Kāpēc tik dārgi?!
Tāds tablo, kurš vēl pie tam var tikt atspārdīts, na*uj nav vajadzīgs. Čista varēja parūpēties par to, lai visām pieturām būtu nojumes, nevis šitās huiņas likt.
Tur uz vienu tablo max 200eur, poga max 10eur, nezinu par elektropievades izmaksām
Kamēr ir konkurence, tikmēr būs izaugsme. Rīgas Dome nepagarināja maršruta taksometriem izsniegtās licences par pasažieru pārvadāšanu galvaspilsētā, tāpēc draugiem parādījās lielisks bizness - Rīgas mikroautobusu satiksme.
Nu ko, monopolistam māla kājas bet zvērīga apetīte. Biļešu cenas pieauga vienā mirklī un dotācijas no nodokļu maksātājiem var iekasēt pavisam legāli pat tas pārvadātājs, kas pirms laika šiem nodokļu maksātājiem maksāja par licenci un piedāvāja konkurētspējīgu cenu.
Ja RS ies pa burbuli, visi sū£( būs jāsmeļ nodokļu maksātājiem, piespiedu kārtā atverot savus maciņus.
Jau tagad ir zināma statistika, ka pēdējo 10 gadu laikā pārvadājamo pasažieru skaits samazinājās 2x - un tas neskatoties uz to, ka "bezmaksas un atlaižu braucēju" skaits ir krietni pieaudzis.
Tas nav tikai Latvijā. Arī R-Eiropā šī ir zelta ādere - biļešu cena ir samērā neliela (pret ienākumiem), bet pārējo biļetes vērtību iekasē caur nodokļiem.
8-as minūtes ir pa garu.Šur-tur ir pieejama informācija,pēc cik minūtēm pienāks transports./Eiropā/....Francijāarī neviens nestrāda pēc pusdienlaika