local-stats-pixel fb-conv-api

Skyway 53, drons ar 1,5 tonnu celtspēju, elektroauto, huper u...1031

EcoFest 2018 SkyWay izmēģinājumu un demonstrēšanas centra teritorijā tiek prezentēts unikāla SkyWay kravas transporta kompleksa darbs.

Transporta komplekss ir estakādes tipa būve, kas sastāv no trim sekcijām:

- Taisnstūra estakāde, garums 150 m un 3 metru augstums no zemes virsmas līdz caurbraucamās būves fermas augšējai joslai, kas ir iepriekš nospriegota, nepārtraukta metāla ferma līdz 2,0 m augstumam, ar diviem enkurstiegriem malās un starpposmu balstiem. Balstu solis - 50 m.

- Divas gredzenveida bezstrāvas sekcijas, kuru kopējais garums ir 285 m. Caurbraucamā būve - metāla ferma līdz 2 metru augstumam pa metāla balstiem, balstu solis 15 m. Gredzenveida iecirkņos ir metāla platformas ar nojumēm, kas paredzētas iekraušanas un izkraušanas - pārkraušanas termināliem.

Uz estakādes atrodas lentas konveijers.

Iekraušanas termināls ir metāla nojume ar bunkuru, kas paredzēta iekraušanai uz konveijera lentes.

Izkraušanas termināls ir metāla nojume ar apgāžamu ierīci beramkravu izkraušanai no konveijera lentes kustīgā transportlīdzeklī - kravas junikarā.

Kravas junikara šasijas maksimālā masa, ātrums un šasijas ratiņi ir pilnībā apvienoti ar pasažieru transportu, jo tas ir izpildīts uz piekaramo pilsētas pasažieru junibusu bāzes.

Kravu junikara kabīnes tiek piedāvātas dažādās versijās: gabalkravām, kas atrodas uz euro paletēm, beramkravām un šķidrām kravām.

2018. gada EkoFesta laikā sabiedrības uzmanība tika pievērsta jaunam stīgu transporta sistēmu ritošā sastāva modelim - Uniwind. Uniwind ir viegla monosliežu vieglās piekares transportlīdzeklis, ko SkyWay transporta sistēmās izmanto pilsētas un piepilsētas līnijās ar elastīgu sliežu konstrukciju. Vieglā ceļu struktūra ļauj īsos termiņos ļauj pabeigt vieglās trases priekš mazapdzīvotām un grūti pieejamām vietām, kā arī vietām ar sarežģītu reljefu.

Šīs trases tips atšķirās ar maksimāli vienkāršotu un funkcionālu trases konstruckiju, kas ļauj tai būt par vienu no pieejamajākajiem risinājumiem transporta kustības veidošanā. Pateicoties moduļkonstrukcijai, uniwind var tikt izmantots, gan kā kravas vajadzībā, kā arī cilvēku pārvadāšanai. 

Ātrums: līdz 150 км/st
Ietilpība: 2 cilv.
Kravnesība: 150 kg
Sistēmas efektivitāte: 7200 pas./st. uz abām pusēm
Energopatēriņš (ar ātrumu 150 km/st): 8,5 kVh*st vai 2,1 l uz 100 km degvielas ekvivalentā.

Šī transportlīdzekļa konstrukcijā pirmoreiz vēsturē ir ietverts inženiertehniskais risinājums, kurā cilvēkam ar invaliditāti, kas atrodas ratiņkrēslā, ir dota iespēja vadīt automobili.

"Viss, ko mēs darām, ir piepildīts ar humānismu: vienīgo pareizo attieksmi pret pasauli caur mīlestību pret visu Cilvēci un katru Cilvēku" - savā runā izstrādājumu komentēja SkyWay ģenerālkonstruktors Anatolijs Junickis. "Starp mūsu investoriem ir daudz cilvēku ar ierobežotām iespējām, tostarp ar ratiņkrēsliem, un es solīju viņiem palīdzēt, paplašinot viņu komunikativitāti un sniedzot jaunas iespējas. Ne tikai mūsu investoriem. Aptuveni 130 miljoni cilvēku pasaulē ir invalīdi ratiņkrēslos, kuriem no mobilitātes ir atkarīga iespēja dabūt darbu. Ar šo elektromobili viņi var kļūt, piemēram, par taksometru vadītājiem vai picu pārvadātājiem. Vadītājs iebrauks automašīnā ar ratiņkrēslu un, sēdēdams tajā, varēs to vadīt. Pats krēsls ir konstruēts kā vadītāja sēdeklis ar elektrisko piedziņu, ar kuru jūs varat nobraukt 40 km ar ātrumu līdz 20 km/h, tas ir, pats ratiņkrēsls, kam nav analogu pasaulē, ir neliels elektromobilis. Šo izstrādājumu mēs parādīsim šā gada septembrī specializētajā izstādē Maskavā, lai maksimāli pievērstu uzmanību ne tikai izstrādājumam, bet arī cilvēku ar ierobežotām iespējām mobilitātes problēmai. "

