SPEEDWAY JAWA atradu tikai to ka ražota 1960 gadā.
JAWA 559- Ražota no 1962 līdz 1974 gadam. 248,5cm3 motors ar 13,5hp/5000rpm spēku. Svars 132 kg.
SPEEDWAY JAWA atradu tikai to ka ražota 1960 gadā.
JAWA 559- Ražota no 1962 līdz 1974 gadam. 248,5cm3 motors ar 13,5hp/5000rpm spēku. Svars 132 kg.
JAWA 360- Ražota no 1964 līdz 1975 gadam. 344cm3 motors ar 18hp pie 4000rpm. Svars 139 kg.
JAWA 890- SPEEDWAYa mocīts. 500cm3 motors, ražots 1968 gadā.
JAWA 21- Ražota no 1967 līdz 1982 gadam. 50cm3 motors ar 3,5hp/6500rpm. Svars 70 kg.
JAWA Californian- Ražota no 1967 līdz 1974 gadam. 350cm3 motors ar 28hp pie 5250rpm. Svars 160 kg. Vienīgais iemesls kāpec šis modelis nebija PSRS, jo ''padomju'' cilvēks nebija gatavs dalītai eļļošanas sistēmai.
JAWA 633 jeb Bizon- Nāca ar 250cm3 un 350cm3 motoriem. Ražots no 1970 līdz 1972 gadam.
JAWA 207/500 BABETTA- Ražots no 1979 līdz 1982 gadam. Saražoti ~5000 gab. Ar 50cm3 motors kura jauda ir 3hp pie 5000rpm. Svars 48 kg.
JAWA 634- Ražota no 1973 līdz 1984 gadam. Šim modelim ir ~8 modifikācijas ši ir pirmā. 343,5cm3 motors ar 21hp pie 4400rpm. Svars 155kg. Tieši šo motociklu kas ir bildē ir restaurējis jelgavnieks Krišjānis Galiņš.
JAWA 638- Ražo no 1984 gada. 344cm3 motors ar 28hp pie 5500rpm. Svars 154 kg.
Nav īsti korekti Jawu saukt par psrs moci, ņemot vērā, ka jawas ražojas Čehijā!
PSRS laikos Jawa bija kruti, to gan ražoja Čehijā, bet kurš pie tāda bija ticis, tas bija pirmais džeks ciemā ;)
Ja gribam piesieties, tad PSRS viņu, protams, neražoja, bet tās jau nianses. Pašam bija 638. pamatīgs sekss ar aizdedzes un karburatora regulēšanu bija.
runājot par javām un ižiem, nu jā ja tev bija javīte tad biji pirmais puika pagalmā. pirmkārt, tāds pusārzemju ražojums. skaista, klusa, dinamiska, uz piķa cēlās ratā un skrēja ar, tīri tā neko pie 140 km/h. bet kaprīzāka par ižu , gan aizdedze, gan karbis čakarējās, bet uz gruntenes jau iža bija konkurēt spējīgāks, jo ir smagāks, līdz ar to stabilāks
pats vairāk esmu ižu eksperts, tieši planētu.
savā laikā pašam bija projekts. 4tās planētas rāmī ielikts pirmās planētas kārbas bloks( nu tas, kam labajā pusē arī ar roku ātrumi pārslēdzās),ar novirpotu kloķeni un parasto vecās minskas kontaktu aizdedzi. bonusā ar savīlētu ceturtās planētas cilindru un galvu ar divām svecēm , jikov karburatoru, plus vēl aizmugurē tika uzstelēts mazāks zobrats( dabūts no kaut kāda kombaina), lai ātrums lielāks, jo pirmajai planētais ir samērā īsa kārba. un planeta turēja līdzi javai vēsā mierā
gāja afigec, 638 jawu kabināja laukā, kā nemetās, tikai tas ka pusgadā reizi bija jāmaina gredzeni, kloķenes gultņi un sajūga diski, tie to slodzi neturēja
labi saregulēta jawa ar pirmajiem diviem cēla tā pat, bet trešajā jau čau, jawītei bija jārij putekļi, tikai uz piķa ar ceturto ganģi aizbēgt bija grūti, jo vairāk diez ko par 140 neskrēja, bet tas ir daudz, ja standartā ātrums ir kādi 110 - 120 km/h. bišku padarbojoties ieguvums ir tīri tā neko,
ā un vēl, nezinātājiem, planētām ir viencilindra 346ccm motors,
Seksīgo blakusvāģi varēji iemest un to jubilejas viscaurhromēto Jawu ar`.
18. ir redzmas mans mopēds :D Pāris gadus atpakaļ viņu nopublicēju retromoto.lv :)
Nu nenoliec IŽ! Jawa ir pilnīgi savādākas konstukcijas motocikls, bet Iž citas, tā kā tur īsti nav ko salīdzināt. Ar Jawu ļoti smagos apstākļos Iž izkodīs vēsā mierā, bet uz normala ceļa protams Jawa
Piilnīgi piekrītu wertuks
Piemirsies vēl GP sacīkstēm ražotā Jawa-350-V4, un speedway'am dzinējus ražo joprojām. Kopumā paldies par rakstu.
11. Attēlā Jawa ar firmas ESO motoru, 496 m3, viencilindra ar 4 vārstiem, 69 "lopiņi" pie 8800 rpm, max ātrums 129 km/h.
Labi aparāti. Pats jau sen gribu iegādāties labi saglabātu 350, bet saprotu, ka pagaidām man tas nav pa kabatai.
JAWA.lv ir apskatāmi gan jaunie modeļi, gan vēsture, un, protams nopērkami mocikleti