Kreisais lonžerons arī daudz savā dzīvē redzējis.
Priekšējā stoika un loga ailes stūris tika uzlāpīts.
Kreisais lonžerons arī daudz savā dzīvē redzējis.
Priekšējā stoika un loga ailes stūris tika uzlāpīts.
Aizmugurējā loga aile.
Lonžerona pagarinājums pāremetināts, tāpat grīda, donkratu vietas un spārna apakšējā daļa.
Burvīm iemetināta un nošpaktelēta visa apakša un stūrīši.
Durvīm iekšas arī tika nošpaktelētas un atlaizītas.
Duvīm apakšējā daļa sametināta un nošpaktelēta.
Ar šādu materiāli bija jādarbojas, izrūsējis visās malās, griez tik ārā un metini, metini...
Durvju mala sagatavota metināšanai.
Punkts pielikts, pēdējā kante uzlāpīta un nošpaktelēta. Viss metināšanas process divatā paņēma mēnesi darba, sākotnējā uzgatavošana, formu uzdzīšana, vēl divas ar pusi nedēļas, tā ka nemaz tik viegli tā Mantiņa neatdodas un daudz laika paņem.
Ak mana garāža, tagat skumst bez manis... un es ar tāpat kā fani nevaru sagaidīt iznākumu.
chau sasa:D sen neesmu apskatijies rakstus tagad skatos un redzu ka jau kautkas sāk pēc kautkā izskatiities:)
Ar katru reizi, kad Sasha ieliek jaunu daļu, es vairāk un vairāk gribu redzēt mantas iznākumu! Nevaru sagaidīt noslēgumu!
Kāds metāls tiek izmantots virsbūves paneļu metināšanai (spārni, durvis)? cik biezs un kur tādu var dabūt? Man vajag kko iesākt ar durvīm..
Mēdzu paskatīties www.powerblocktv.com restaurācijas "fiksos" projektus, grozies kā gribi,
bez 1000 darba stundam nekas nesanāk.. cita lieta, ka tur ir kāda 10-20 cilvēku komanda, kas strādā pie viena auto un neierobežots budžets. Lai rokas nenolaižas, vēl līdz rūkšanai ir kāds gabaliņš ceļa jānoiet. Visu cieņu par uzņēmību.