzer kādi laika aptākļi un protams padalīsies ar savām sajūtām tie kas saprot krievu valodu cerams būs interesanti jauku skatīšanos:) Vai esi vēlējies kādreiz izveidot ceļojuma pa ĶĪnu,bet naudas maks nēatļauj ir rīsinājums viens vīrs no Krievijas devās uz Ķīnu un nofilmēja visu to ko viņš pats redzēja šijos video viņš krieviski jums stāstīs un... Vai esi vēlējies kādreiz izveidot ceļojuma pa ĶĪnu,bet naudas maks nēatļauj ir rīsinājums viens vīrs no Krievijas devās uz Ķīnu un nofilmēja visu to ko viņš pats redzēja...
komikss2002 , 26.04.15 17:06
264 0

Ceļojums uz Ēģipti

Ceļojums uz ĒģiptiCeļojums uz Ēģipti
Ceļojumi
Divi varianti, kā pavadīt brīvdienas Ēģiptē Pamatlietas, kāpēc ir jāizvēlas ceļojums uz šo austrumu kūrortu, ir saule, siltums un pludmales, kas mūsu platuma grādos nu jau vairs nav baudāmas. Atpūtniekus, kas dodas uz Hurgadu vai Šarmelšeihu varētu iedalīt nosacīti divās lielās grupās – tie, kas labprāt lielāko brīvdienu laiku pavada viesnīcā, pie jūras... Divi varianti, kā pavadīt brīvdienas Ēģiptē Pamatlietas, kāpēc ir jāizvēlas ceļojums uz šo austrumu kūrortu, ir saule, siltums un pludmales, kas mūsu platuma grādos nu jau vairs nav baudāmas. Atpūtniekus, kas dodas uz... Divi varianti, kā pavadīt brīvdienas Ēģiptē Pamatlietas, kāpēc ir jāizvēlas ceļojums uz šo austrumu kūrortu, ir saule, siltums un pludmales, kas mūsu platuma grādos nu jau...
Fosilija , 26.04.15 08:37
456 0
023

Uz Indiju. Indijas garša.

Uz Indiju. Indijas garša.Uz Indiju. Indijas garša.
Ceļojumi
Kādā no dienām, Āris mani nosauca par "daļu no PortNos projekta" un izteica lielu paldies, ka atbalstu viņu idejas un ierakstu arī kaut ko šeit. Šīs dienas gan biju visai aizņemts ar darbiem, tāpēc nav sanācis ar viņu sakontaktēties. Nedēļas nogalē, kā jau biju rakstījis, viņi ceļoja uz citu pilsētu, bet pirms tam tapa tāds lielāks video, kurā viņi degustēja ēdienus... Kādā no dienām, Āris mani nosauca par "daļu no PortNos projekta" un izteica lielu paldies, ka atbalstu viņu idejas un ierakstu arī kaut ko šeit. Šīs dienas gan biju visai aizņemts ar darbiem, tāpēc nav sanācis ar... Kādā no dienām, Āris mani nosauca par "daļu no PortNos projekta" un izteica lielu paldies, ka atbalstu viņu idejas un ierakstu arī kaut ko šeit. Šīs dienas gan biju...
fakingsons , 21.04.15 13:14
497 0
0119

Grieķija

GrieķijaGrieķija
Ceļojumi
Tātad šovasar es biju grieķijā, ļoti interesanta zeme. Cilvēki atšķiras ar kultūru. Pastāstīšu īsumā par to kur es tieši biju. Tātad pirmais objekts - Meteora Nu ļoti skaista vieta, bet kamēr tiec līdz pilsētiņai kurā tā atrodas ceļmalā satiksi 100tiem pārdevēju, kas tirgo dažādākos labumus piemēram mandarīnus, ķiršus, eļļas utt. ... Tātad šovasar es biju grieķijā, ļoti interesanta zeme. Cilvēki atšķiras ar kultūru. Pastāstīšu īsumā par to kur es tieši biju. Tātad pirmais objekts - Meteora Nu ļoti skaista vieta, bet... Tātad šovasar es biju grieķijā, ļoti interesanta zeme. Cilvēki atšķiras ar kultūru. Pastāstīšu īsumā par to kur es tieši biju. Tātad pirmais...
Fosilija , 20.04.15 22:25
781 0
066

