local-stats-pixel fb-conv-api

Veikali izmanto mūsu psiholoģiju97

1401 21

Veikali un ražotāji, lai piesaistītu pircējus izmanto spēcīgus ieročus - zināšanas par cilvēka psiholoģiju. Domāju, ka jums būs interesanti palasīt dažas lietas, ar kurām veikalos noteikti esat saskārušies.

Ļoti līdzīgs raksts par šo tēmu:

http://www.spoki.lv/aktuali/Veikali-mus-cakare/281722

1401 21 97 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 97

0/2000

Alfas Rimī ieeja ir no otras pusesemotion

131 0 atbildēt

Tai čakarēšanai ir savi nosaukumi- Mārketings un Merčendaizings.

88 2 atbildēt
heh avatarsheh

Bet ja tu nopērc lētāko saldējumu, un tas ir tikpat garšīgs, kā druvas, tad tu esi vēl apmierinātāks :D:D

61 0 atbildēt

 kad man bija 11 gadi es vispirms gāju skatīties mantiņas.

40 0 atbildēt

gribu saldējumu > :Demotion

32 0 atbildēt

Šito zin visi, bet kad ieiet veikalā automātiski aizmirst emotion

23 0 atbildēt

Veikalā nekad neatradīsi pirmās nepieciešamības preces vienuviet.. viss ir izmētāts, lai nāktos apstaigāt praktsiki visu veikalu, tādejādi, lielāka iespēja, ka vēl kas iekritīs acīs un tiks nopirkts..

24 2 atbildēt

Mārketingā ir ļoti daudz nozaru, viena no tām ir psiholoģija, kuru tirzniecībā izmanto kā ļoti bīstamu ieroci....Ar šo rakstu esi trāpijis 10nieka!!!! Super ļoti patika emotion emotion

16 0 atbildēt

To sauc par biznesu.

Es kādreiz uzķēros uz atlaidēm, līdz atklāju kā šie čakarē.

Tā kā kafiju pērkam bieži, tad cenu zinām. Reiz ieejam , dzeltena šiltīte, ķip, atlaide. Paskatamies cenu -tāda pati kā parasti, bet ''iepriekšējā'' uzlikta čuķ lielāka. Smerdeļi!

14 0 atbildēt

Tā diemžēl ir, cilvēki IR stulbi, tik stulbi, ka slikti paliek, savulaik aktīvisti izcīnija killograma/litra cenu maziem cipariņiem cenas stūrī un tas jau bija liels sasniegums. Un tad vēl visi tie sūdi ar Ls 0,99 un līdz 99% atlaidēm. Kā mani tas viss kaitina! Nerunājot vispār par tiem atkritumiem, kas ražoti tikai tādēļ lai tos nopirktu, aizstieptu mājās un izmestu ārā!

14 1 atbildēt

Slēptā reklāma ? ;DD

10 0 atbildēt

nespēju neielikt plusiņu :) 

9 0 atbildēt

Veikalos nav logu un pulksteņu, lai neviens nesaprastu, cik ilgs laiks pavadīts veikalā.

6 0 atbildēt

nu nekādi manu psiholoģiju viņi neietekmē, ieeju veikalā, skatos pārāk daudz preces, neko nezinu ko nopirkt, izeju ārā ar aliņu un cigaretēm :D

4 0 atbildēt

Ja man naudas nav, tad ar nekādām hipnozēm un spīdīgiem iepakojumiem mani nepiespiedīs nopirkt to preci.  

4 0 atbildēt

Jēkabpils kreisā krasta SuperNeto vārtiņi ir kreisajā pusē

5 1 atbildēt

liels pluss tev! Paldies, daudz ko izkaidroju! :))

2 0 atbildēt
Zin avatarsZin

ehhh kaa man patiik atspeekot shadus raxtus, kas tiek panjemti no kautkurienes bet pats nemaz vinjus nav analizeejis :)

1) jelgavas rimi un maxima, kuldiigas maxima, cento, ventspils top, Uk kaa kuram veikalam, apmeeram pusi uz pusi cik gadiijies buuut

2) atkal kuldiiigaa veikalaa elvi maize ir gandriiz beigaas, ventspilii topaa daarzenji beigas maize pa vidu, kuldiigas rimi maize arii gandriiz pie beigam uttt... tagad aktuaalak pie ieejas ir sabaazt visaadas akcija preces....

3)manliekas zelta un spiidiiais laiks ar ir pagaajis, aktuaaalaak ir nostradats iepakojums muusdienu standartam un ar musdieniigaam kraasaam (zalsh, zils utt) un vismaz personii man labak patik kafijas iepakojums kas ir balts ar zalju vai kkaa taa bet ar moderniem burtiem un logo, simboliem (izksatas neuzkriitoshi elegnats un daargs) nekaa spiidiigs konfekshpapiirs..

4)4,99ls izskatas leetak kaa 5-ls taa diemzheel tas buus un tur patiesham nostraadaa cilveeka psihe.... bet par to interneta iepirxanos, tu laikam nekad neesi internetaa iepircies...

5)visletak ir nopirkt uzreiz bet reti kursh to var izdariit, taapec terinji tiek sadaliiti proporcionali cik katrs var atlauties... ja taa lieta ir patiesham vajadziiga tad labaak samaxaa 20% vairaak un tas liizings tiek sadaliits vienmeriigi pa meneshiem, nekaa 2us gadus kraat kautkam+reti kursh notureesies un sakraas.... cita lieta ir visi trekno gadu mashinu un kruto telefonu krediiti ko cilveki panjeeema neapdomaati un  tagad mocaas...

par tam atlaidem runajot, gribetu redzeet cik ilgi veikals paliktu nesodiiits ja vinsh taa chakaretu cilvekus, ja nemaldos vienreiz jau Lv vienu veikalu panjeema ciet diezgan aatri...

6,7,8) man kola garsho labaak nekaa pepsi, bet negarsho iipashi sprite, labaak 7up...  ja godiig shis ir visdiiwainakais apgalvojums no shi raxta par shiem ziimoliem un garshu... driizak jau peec ziimola tu zini kaadu kvalitaati sagaidiit.... tak "lacu" maize gandriz vienmer bus garshiigaaka par kkaadu tur keiso maiznieku jo kvalitate bus 485748 reiizes augstaaka... taapat kaa valmiermuzihas vai uzhavas alus par kaadu aldari... un ja man garsho zelta black alus tas nenoziimee ka man garshos zelta, gaishais vai pilzenes, ja man garsho 3iesalu tas nenozime ka man uzreiz patiks dzintara alus....  ja godiigi es nezinu newienu cilveku, kas butu ieciklejies uz kadu razhotaaju un taapeec citus uzskata par negarshiigiem, sliktaakiem...

bet + ka vismaz izglitojies nevis dzena speeles...

6 4 atbildēt

Bļa un par brendiem vispār ir atsevišķs stāsts, nahuj tie pīpoli ir tik rizli, ka viņu jobanajos pauros ir kaut kāds faking vīrusa kods, kas viņiem atņem loģiskās spriešanas spējas un iznīcina spēju konstatēt preces kvalitāti, nerunājot par faktu, ka visas tās līdzīgas preces ražo Ķīnā vienā rūpnīcā. Un tad vienīgais glābiņš šim ģenētiski izvarojam cilvēkam ir ticēt birkai/zīmolam/brendam/sūdam, kas patiesi nozīmē tikai to, kurā kabatā ieripo Tavs santīms!

Piemērs te:

2 0 atbildēt

gan Rimi, gan Maxima [pasāžā] Jelgavā = otra puse :>

3 1 atbildēt
« 1  2  3  4 »