local-stats-pixel fb-conv-api

Mazliet no Harley Davidson vēstures15

34 0
34 0 15 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 15

0/2000

tu pats esi huiņa un viss, kas ar tevi saistits ir huiņa :)

1 0 atbildēt

ljoooti labs raksts Tev sanaacis nudien!

bet HD ir ljoti primitiivs motocikls, atpaliek no japanjiem par apmeeram 15 gadiem tehnologjiju zinjaa!! 

bet iespeejams, ka tas ir tas ko cilveeki meklee- vienkaarshi motocikls, kursh vibree pat tukshgaitaa un ir tik smags kaa vieglaa mashiina

1 0 atbildēt

bet reāli ar hārli ir tāpat kā ar emku, kad no motora netek eļļa, tad ir skaidrs, ka viņa ir beigusies.

turklāt kas ņirdzīgi, tad garajos gabalos (ceļojot) japanis brauc bedu nezinādams, hārlim tikpat problēmu kā emkai, karoc vienīgais kam der, tas ir sīkās čuriņas no kroga vizinat uz mājam (protams par minetu)

1 0 atbildēt

parasti ir tā, ka liela daļa sāk braukt ar japāni, tad cenšas tikt pie hārļa, protams nopērk kautkādu lielo, pēc pārs gadiem meklē ko vieglāku galarezultātā nonāk pie slēdziena, ja gribi braukt, brauc ar japāni, ja gribi saistības uz mūzu ņrm hārli, mans spriedums ir tā, ka lai ikdienā pārvietotos ar moci , viņam ir jābūt vieglam, pietiekami jaudīgam un ļoti ērtam, kā zināms hārļa meitas kompānija tikko pārtrauca buell ražošanu buell ir hārļa kā viņi paši to dēvē sportbaiks, drīzāk teiktu ielinieks,šeit protams neraugoties uz sūdīgi iztulkoto matrjalu un interneta hujācijām nekas par to nav minēts., kā baiks viņš ir mēsls, kā ielinieks labs, bet ne pilnība, vairak protams na ļubiķeļ.

ar hārli braukt ir prestižs, tikai ne ar v-roaudu  (vrsc), tātad ja čopers, tad hārlis, ja baiks tad japānis, neraugoties uz to , ka man nedaudz besī aizvēsturiskā tehnika , tad es sev kā otru moci bliezīsu tieši hārli, 1200to sportsteru, viņam ir vislabākais motors un to saku ne tikai es, bet 80% moču mehu, kas kaut reizi dzīve ir harli redzējuši, labs viņš ir ar savu primitīvismu, viņā eļļas vietā var liet atrabotku un bendzīnu var atjaukt ar dīzeli un viņs tikuntā darbosies, plus viņš neko nesver un ir samērā viegli manevrējams

1 0 atbildēt

vienīgais normālais hārlis ir sporsters ar 1200cc motoru

0 0 atbildēt

Hārlis ir dzīvesveids, tas nav masveida produkts kā japāņu Panasonici...var patikt, var nepatikt, bet...nevar noniecināt!

Autoram+

0 0 atbildēt

labs raksts! emotion

0 0 atbildēt

nu Laurichijam iisti nepiekriitu, huinja tas viennoziimigi nav, vieniigais nu cena bish ir uzskruveeta neadekvata kvalitaatei un tehnologjijai..  kaads zin kaadi ir apkopes intervaali HD?? 

0 0 atbildēt

atbildot uz HEYCO komentāru " nu Laurichijam iisti nepiekriitu, huinja tas ... "

hārlim motorā eļļu var mainīt tikpat reti kā autiņam, jo kārba atsevišķi no motora, mūsu platuma grādos, ja standarta pilsonis nokapā no 5-10k km tad reizi sezonā nomainiji un braukā, tim kam karba kopā  ar motoru tiem gan ap sešām štukām jau būtu takā pēdejais laiks eļļiņu mainīt  

0 0 atbildēt

Best motocycles :)

0 0 atbildēt

starpcitu sportsteram ir divu veidu motori 800cc un 1200cc priekš sevis 800cc ir kā pieaugušam vecim bērnu trīsritenītis , bet 1200cc ir perfekts motors

0 0 atbildēt

atbildot uz laurichh komentāru " parasti ir tā, ka liela daļa sāk braukt ar ja... " Tu par to Buell nopietni?Mēs vakar apmazgājām savam puikam tāda iegādi...ilgi un dikti meklēja un beigās atrada.Man gan sirds un dvēsele 100% pie čoperiem, bet šis aparāts ir interesants...dievīga skaņa!

0 0 atbildēt

Buellam ir viens drausmiigs miinus- tas bremzhu disks, kas izskataas tiiiik kruta un stiliigi pie temperatuuras mainjas vai intensivas lietoshanas meedz saveerpties, un pateicoties lielajam diametram nenormaali saak vibreeet! japoshkaam nekas taads gandriiz nedraud

0 0 atbildēt

par to buell , protams, ka nopietni, , bet par tiem bremžu diskiem būsi kautkur kautkādu hujāciju salasijies, tas mocis nav domāts gonkām un ja kāds ar viņu gāž pA trasi, tad ar sekām ir jārēķinās, tāpat kā jebkuram ielas mocim, starpcitu vecākiem modeļiem, tipa ciklonam  bremžu disks ir tāds pats, kā visiem močiem, tobiš pieskrūvēts pie diska centra, nevis pie ārmalas, vel bulītim ir inčīgi, tas, ka ramis, kas bij vecajiem modeļiem ir tikai ka sastāvdaļa , pie kā tiek piekomplektēts visi lorini, bāka, sēdekļi un  visa draza, bet nesošā konstrukcija ir motors pie kā stiprinas dakšas, amīši , jaunajiem buela modeļiem ramis ir bāka un tāpat, ka vecajiem piekare stiprinas uz motora. vispār jau mocis ir kruts, jaunajiem tas ir drūmais mīnus, ka bāka ir tajā rāmī, kas nemaz nav rāmis, jo pat pie vieglas noraušanas uz muti viņš smagi cieš, bet vecos ir kruta ķūnēt un pārbūvēt, jo tehniskajā reāli neko nevar izdrāst, tobiš no tā ielinieka var būvēt jaudīgus čoperus utt.  neaiztiekot nesošo konstrukciju(motors) , parasti citus mocus pārbūvejot tā ir megaliela problēma, jo tiklīdz sāc pārbūvēt rāmi, tā csdd uzreiz liek 3 un sūta uz sertifikācijām , jo ramis visiem citiem ir nesošā konstrukcija, bet buelam tas tā nav.

0 0 atbildēt

hujņa

0 1 atbildēt