Paviesojāmies Turaidā. 2014

Paviesojāmies Turaidā. 2014Paviesojāmies Turaidā. 2014
Ceļojumi
Ooo, Sveiki Spocēni, Spocenes un Spoki. Šodien kā aiz gara laiki izdomāju pašiverēt pa vecajām bildēm un tad sapratu ka man pietiks Superorģinālraksti visai nedēļai, Tik ko stāstīt un rakstīt. Kad mēs pagājušogad ar ģimeni izdomājām kaut kur aibraukt, mēs iedomājāmies Turaidas pili un to arī darījām. Izstaigājām visu pili un vēl arī Siguldi - Bija ļoti jautri, līst... Ooo, Sveiki Spocēni, Spocenes un Spoki. Šodien kā aiz gara laiki izdomāju pašiverēt pa vecajām bildēm un tad sapratu ka man pietiks Superorģinālraksti visai nedēļai, Tik ko stāstīt un rakstīt. Kad mēs... Ooo, Sveiki Spocēni, Spocenes un Spoki. Šodien kā aiz gara laiki izdomāju pašiverēt pa vecajām bildēm un tad sapratu ka man pietiks Superorģinālraksti visai nedēļai,...
Fosilija , 19.04.15 15:58
391 0
022

Līvāni!

Līvāni!Līvāni!
Ceļojumi
Tā kā mana aizraušanās ir braukšana ar velo brīvajā laikā, tad izdomāju pavērot apkārtni šodien, sapratu, lai arī remontē ielas viss notiek, bet kāds tolks no tā ja viss ir pieēslots un nesavākts,pilsētas nomales ir vienkārši piemētātas ar vecām riepām, pudelēm un plusā tam kūla nodedzināta. Nekad tā nebiju pievērsim tam uzmanību, bet tas ir traki, protams... Tā kā mana aizraušanās ir braukšana ar velo brīvajā laikā, tad izdomāju pavērot apkārtni šodien, sapratu, lai arī remontē ielas viss notiek, bet kāds tolks no tā ja viss ir pieēslots un nesavākts,pilsētas nomales ir... Tā kā mana aizraušanās ir braukšana ar velo brīvajā laikā, tad izdomāju pavērot apkārtni šodien, sapratu, lai arī remontē ielas viss notiek, bet kāds tolks no tā ja...
Fosilija , 19.04.15 11:46
487 1
432

Uz Indiju. Foto galerija.

Uz Indiju. Foto galerija.Uz Indiju. Foto galerija.
Ceļojumi
Kamēr mums te pavasaris tāds niķīgs un beiži ir gana auksts, lai virsjaku vēl neslēptu skapī, abi ceļotāji atpūšas, meklē piedzīvojumus un svilst Indijas saulē. Sarunoties ar Āri, uzzināju, ka uz doto brīdi viņi ir pilsētā, kuras nosaukums ir Bengalūru. Tikko arī tapuši divi jauni video, pie kuriem viņš cītīgi strādājis vairākas stundas, lai pēc iespējas ātrāk tos... Kamēr mums te pavasaris tāds niķīgs un beiži ir gana auksts, lai virsjaku vēl neslēptu skapī, abi ceļotāji atpūšas, meklē piedzīvojumus un svilst Indijas saulē. Sarunoties ar Āri, uzzināju, ka uz doto brīdi viņi ir pilsētā, kuras... Kamēr mums te pavasaris tāds niķīgs un beiži ir gana auksts, lai virsjaku vēl neslēptu skapī, abi ceļotāji atpūšas, meklē piedzīvojumus un svilst Indijas saulē. Sarunoties ar Āri,...