Uzmanīgi, lai nepielaistītu salonu, pārejam jumtu "Pa slapjo", izmantokam P800 ūdenspapīru.
Pārslīpējamun uzmatējam aizmugurējo spārnu. Papīri : P600 un P800.
Uzmanīgi, lai nepielaistītu salonu, pārejam jumtu "Pa slapjo", izmantokam P800 ūdenspapīru.
Pārslīpējamun uzmatējam aizmugurējo spārnu. Papīri : P600 un P800.
Uzmatējam sliekšņus un durvju ailes.
Saslīpējam "pa slapjo" arī otru spārnu, kaut kas tur tomēr man nepatīk....
Vāki žūst, viss notiek.
Slīpējot "pa slapjo" iepriekš špaktelēto aizmugurējo spārnu pamanam ka nedaudz vēl būs jāpiestrādā.
Pielabojam formu un piegruntējam.
Sākam nolīmēšanu uz krāsošanu.
nolīmējam visas logu ailes un durvju ailes.
Gatavs krāsošanai, atliek tik ķerties klāt ar iedvesmu un ar garšu.
Nevajag lasīt/skatīties rakstu, kad jau iemetu +. Visus Sasha's rakstus izskatījis esmu, jo reāli patīk ko cilvēks dara.. Tā turpināt, un turpini likt rakstus, lai ir ko beidzot paskatīties.
Saša kā vienmēr elementā..... Jāteic ka man skauž ka cilvēkiem ir tāda pacietība šrubēt to mašīnu.
Vienkārši super, būtu man bijuši līdzekļi un iespējas savu c4 tā apstrādāt un apčubināt.
Varbūt ne gluži pa tēmu, bet gribēju jautāt, vai šim te modelim ir iespējams izņemt orģinālo priekšējo stiklu to nesabojājot?
He, he skatos un domāju, ka īpašnieks laikam līdz Audi finišam gaida un skaita pat sekundes, gluži kā bērns gaidot z-svētku vecīti ziemīšos! :D
Krāsas patēriņš šinī situācijā nav saistīts ar grunts krāsu, krāsa ir jāklāj tik cik nepieciešams normāla klājiena iegūšanai, lai tas nespīd cauri. Šeit neiet runa par vāji sedzošajām krāsām kurām ir nepieciešams apakšā klāt speciālu gruntstoni.
Koļa, Koļa ! Labāk būtu paklusējis.... Ceļu tos rakstus par kādu tēmu uz to brīdi tiek saņemti visvairāk jautājumi. Ja nerubī fišku, labāk vispār never manus rakstus vaļā, ir tāda iespēja kā tos nobloķēt lai nerēgojas.
Tgd jāsāk štukot, mošk savu autiņu arī pie piekrāsošanas vest pie Sašas