Par smalkmaizītēm... RIMI no rītiem esmu redzējis, ka mīca mīklu, + vēl visu ber iekšā un liek krāsnē!
Par smalkmaizītēm... RIMI no rītiem esmu redzējis, ka mīca mīklu, + vēl visu ber iekšā un liek krāsnē!
Te var redzēt attapību! Ko tu sauc par smadzeņu čakarēšanu citi sauc par mārketingu! Ja tu gribi noturēties tirgū tad tev vajadzīgs ir labs mārketings ja tā nebūs ļoti ātri pienāks bankrots! Un principā 70% no šī raksta ir pilnīgas muļķības!
Interesanti , tad ko drauga māte katru dienu brauc darīt uz Rimi , pēc manām domām cept bulciņas un maizītes , bet tad sanāk ka viņa brauc skatīties uz gataviem produktiem?
Tā ir nevis čakarēšana, bet mārketings, vidusskolā ja nemaldos par to mācija Ekonomikas stundās.
ir pāris vārsmas šajā tekstā patiesas, bet... ā, jā, kur ir kādi fakti, lai pabalstītu šīs jaukās teorijas, piemēram, par 1, 8? nākamais, ja būsi pamanījis, tad 5 un 6 ir saistībā ar ražotājiem, ne ar veikaliem... nenāku no Līvāniem, bet citur pasaulē tās ir divas dažādas lietas. Bez tam, 3 un 4 nāk no vienas tēmas, jo, principa, tas ir izvietojums, gan veikalā, gan plauktā... ā, jā, bez tam... zināji, ka izplatītāji pērk vietu veikala plauktā? reti kura prece atrodas tajā vietā tikai tāpēc, ka maksimas/rimi/mego vai da jeb kura cita vērā ņemama veikala tante attiecīgajā apģērbā to grib... Visā visumā jau nav nekas nepareizi pateikts, bet nejau veikali čakarē. Drīzāk sistēma kopumā. Ā, un vēl, ja esi spējīgs atšķirt tosteri no baklažāna, tad neviens tevi nečakarē, drīzāk centrāltirgū tevi paņems priekšā kā pusdzīvu surikātu, ne lielveikalā...
To sauc par biznesu, bērniņ. Tu taisītu veikalu, ja tu izdarītu pretēji šiem apgalvojumiem, ciestu zaudējumus. Dzīve ir skarba.
P.S. par sasaldētajām smalkmaizītēm nepiekrītu, nu ja nu tu vienīgi iepērcies vietējā AIBĒ
bet es esmu pāri 1.90 tpc skatos pāri tiem sūdiem, ka ķip ir vidēja cilvēka acu līmenī..
Haha, veikali visus čakarē, valdība visus čakarē, skola vispār ir sūds, jo par miljonāriem kļūst cilvēki bez izglītības, vecāki neko nesaprot, jo ir...vecāki...vieglāk tomēr būs pakārties...bet ak vai, pērkot striķi un ziepes arī tu tiksi apčakarēts, jo akcija patiesībā būs appisiens, ne akcija
Sēžat mājās un ražojiet/izgatavojiet visu paši, ja esat tādi kapeikpisēji, ka uztraucaties par katru sūdu
kāda starpība, vai to sauc par mārketingu vai čakarēšanu, ja galu galā jūs tāpat dabūjat ne to, ko domājat un gribat? :D
Sliktākajā gadījumā kāds pircējs noliks karoti, saindējoties ar kādu produktu. Bet tā nav lielveikala vaina, bet ražotāja. Jo no veca piena vai sastāvējuša rosola nemēdz mirt, bet gan no kancerogēnām, aizliegtām vielām. Tas, ka kaut kur cukuri par daudz-glikoze,fruktoze,saharoze, tas ir fufelis. Cik no jums orientējas E burtiņos? Paņem kādu konču paciņu, skaties E-123. Tev tas kko izsaka? Nezināšana neatbrīvo no atbildības. Tas ir amarants, krāsviela, ļoti bīstama. Tādu ir simtiem(alergēni, tādi, kas izraisa aknu un nieru slimības,ļaundabīgos audzējus, kuņģa un zarnu trakta slimības), un visi šie produkti ir veikalos. Ražotājs izslīdēs, ne visas indes ir nelegālas.
9. Cukurs tiek pievienots klāt praktiski visiem produktiem, jo tas ir ļoti lēts. NU HUJ ZIN!
Protams, tirgotājs to sauc par stratēģiju, bet atzīsti pats, ka šī stratēģija balstās uz mūsu, pircēju, apmānīšanu.