local-stats-pixel fb-conv-api

Veikali izmanto mūsu psiholoģiju97

1401 21

Veikali un ražotāji, lai piesaistītu pircējus izmanto spēcīgus ieročus - zināšanas par cilvēka psiholoģiju. Domāju, ka jums būs interesanti palasīt dažas lietas, ar kurām veikalos noteikti esat saskārušies.

Ļoti līdzīgs raksts par šo tēmu:

http://www.spoki.lv/aktuali/Veikali-mus-cakare/281722

1401 21 97 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 97

0/2000

es nekad nenopeerku to ko man vajag :D

1 0 atbildēt

nez, mani piesaista skaisti [bet ne spīdīgi] iepakojumi. ;) :D tādi kā dobeles dzirnavniekam tagad. ;DD

1 0 atbildēt

Jokaini... uz mani nekas no šitā nedarbojas... No spīdīgiem papīrīšiem parasti novēršos, cenu vienmēr pārrēķinu un pārbaudu, zīmoliem nepieķeros [jo tās Nesquik pārslas tiešām ir pretīgas], utt. :D

1 0 atbildēt

Sukas bļaģ, nekād vairs neiešu pretī pulkstenim un nepirkšu spīdīgas lietas!

1 0 atbildēt

nekvik gavno

1 0 atbildēt

mani besī tas ,ka viss šajos leilvaikalos sagāzts kā izgāztuvē..nekur ne paiet ,ne apgriezties..visur visādi preču kalni un kaudzes ,kuras tiek bāztas acīs...tieši tas man liek pa fikso paņemt to un tikai  pēc kā esmu nācis un sāniski starp šīm fast food un citām zemas kvalitātes mēsliem lavīti4es līdz kasei ,kur atkal pamatīga rinda un no abiem sāniem uzbrūk derīguma termiņu notecējušas kožļenes un citi sūdi.

2 1 atbildēt

Ņu taisnība ir..

0 0 atbildēt

nu, vēl varēja pieminēt, ka dārgākā prece tiek izvietota acu skatiena augstumā, lētākās sagrūztas pa apakšu,kur mums slinkums locīties :)

labs raksts :)

0 0 atbildēt

gēni ir priekš lūzeriem!! tev jābūt pašam savām smadzenēm!

0 0 atbildēt

Taapat arii, VISmaz tagad, cena uzraadiita uz preces viena, noskanee...par izraadaas daargaaka, tas vairaak prieksh tiem, kas peerk Chupu eediena un neskatiisies katru siikumu...emotion

0 0 atbildēt

Man vislabāk garšo lētais optima līnija saldējums, bet tikai šokolādes. maksā 15 sant, bet garša tāda, kā bija saldējumam manā bērnībā

0 0 atbildēt

Manuprāt bieži veikali nevis izmanto cilveka esošos ieradumus, bet mēģina tos veidot viņiem izdevīgā virzienā, jo tas vien, ka es apzinos, ka neuzvedos kā šinī rakstā rakstīts, norāda, ka noteikti ir vēl tādi cilvēki, tātad cilvēki ir dažādi, nevis viens robotiski līdzīgi domājošs kopums!

Veikali ar savu pieeju gandrīz vai noslēpt nepieciešamās preces rada cilvēkos stresu,nepatiku.Sen jau laiks pienācis, lai paši cilvēki pret ko tādu protestētu, kā arī to nevajadzīgo mantu nogrūšanu Latvijā, kuras vnk ir tik daudz,ka nav kur likt un reāli tiek uzpirktas pa santīmiem,bet te pārdod pa latiem un cilvēkiem reklamē kā vajadzīgas!Atbalstiet vairāk indiviālos cilvēkus,kuri uzreiz piedāvā to, kas vajadzīgs.Lai tās valstis, kuras pārražojas jēgu ar kādiem produktiem paās tiek galā, tā nav mūsu problēma, mums jāatbalsta savējie!

0 0 atbildēt

Tad es laikam esmu necilvēks, jo veikalā, ja man ātri ko vajag eju iekšā pa turieni kur sanāk,tas ir gar kasēm, kas tuvāk tam ko vēlos!Spīdīgas paciņas tie zelti vai vēl nez kas mani neuzrunā, bet jā mani uzrunā smarža.Es NEKAD nesamierinātos ar teiksim manas kādas firmas iecienītu produkta līniju, kura ir sliktākas kvalitātes, tādā gadījumā es nedodu priekšroku brendam pār savu baudu, drīzāk tieši otrādies, sāktu apšaubīt produkta turpmāko kvalitāti un meklētu kautko pavisam citu.Es ciest nevaru veikalus, kuri ir ievērojuši šo pret pulksteņa principu, bet ārēja ieeja no veikala ieejas atrodas pretējās ēkas pusēs.

0 0 atbildēt

diezgan nejedzigi

0 0 atbildēt
GcM avatarsGcM

To sauc par merčendaizingu.. ;) 

0 0 atbildēt

tas viss jau sen zināms :)

0 0 atbildēt

Nu plusu par šo darbu noteikti esi pelnijisemotion

0 0 atbildēt

Nuja tie veikali skalo smadzenes :D

0 0 atbildēt

loti labs raksts!

man patiks emotion

0 0 atbildēt

Man patīk matēti iepakojumi :D

0 0 atbildēt
« 1  2  3  4 »