local-stats-pixel fb-conv-api

VEF lidaparāti8

150 0

Musms ir par ko lepoties.emotion

150 0 8 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 8

0/2000
Karla Irbisa projektetas un konstruetas lidmasinas daudzos gadijumos bija loti progresivas. Zel ka Latvijas okupacija izjauca visus projektus.
13 0 atbildēt

par sho lasiju kautkad ilustretaja vesturee, ps ja irbitis taas uzbuveja nosaukuam vnm ir I-un cipars

tapec lieki pieminet to I un irbiti pecak, var darit ari shadi I-10(karlis irbitis, turpmak I) un tavs darbs turpina savu celu, bez lieka varda drukašanas.

3 0 atbildēt

"otrā aviokatastrofa ar šo lidmašīnu tipu notika 1931. gada 30. oktobrī Spilves lidlaukā" Vai tad VEF I-12, nekonstruēja pēc 1936. gada, ja VEF I-11 konstruēja 1936. gadā? Ja tā, tad kā katastrofa varēja notikt 1931. gadā? Bet raksts super! emotion

3 0 atbildēt

Mums bija ar ko lepoties!

3 0 atbildēt

super raksts! emotion

Un pievērsiet uzmanību kāšu krustam. Tur nav nekāda sakara ar nacismu, tas ir mūsu tautas folkloras simbols, tāpēc uzskatu, ka brīvi to varam lietot.

Ulmanis, diemžēl, nelika uzsvaru uz armiju, lai gan jau tā ar pieticīgiem līdzekļiem Latvijas armija bija labā gatavībā un ar augstu morālo līmeni. Saprotu, ka šīs lidmašīnas pamatā gatavoja no finiera, kas ir viegls, bet izturīgs kokmateriāls un Latvijā izejvielu netrūkst. Kara lidmašīnās varējam saražot lielā skaitā, problēmas vienīgi varētu būt ar dzinējiem un specifiskām daļām. Neviens urlu lupata te kāju nebūtu spēris, ja šādas lidmašīnas pietiekamā skaitā, aprīkotas ar ložmetējiem un bumbām, sargātu Latvijas debesis un atbalstītu sauzemes un jūras spēkus. Diemžēl ar progresīvām tehnoloģijām vien nepietiek, lai aizstāvētos, daudzko nosaka politika un "gaļas" masa.

2 0 atbildēt

Kur medaļas?

1 2 atbildēt