local-stats-pixel fb-conv-api

Dzelzceļa līnija Liepāja-Vaiņode un tās pieturas punkti6

Dzelzceļa līnija Liepāja-Vaiņode bija 67 km platsliežu dzelzceļa līnija ar vienu ceļu, kas tika uzbūvēta 1871.g kā daļa no dzelzceļa līnijas Liepāja-Kaišadore. 1877.g līnija pāriet Liepājas-Romnu dzelzceļa sabiedrības īpašumā, bet no 1891.gada šī līnija pieder valstij. 1997.g. 19.augustā bija plānots pārtraukt pasažieru satiksmi šajā līnijā, tāpēc Vaiņodes iedzīvotāji ar mēbelēm un citiem priekšmetiem nobloķēja sliežu ceļus pie pārbrauktuves uz laiku, kamēr Vaiņodē neieradīsies toreizējais "Latvijas dzelzceļa" ģenerāldirektors Andris Zorgevics, vai arī kamēr netiks mainīts lēmums par vilcienu atcelšanu. 22.augustā Andris Zorgevics ieradās Vaiņodē, taču nekāds kompromiss netika izveidots. Vaiņodes un Priekules iedzīvotāji par labāku risinājumu laist vienvagona automotrisi. Pēc toreizējā satiksmes ministra Viļa Krištopana vizītes Vaiņodē, solot pasažieru satiksmi atjaunot līdz 1.novembrim, 9.oktobrī barikādes tika nojauktas. Satiksme tika atjaunota 1.novembrī, un to nodrošināja AS "Vaiņodes Dzelzceļš". Pasažieru vilcieni šajā līnijā turpināja kursēja līdz 1998.g. 24.februārim. Kad satiksme atkal tika pārtraukta, vaiņodnieki atkal nāca protestēt, taču viņus izklīdināja policija. Sliedes posmā Liepāja-Priekule demontētas 2012.g. Līnijā bija 10 pieturas punkti.

38 0 6 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 6

0/2000

Uz manu pusi bija vilciens Rīga - Pitolava. Vēlāk jau Rīga - Vecumi un Rīga - Žīguri. TAGAD SEN LIKVIDĒTS.

5 0 atbildēt

Jaukakais ka tagad Krištopanelis krievu mele savai vēlētaju publikai aģite cik viņs labs un cik nevajag likvidēt krievu bandītu bankas un tranzītu biznesu. Bet Latvijas iedzīvotaju intereses likvideja aci nepamirkšķinot.

1 0 atbildēt