Te jau AANis jaunajās mājās!
pa vidam jāpiečibina arī otrs mīlulis, A8L 4.2l 40v
Te jau AANis jaunajās mājās!
pa vidam jāpiečibina arī otrs mīlulis, A8L 4.2l 40v
Te ju vēl pāris sīkumi un teorētiski jau varētu doties uz CSDD reģitrēt dzinekļa maiņu, iet skati un likt dopā!
Nenocietos un iegādāju šādas skaistumlietiņas, tikai vēl neesu ticis līdz uzkrāmēšanai.
Ripuļi ar jau sagādāti!
rs2 440cc sprauslas
044 degvielas sūknis, būtībā, tagad nevaru izlemt, vienkārši čipot un dzīvot laimīgi ar ~300zs, vai krāt rubuli un gādāt VEMS, kas ar to kas tagad ir ļautu dzīvot vēl laimīgāk, prognozējot jaudu ap 350-400zs
Vēl esu meklējumos pēc diviem šādiem mērkaķīšiem (V8 torsēna diferenciāļiem), iespējams, ka šeit kāds vēlas atbrīvoties, jo garažā regulāri kājas aizķeras aiz viņa!
Prieks par džekiem kam abas rokas nav kreisās un neaug no pakaļas un tā vietā lai slīpētu ielas,ņemas ap tehniku. Respekt i uvažuha!
Ne gluži, bet uz to pusi. IG49 arī kārba ir sešiniece no esīša, man pagaidām vēl vecā pieciniece.
Vis jau forši ir bet iesaku tev padomāt labāku vietu koniskajam gaisafiltram vai vismaz uztaisīt kādu sienu starp turbīnu un viņu. Laielāku dzeses radiātors ar noderētu, jo šis to dzinēju tik labi nespēs atdzesēt kā gribētos.