Tad nu aptuveni tā izskatīsies stūru salaidumi. nav nekāds smalkais darbs, bet neies jau uz pārdošanu.
Te jau aizmugurējie klamburi vietā.
Tad nu aptuveni tā izskatīsies stūru salaidumi. nav nekāds smalkais darbs, bet neies jau uz pārdošanu.
Te jau aizmugurējie klamburi vietā.
Priekša izmantošu šādus klamburus.
Piemērs kur labi noder magnētiskais massas piestiprināšanas veids.
Te nu vissi borti saskrūvēti, aizsargi arī savās vietās.
Skrūves arī apgraizītas.
Tad nu varam sākt tīrīšanu.
jāberž diezgan pamatīgi lai dabūtu vissus ķērpjus un rūsu nost. Jo drusku jau kautkādu krāsu ar derētu uzpūst.
Tad nu pagaidām tik tālu essam tikuši. Tīrīšana aizņems diezgan daudz laika.
Paldies par uzmanību, līdz nākošajai reizē.
Šis pašas paliks. Viņām nav ne vainas. Aizmugurējās vecā ZIL riepas, 75 gada nav ne vainas.
Manuprāt baigi sekla tā piekabe,man laukos divasniece tiekizmantota malkas vešanai,tur var 10sterus malkas iekrāmēt,šitā izskatās 2x mazāka.
oi šitās piekabes ... pagāšgad vecais nopirka ar locītu rāmi un kuzavu , vel kkāds mudaks bij metinājis , visu nācās pārtaisīt. Tādu čakaru nevienam nenovēlu , kurš nav taisījis tas pat nevar iedomāties , liekas sīkums bet tā nav. +
Prieks, ka kāds arī kaut ko cenšas savest kārtībā nevis sa**š un ņem jaunu. Darbs nav no vieglajiem, pats esmu metinātājs un esmu piedalījies dažās līdzīgās aktivitātēs, zinu kā tas ir. It kā jau manai piekabei ar prasās šāda veida remontu bet laikam pagaidām laika un materiāla trūkuma dēļ nebūs.
Hmm, izskatās ka manai vecajai svarkai arī būs jauns massas vads ar magnētu.
Veiksmi turpmākajos darbos