Gatavs iestādīšanai vietā.
Tādā pašā veidā,kā ārā tā arī iekšā,tikai reversā.
Gatavs iestādīšanai vietā.
Tādā pašā veidā,kā ārā tā arī iekšā,tikai reversā.
Vēl tik jānoregulē vārsti un pārējie loriņi jāsaskrūvē apkārt galvai.
Gandrīz gatavs,tik plastmasas panna jāuzliek.Kaimiņš nevarēja nobrīnīties,dzirdot motoru darbojamies.
Kopumā tika nomainīta zobene,spriegotājs,ruļļi,galva,blīve,gredzeni,notīrīti virzuļi no uzdeguma,izhonēti cilindri,nomainīts sajūga gultnis un ģeneratora siksnas ruļļu gultņi.
Auto maiņa tāda diezgan dziļi auzās sanāca bat kopumā ar auto nu jau esmu apmierināts,un šo pārdot vairs neatmaksājas,jābrauc,kamēr sabruks,jo pārējais kas taisāms (bremžu diski,kluči amortizatori,u.t.t.)ir bijis tikko pirms manis nomainīts.Nu jau gandrīz gads nobraukts diendienā un kopumā šo mašīnu iesaku kā labu esam.
Paldies par skatīšanos!
Tev, vecīt, gan ir iekšas- jūtos laimīgs, ka man tāds tautietis. Cepuri nost!
Kārtīgs vecis, jeb ko tikai latvietis skopuma (labā nozīmē) dēļ pats neizdarīs!
Vārsti nebija jāslīpē,jo kā jau teicu,mainīju galvu uz citu,jau atrestaurētu(noslīpēta,vārsti ,nomainīti,izslīpēti).
Kāpēc šo motoru nedrīkst ar starta gāzi darbināt? Kurus vēl nedrīkst?
Rādās, ka servisi visur cenšas uzvārīties uz visa, kā vien var... Tepat LV savu mašīnu dzenu uz servisu tikai, ja esmu pārliecināts, ka netikšu galā pats saviem spēkiem. Tikai te ar servisiem ir tā- aizdzen, bet gandrīz vnm ir skaidrs, ka būs pēc tam vēl kāda šaize. Naudu paņem, bet pēc neilga laika atkal kkas jātaisa... Uz šo esmu uzrāvies praktiski visos servisos savā apkārtnē... Kad sataisu pats, braucu un bēdu nezinu.