Motors viss kārtīgi nomazgāts ar augstspiediena mazgātāju un 70 C karstu ūdeni.
Motors pacelts ar telferi, lai varētu pieskrūvēt stanoka kronšteinu.
Motors viss kārtīgi nomazgāts ar augstspiediena mazgātāju un 70 C karstu ūdeni.
Motors pacelts ar telferi, lai varētu pieskrūvēt stanoka kronšteinu.
4 cilindru, 2.0 litru zemapgriezienu benzīna motors.
Motors 1997. gadā bijis kapitālajā remontā un kopš tā laika gandrīz vispār nav darbināts.
Karteris nost.
Motoram kārbas galā sulojās blīvslēgs. Izjaucot, izrādijās, ka blīvslēga nav, bet viss darbojās uz striķa, kurš sasmērēts ar grafītu. Striķis tika nomainīts.
Šeit arī pats striķis
Šāles ideālas, nekāda iediluma.
Pusdienu pārtraukums. Kamēr esam prom, jāpiesedz , lai putekļi netiek klāt.
Karteris un visi pārējie loriņi tika kārtīgi izmazgāti no motoreļļas nosēdumiem.
Retais raksts, kuram ļoti gaidi turpinājumu. Super! visi cepumi, mīlestība, applausi - jūsu
Tas ir noziegums-Ielikt foršu projektu,,bet likt gaidīt nākoši daļu :D
zbis. Vectēvam garažā ari šītads stāv, pašam ari doma ķerties klāt, jo virsbuve labā kondicija, lai ari 12 gadus nav lietots, bet dēļ ta ka turēts sausā siltā garažā, rūsa nekur arā nelien. Vienigi oriģināla brezenta jumta vietā ir uzmetināts metāla jumts. veiksmi turpmākajos darbos
Vot tas ir raksts! Šeit tiešām vajadzīgs kārtīgs darbs, nevis copy - paste no citām mājaslapām.
Aizmugurējais arī ir armijas tilts? Vairāk pēc parastā izskatās jo armijniekam taču redaktora apakša ir līdzena (nosacīti), nevis 3stūr veida.
Izskatās, ka būs nice bundža ar ko varēs kārtīgi paložņāt pa mežiem :D bet ja nopietni - taisīsi visu tā, lai izskatītos kā oriģināls, vai arī kko custom made piedomāsi? visnotaļ, lai tev veicas ;)
Piebildīšu ka ar drāšu birsti nekad nenotīrīsi līdz plikam bleķim, ja rūsa ir viņa arī būs..
strūkla un nekādu problēmu...
Rāmi nostrūkloji, a kolektoru tādu briesmoni arī krāsoji?
ja jā tad saderēt varu ka rūsa jau lien ārā..