Nissan Clipper instrumentu panelis.
Nākamais Nissan Otti. dzinējs atkal 650cc.
2006 gada izlaiduma auto.
svars 830kg
izmēri 3395x1475x1550
jauda 65 zirgaspēki.
Nissan Clipper instrumentu panelis.
Nākamais Nissan Otti. dzinējs atkal 650cc.
2006 gada izlaiduma auto.
svars 830kg
izmēri 3395x1475x1550
jauda 65 zirgaspēki.
Panelis gan tāds savdabīgs ar instrumentu paneli novietotu vidū. Pašam nav vel dzīvē nācies braukt ar auto kam šādi novietots panelis tāpēc nekomentēšu cik tas varētu būt ērti.
Un komplektācija labāka nekā daudziem golfiem šāda gada. Elektriskie logi ( visi četri) elektriskie spoguļi un interesanti novietots glāzīšu turētājs. Tas gan varētu būt parocīgi līdz nejauši sev uzgāztu virsū ja nu gadās.
Kā pēdējais Nissan Cube. So pat esmu redzējis Latvijā ar LV numuriem un stūri pareizajā pusē.
Nav no tiem sliktākajiem risinājumiem. Mašīnītes jau labas, kompaktas, ļoti mazs patēriņš, pilsētai neko vairāk nevajag. Domāju ka lai izbrauktu ārpus pilsētas arī nekas traks nenotiks. Un 65zs uz 880kg? Tas nav slikti. Bet tāpat drīz vien viss pāries uz elektro auto, tad vien arī būs tās lielākās izmaiņas Latvijas tirgū.
Nu šitie kluči jau nu ir galīgi garām. Bez tam izskatās, ka visi Japānas/ Āzijas tirgum paredzēti. Eiropas tirgum paredzētie mazauto ir krietni vien gaumīgāki. Nav jau slikti, ja ikdienai (darbs-mājas pilsētā) ir mazauto, bet ar šitādu "nāves kapsulu" uz šosejas rādīties man būtu bail. Būsim reāli - cik daudz ģimeņu Latvijā var atļauties uzturēt divus auto - vienu mazauto ikdienai, otru lielāku visas ģimenes izbraukumiem ārpus pilsētas. Divi riepu komplekti divām mašīnām, divas apdrošināšanas, divas tehniskās apskates, remontu izmaksas diviem auto, ja dzīvo dzīvoklī( kā lielākā daļa) - stāvvieta/garāža divām mašīnām... visu to parēķinot, labāk izvēlos vienu ērtu auto ģimenei un visā auto kalpošanas laikā man izmaksas ir 2000-3000 eur lielākas salīdzinot ar mazauto. Nu es jau spriežu pēc sevis, bet domāju, ka ne man vienīgajam tādi apsvērumi.
Tīri salīdzinājumam paņēmu. Ja auto sver 680kg un jauda 65zs tad sanāk viens zs pret 10,5 kg. Un par otru salīdzināšanai ņēmu studentu vidū populāro BMW E36 ar 1.6 motoru. jauda 102zs un masa 1695kg tad sanāk 1zs uz 16.3kg. Tad nu diezgan viebli spriest, ka šie mazie auto nav nemaz tik gurdeni kā liekās.
Jo lielāka mašīna jo mazēks krāniņš, Ja nevari pari par stūri pārkarināt, tad šīs mašīnas nav tev.