Šodien pasaulē ir pieejami risinājumi invalīdu pārvadāšanai, taču lielākoties tie ir pārveidoti sērijveida automobiļi:

- mikroautobusi, kas aprīkoti ar pacelšanas mehānismiem, ar ratiņkrēslu nostiprināšanu ar iekšpusē nospriegotām jostām;

- robotu sistēmas, kas ievieto ratiņkrēslu parastās automašīnas bagāžas nodalījumā, savukārt pats lietotājs tiek pārvietots no ratiņkrēsla uz automašīnu un atpakaļ;

- L7 kategorijas transportlīdzekļi (kvadracikls), kuru svars tukšgaitā ir līdz 400 kg, dzinēja jauda līdz 15 kW, ātrums līdz 45 km/h;

- katrai no šīm iespējām ir savs negatīvo īpašību kopums, un tās nevar pilnībā izmantot kā pilntiesīgu risinājumu. 

Tie neapvieno visas nepieciešamās vajadzības, kuras ir atrisinātas junimobilī:

- izstrādājot junimobiļa tehnisko koncepciju, galvenais uzdevums bija nodrošināt cilvēkiem ar ierobežotām iespējām individuālo mobilitāti ar maksimālu patstāvības pakāpi;

- junimobilis, kas ir pilnvērtīgs elektromobilis, ļaus cilvēkiem ar invaliditāti pilnībā izmantot savu potenciālu - aizbraukt līdz darba, mācību, izklaides vietām, dos patstāvīgāka dzīvesveida iespēju;

- junimobilis tika izstrādāts, ņemot vērā cilvēku ar ierobežotām iespējām un invalīdu ar ratiņkrēsliem ergonomiskās īpatnības. Tā rezultātā vadītājam vai pasažierim nav jāatstāj ratiņkrēsls, kas vienlaicīgi ir arī automašīnas sēdeklis;

- īpaši konstruēta slēdzene droši fiksē ratiņkrēslu pie korpusa un nodrošina lietotāja drošību braukšanas laikā. Līdzīga atslēga fiksē pasažiera sēdekli, kas nepieciešamības gadījumā dod iespēju ratiņus un sēdekli viegli apmainīt vietām. Automašīna nesāk kustēties, ja slēdzene nav nofiksēta: par to pavēstīs gaismas indikators;

- rokas vadības elementi ir ērti un funkcionāli un dublē parastos pedāļus un slēdžus;

- piekļuve transportlīdzeklim ir organizēta tā, ka lietotājs, neatstājot ratiņus un bez palīdzības, var nokļūt salonā ar speciālu pacēlāju, kas atrodas korpusa aizmugurē un kura vadība notiek no tālvadības pults. Gaismas un skaņas indikatori nodrošina vadītāja un pasažiera iekāpšanas un izkāpšanas procesu;

- aizmugurējās durvis un sēdekļa pagriešanas mehānisms nodrošina ērtāku iekāpšanu;

- Kopējais automašīnas garums ļauj novietot automašīnu perpendikulāri apmalei un nodrošina iesēšanos/izsēšanos tieši uz ietves. Šī funkcija ļauj novietot automobili standarta autostāvvietās, ne tikai īpašās vietās;

- stāvlaika radars un atpakaļskata kamera vienkāršo automobiļa novietošanu stāvvietā un palielina drošību;

- atpakaļskata kameru izmantošana ar LCD displejiem parasto spoguļu vietā, nodrošina nepieciešamo pārskatu un attēla kvalitāti;

- automašīna ir aprīkota ar elektrisko piedziņu ar rekuperācijas sistēmu, kurai, papildus ekonomijai, ir zema toksiska ietekme uz vidi. Pārnesumkārbas neesamība atvieglo vadību;

- transportējot pasažierus ratiņkrēslos ar pavadoni - vadītāju, arī viņam ir nodrošināta ērta iekāpšana/izkāpšana, izmantojot pacēlāju;

Junimobilis atbilst visām M1 klases automobiļu drošības prasībām un var tikt ekspluatēts uz publiskajiem ceļiem. 

Tehniskie raksturojumi:

Maksimālais ātrums - 100 km/h;

Brauciena rezerve - 120 km;

Aprīkota svars - 990 kg;

Akumulatora uzlāde - no sadzīves tīkla;

Pilnīgas uzlādes laiks - 10 stundas. 

