Saskrūvējam pa vietām visu to kas iepriekš tika atjaukts.
Finišā visu nopulējam un autiņš ir uzfrišināts.
Saskrūvējam pa vietām visu to kas iepriekš tika atjaukts.
Finišā visu nopulējam un autiņš ir uzfrišināts.
Turpat uz karstām pēdām ienācās vēl viens auto ar ķibelītēm, bija iesalis stikla pacēlāja mehānisms un atteicās funkcionēt.
Lūk arī rezultāts... iesalušu stiklu labāk nemēģināt virināt, trosīte pārtrūkusi.
Atrodam un iepērkam jaunu stikla pacēlāja mehānismu.
Nourbjam sačakarēto mehānismu nost.
Uzstādam jauno mehānismu.
Pieslēdzam un pārbaudam darbībā.
Ieregulējam stiklu un smuki saskrūvējam durvis.
Pie viena vēl nomainījām motoram šālītes, bet tas process palika aiz kadra, jo ieradās bračka ar savu bēdu, bet tas jau būs cits stāsts...
skatoties uz Norvēģijas pasātu rodas zināmas aizdomas.... :)
+++
apnika man labotāji :D
"Runā: kā gadu siesāksi, tā arī aizvadīsi... nolēmu gadu iesākt neiespringstot" Uz mani gan tas neiedarbojas, sāc gadu kā gribi, vienmer ir ko darīt un darbu sanāk beigt kad jau tumšs aiz loga. :D
Nu tam vāģim rūsas gan dikti daudz.. Redzētu Sasha manu e36, nokristu no ķeblīša! Autiņš LV tikai otro gadu, bet laikam virsbūvei nepatīk LV apstākļi...
pēc tādas traģikomēdijas kā "dendy vecais labais dendy", šādus rakstus ir bauda apskatīt :D p.s. kASTAS pelēkais par auto?
Nr7 "Neko darīt, sākam drāzt rūsu" : Vecaistēvs tā kādreiz teica, laikam par vecomāti!
man čoma passatam tāpati problēma ar logu pacēlāju ziemā notika,cik izmaksāja mehānisms?