local-stats-pixel fb-conv-api

E38 augšāmcelšana. I daļa183

Pēc interesentu pieprasījuma, sakarā ar jaukā laiciņa iestāšanos, jo entuziasti sāk savus dzelzs mustangus uzfrišināt, raksts pacelts ! Saņēmu daudzas vēstules sakarā ar rūsas bēdām uz auto, špaktelēšanās procesiem, pulēšanām un daudziem citiem jautājumiem... Tad lūk, uz daudziem neskaidriem jautājumiem aptuvenu priekšstatu var gūt šajā rakstu sērijā manā profilā, kā saka, process iziets no A līdz Z.

Sveiciens visiem Spokiem! Sen nebiju darbībā, nolēmu kaut ko atkal uzrakstīt, ceru kādam var noderēt. Pieķēros projektiņam, materiālam ienācās BMW (2001.g.). Doma ir uzcelt tā lai izskatās kā jauns un kādu laiku var braukt neuztraucoties par koroziju. Sākums garlaicīgs, atjaukšana un cīņa ar rūsu aizņēma divas nedēļas. Cik tālu tiku, tik arī materiāls ir sanācis pirmajam rakstam. Tālāk jau lietas ies lustīgāk un opciju pa opcijai turpmākajos rakstos parādīšu visu procesa gaitu.

Mēģināšu arī kaut ko no procesa pats iefilmēt lai varētu interesentiem parādīt :

http://s1270.photobucket.com/user/Aleksandrs59/media/MVI_6470_x264.mp4.html

Tā nu uz priekšu, soli pa solim

http://spoki.tvnet.lv/automoto/E-38-augsamcelsana-II-dala/535937

« 1  2  3 »
1756 5 183 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 183

0/2000

Oi, galā tas E38 gan būs konfekte. Ja vēl klasiskajā carbonschwarz metallic nokrāsotu tad vispār.

0 0 atbildēt

rokas no dirsas neaug. tas priecē. emotion

paldies un priecīgus svētkus tev arī. emotion

0 0 atbildēt

Ņjā un žēl, ka tādu sjemorku korozija paēdusi. :(

0 0 atbildēt

cik biezu skārdu jāņem virsbūves metināšanai. domāju 0.5 mm. jo plānāks, jo vieglak locīt.

0 0 atbildēt

Vecīt, visu cieņu, bet es jau arī ne pirmo reizi ar pīpi uz jumta, katram meistaram ir savi knifi un noslēpumi. pirmkārt nejauksim lietu kārtību, ierindas virsbūves pielabošana un nokrāsošana ir pavisam kas cits nekā autiņa restaurēšana, kad restaurēšu kādu autiņu tad par šo tēmu varēsim padiskutēt. Otrkārt, novērst rūsas veidošanos uz autiņa kurš cauru gadu stāv zem klajas debess un ikdienā tiek maukts gan pa sāļiem gan pa grunts ceļiem ir nereāli. Var likt virsū epoksīdu gruntis, cinka gruntis, pretakmeņu klājienus, špakteļus un jebkādu lakas biezumu, mizotāji tāpat visu nokapās un būs iemesls veidoties rūsai, izniekoti tikai būs līdzekļi un materiāli, vismaz gadus piecus mans darbs turēs, mūsdienās jauns autiņš no rūpnīcas pēc tāda laika sāk rūsēt.

0 0 atbildēt

👍

0 0 atbildēt

 emotion 

0 0 atbildēt

Es tādam šrotam nebūtu laiku tērējis pat.

0 0 atbildēt

visu laiku moka jautājums, cik BMW īpašniekam šis viss izmaksās? emotion

0 0 atbildēt

Man ar ir e38, bet baidos ņemt ko nost, neuzlikšu vel atpakaļ. :s

Un naudas kā studentam ar nav, lai aizvestu pie tāda meistara kā Tu. :(

0 0 atbildēt

8. bildee ja godigi tas caurums ziskatas pec lodes cauruma :D

0 0 atbildēt

Ja drīkst prasīt cik tāda augšām celšana maksā?

0 0 atbildēt

A kape tu krasu nenem nost ar smilsu struklu?

0 0 atbildēt

👏

0 0 atbildēt

Jūtu, ka kādam garāžā nogatavojas skaists trīsdesmit astotais. :)

0 0 atbildēt

kas pa dzinuli, vai palaidu garām? nejau m52, vai vēl trakāk - dīzelis?

0 0 atbildēt

mašīnas izvēle ir reāli lame, bet prasmes ir un izskatās labi! ko gan mēs darītu bez špakteles :)

0 0 atbildēt
Labais!!!!!!!
0 0 atbildēt

Jā, iepriekšējais saimnieks, laikam vnk nesaprot ko nozīmē taupīt! emotion

0 0 atbildēt

jā labs...zinu ko tas nozīmē, bet pēc gada tikuntā sita cauri rūsiņa...lai tev veicas (tā nenotiek)!!!+++

emotion 

0 0 atbildēt
« 1  2  3  4  5 »