Junimobili var aprīkot ar ratiņkrēslu ar pašu izstrādāto elektrisko piedziņu ar gaitas rezervi līdz 40 km.

Mēs atgādinām, ka no 2018. gada 4. līdz 20. augustam notiek konkurss par labāko nosaukumu pirmajam SkyWay junimobiļa prototipam. Ja vēlaties piedalīties un sacensties par galveno balvu 100 000 investīciju daļu apjomā - dodieties uz vietni unimobile.by un aizpildiet vienkāršu dalībnieka veidlapu.

Junimobiļa nosaukums tiks pirmo reizi izziņots specializētajā izstādē "InvaExpo. Sabiedrība visiem", kas notiks no 2018. gada 12. līdz 14. septembrim VDNH teritorijā Maskavā.

Jaunā prezentācija!

Viesi no Dienvidamerikas

Šajās dienās SkyWay EkoTehnoParku apmeklēja Nueva Lima projekta pārstāvji no Peru, tā prezidenta Claudio Alejandro Solla Soares vadībā. Projekta mērķis ir 120 kilometru attālumā no Peru galvaspilsētas  izveidot ekoloģisko un tehnoloģisko pilsētu, kas atbilst mūsdienu prasībām.

Nuevo Lima pilsēta, ar kuras būvniecību nodarbojas kompānija Zolla S.A.C., sastāvēs no dažādām zonām, kas sadalītas pēc mērķa: dzīvojamās, rūpniecības, tirdzniecības un izklaides zonas. Nueva Lima koncepcija nozīmē veidot pilsētas vidi, kas nekaitē dabai, vienlaikus nodrošinot iedzīvotājiem augstu dzīves kvalitāti.

SkyWay Nueva Lima projektam ir iespēja izveidot transporta komunikāciju artērijas gan jaunajā pilsētā, gan ārpus tās. Stīgu transporta izmantošana var noteikt Nueva Lima kā lineāras pilsētas attīstības stratēģiju, kuras funkcionēšanu lielā mērā nodrošina inovatīvā SkyWay transporta sistēma.

Izziņai: Claudio Alejandro Solla Suárez ir ietekmīgs uzņēmējs, mācītājs, televīzijas vadītājs un politiķis, kurš nesen uzsāka politiskās partijas Perú Nuevo pirmsvēlēšanu prezidenta kampaņu.

Combo!

Mazs gabaliņš par Indiju un kaut kas man liek domāt, kā tā tas arī būs.

HyperU!!!!!

AAE tiks sākta testa trases būvniecība!

« 1  2  3 »
36 35 1031 Ziņot!
Ieteikt: 000
Izmantotie avoti:
http://www.sky-way.lv
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 1031

0/2000

Kārtejā krāpnieku piramīda.

http://jauns.lv/komentari/raksts/bizness/250463-finansu-krapnieciba-sogad-sit-neparasti-augstu-vilni

http://www.fktk.lv/lv/klientu-aizsardziba/bridinajumi-par-nelicencetiem/6226-fktk-bridina-par-skyway-capital-sniegtajiem-pakalpojumiem.html

https://www.tvnet.lv/5121901/krievu-uznemejs-ar-izbraketu-un-saubigu-nakotnes-transporta-projektu-censas-iekardinat-igaunus

https://www.youtube.com/watch?v=nzQ0OBRv_UQ

FKTK brīdinājumu saraksts pārsteidz ar skaitu, kādā savairojušies lielās peļņas solītāji. Gada pirmajā pusē jau septiņi paziņojumi – tikpat, cik pērn kopumā. To vidū ir arī Krievijas uzņēmēja Anatolija Junicka nākotnes transporta projekts “SkyWay”, kura realizācijai finanšu līdzekļus piesaista “SkyWay Capital”. Šī kompānija sola 1000% peļņu. Sarakstē ar “LNT Ziņām” kompānijas pārstāvji atklāj, ka projektam naudu esot uzticējuši jau 300 000 cilvēku no visas pasaules, tostarp Latvijas. (Avots http://www.la.lv/finansu-krapnieciba-sogad-sit-augstu-vilni/)

11 0 atbildēt
Astrāli, Junickis sameloja par to, ka drons Ekofestā cels tonnu! Sameloja, ka ir izgatavojuši dronu, nevis pārveidojuši vecu helikopteru! Sameloja, ka SW ir izgatavojuši dronu, kaut gan to ir darījusi pavisam cita, vārdā neminēta kompānija, izmantojot TIKAI dažus SW "izstrādātus" programmatūras risinājumus! Meli, meli, meli!
10 0 atbildēt
Kur krievi tur problēmas!emotion
9 0 atbildēt

Kad tad beidzot SkyWay būs redzams kaut kur dzīvē, nevis tikai prezentācijās un savā bāzē?  Iepriekšejos rakstos regullāri solīji pasūtījumus ārzemēs, bet kaut kā nav dzirdēts, ka tie būtu realizēti. Tāpat interesanti, ka skyway investori un akciju turētāji ir cilvēki ar ļoti shady reputāciju.

8 0 atbildēt

Reāli SkyWay turpina atgādināt, kādu vecu multeni, kurā arī tika piesolīts brīnums uz sliedēm, kas būs lēts un atrisinās visas iedzīvotāju problēmas. kas tā par multeni un kā viss beidzās gan jau pietiekami daudzi sapratīs.

Jāgaida tava raksta nākamā daļa - ja jau soli komentāros jau tūlīt sākt darbus Šveicē un arābos, tad nākamājā būtu jābūt attēliem ar reālu darbu nevis mūžīgiem smaidīgiem onkām un izmēginājumiem.

8 0 atbildēt

Ceturtais gads iet uz beigām bet joprojām nav nekas uzbuuveets ,par soliitajaam iespeejaam Investoriem paardot savas doļas vismaz par kautkādiem grašiem vispār var nerunāt tā ka pagaidām muļkis esi tikai tu Astraali kurš kaa spiitiigs āzis blēj pakaļ savam saimniekam Toļamemotion

6 0 atbildēt
Kur krievi, tur problēmas!emotion
6 0 atbildēt

Nabaga cilvēki vēl tic, ka kādreiz saņems naudu atpakaļ no "investīcijas".

Man no sirds žēl viņus. Žēl, ka astrālis dalās ar pilnīgi nepatiesu informāciju un maldina šī portāla lietotājus.

(ja tu, astrāli, atkal jautāsi par kādu nepatiesību iet runa, tad palasi manus (un citu lietotāju) komentārus pie taviem rakstiem, kur mēs tevi atkodām emotion

6 0 atbildēt

bla bla bla blāā bla bla....blāāāā bla bla   baba bablaaāāā.....  

5 0 atbildēt

Nu Astraloīd.Aptaisiji pakaļkājas????emotionemotionemotion

4 0 atbildēt

 emotion MURGS...

4 0 atbildēt
"Lūk, ko nesen man teica viens no Emirātu valdības locekļiem, kurš ir redzējis daudzus tehnoloģiskos brīnumus savā dzīvē..." - ko ta Junickis nomīza pateikt kā sauc šo locekli? Zini ko man kādas bankas prezidents apsolīja? Ka pēc diviem gadiem viņš man kontā ieskaitīs miljonu! Česslova!
4 0 atbildēt

Tu esi gnīda Astraali jo godīgi cilvēki šitā nerīkojas kā to dari Tu.Dzīvo savā Kiprā jo Latvijā tādi kretīni kā TU nav vajadzīgi jo tā diemžēl jau ir atliku likāmemotion

3 0 atbildēt

Luudzu Astraali.Tev paaraak daudz te pieraadiijumu Pliinera teiktajamemotion

3 0 atbildēt

Un Tu veel āpsi gribi lai es visam šitam stāstam par zelta klaniem nākotnē ticētu??? !!!! Ha ha haemotion

3 0 atbildēt

njā - astrālis turpina pīpēt.. pastāsti kur tādu mantu viņi ņem?

Es pat netaisos neko teikt - bet nu ir taču pasaulē dunduki kas visam šim tic...

3 0 atbildēt

Юницкий: Они сделали скриншоты сайтов, к которым я не имею отношения, только потому, что там есть название SkyWay. SkyWay есть гостиницы, SkyWay есть рестораны, SkyWay есть в каждой стране. Я не являюсь, допустим, руководителем или работником группы компаний SkyWay. Я не имею к ним отношения. Они пришли в офис ЗАО «Струнные технологии», где я действительно работаю.

3 0 atbildēt
Tev kaa redzu Astraali driizaak ir kauns buut teevam jo tikpat labi sīča adoptēšanas gadiijumaa tu buusi maate emotion
3 0 atbildēt

Bezgalīgs var būt ne tikai visums, bet arī ļautiņu stulbums..

3 0 atbildēt
Astrāli, kurā konkrēti gadā Junicki izmeta no Lietuvas un kāpēc Junickis meloja par to, ka "drons" Ekofestā lidos?
2 0 atbildēt
« 1  2  3  4  5 »