Šie cilvēki patiešām piekrāpa nāvi - viņi izdzīvoja pēc kritiena no tādiem augstumiem, kur viņiem nebija izredžu izdzīvot. Viņus laikam patiešām bija sargājis pats Visuvarenais...
10 cilvēki, kuriem vajadzēja nosisties10
Džeimss Bools. Šis izpletņlēcējs veidoja dokumentālo filmu Krievijā. Viņš izlēca no helikoptera 2000 metru augstumā, un, protams, ar izpletni, kad viņam pēkšņi samisējās. Čalis, kas leca kopā ar viņu un kuram vajadzēja padot signālu par izpletņa atvēršanu, mazliet nokavējās. Izpletnis nepaguva atvērties, un Džeimss ar pilnu ātrumu ietriecās tieši ar sniegu klātajās klintīs (to var redzēt pievienotajā video). Kā par brīnumu, Džeimss izdzīvoja tikai ar salauztu muguru un pāris ribām, satriektu plaušu un pāris izsistiem zobiem. Pats izpletņlēcējs saka: "Ziniet, cilvēki man to visu laiku saka, bet es tiešām jūtos kā veiksmīgākais cilvēks uz Zemes!"
Džo Hermans.1944. gadā Džo pilotēja savu Austrālijas Karalisko gaisa spēku bumbvedēju "Halifax" bombardēt vāciešu munīcijas noliktavu Bohumā. Pēc bumbu nomešanas viņa lidmašīnu smagi ķēra ienaidneka uguns. Džo visbeidzot pavēlēja visiem evakuēties, kad lidmašīna kļuva nevadāma. Taču, pirms viņš paguva paķert savu izpletni, lidmašīna uzsprāga un viņu no tās burtiski izlidināja ar sprādziena vilni. Viņš izmisīgi pieķērās pie kādas lidmašīnas atlūzas, kas izrādījās nevis atlūza, bet gan viņs biedrs Džons Vivašs, kurš tobrīd vēra vaļā savu izpletni. Džo izdevās pieķerties pie Džona kājas un noturēties, jo izpletnis, par laimi, atvērās lēni. Piezemējoties Džo smagi norāva zemē savu glābēju un salauza divas ribas. Taču viņš izdzīvoja, paveicis vienu no nāvīgākajiem trikiem pasaulē.
Nikolass Stefans Alkemade. Nikolass bija 115. RAF eskadrona astes strēlnieks "Lancaster II" bumbvedējā. Tas atgriezās mājās no 300 bumbvedēju reida Berlīnē, kad lidmašīnai uzbruka Junkers Ju-88 un sašautā lidmašīna strauji uzliesmoja un sāka iet lejā pa spirāli. Lai gan viņa izpletnis sadega, Nikolass tomēr izvēlējās izlekt ārā bez tā, jo viņš deva priekšroku ātrai nāvei nositoties, nevis lēnai un mokošai sadegot. Zem viņa bija tikai 5500 metri zila gaisa. Viņš pilnā ātrumā izlidoja cauri priežu zariem un nokrita uz sniegotās zemes. Par izbrīnu viņam, pēc šī kritiena viņš vēl bija spējīgs pakustināt rokas un kājas. Viņš pat neko nesalauza! Tas, manuprāt, padara viņu par veiksmīgāko cilvēku visas pasaules vēsturē. Vienīgais viņa ievainojums bija sastiepta kāja. Kad viņš atguvās un ieraudzīja zvaigžņotās debesis, viņš mierīgi aizdedzināja cigareti. Gestapo, kas viņu noķēra un nopratināja, sākumā pat neticēja viņam. Bet, kad atrada pārējās komandas līķus un avarējušo Lankasteru, vācieši bija tik iespaidoti par šādu drosmi, ka pat izsniedza viņām sertifikātu, kas apliecināja šo faktu. Un visu gūsta laiku pret viņu izturējās ar vislielāko cieņu.
Juliane Koepke. 1971. gada Ziemassvētku vakarā LANSA reiss 508 uzsprāga negaisa laikā, nogalinot visus lidmašīnā esošos, atskaitot 17-gadīgo Julianu. Juliane nokrita gandrīz no 3200 metru augstuma, un joprojām atradās piesprādzēta krēslā. Viņas māte, kas sēdēja viņai blakus, bija gājusi bojā. Taču Julianei smagākais bija tikai priekšā - viņa 9 dienas lauzās cauri džungļiem, pārtiekot tikai no konfektēm, kas bija viņas somā, un rāvaina ūdens, ignorējot savas brūces, kurās drīz vien sāka čumēt un mudžēt no kāpuriem. Galu galā viņa satika vietējos un tika izglābta. Pēc viņas piedzīvojumiem pat tika uzņemta filma.
Vesna Vulovica. 1972. gada 26. janvārī 22 gadus vecā Vesna bija stjuarte YA DC-9 reisā no Stokholmas uz Belgradu. Lidmašīnas bagāžas nodalījumā sprāga bumba, kas saspridzināja lidmašīnu gabalos 10160 metru augstumā. Vesna tobrīd atradās lidmašīnas astes daļā, kas nogāzās gandrīz ideālā leņķī uz kalnienes. Viņa tika iespiesta starp ratiņiem, tāpēc netika izrauta no lidmašīnas. Pārējie 28 lidmašīnā esošie cilvēki gāja bojā. Viņa salauza abas kājas, tika paralizēta no jostasvietas uz leju un nogulēja komā 27 dienas. Viņas rehabilitācija ilga 17 mēnešus. Bet par spīti visam viņa tik un tā nostrādāja par stjuarti vēl 20 gadus. Viņai vēl joprojām pieder pasaules rekords par brīvo kritienu no vislielākā augstuma bez izpletņa.
Alans Magī. Uzreiz pēc Pērlhārboras Alans bija brīvprātīgi iestājies ASV gaisa spēkos. Viņš bija ložmetējnieks B-17 "Flying Fortress" lidmašīnās. 1943. gada 3. janvārī viņa lidmašīnai uzbruka vācu iznīcinātājs, kurš atšāva nost daļu labā spārna. Lidmašīna sāka griezties pa spirāli, un Alanam izdevās izkļūt no ložmetējnieka kabīnes. Bet, par nelaimi, viņa izpletnis tika sabojāts apšaudē, un viņš nonāca brīvajā kritienā no 6700 metru augstuma. Viņš zaudēja samaņu un izlidoja tieši cauri Seintnacares dzlzceļa stacijas stikla jumtam ļaužu bara vidū. Viņš vēl bija dzīvs, kaut gan smagi ievainots: vairāki lauzti kauli, apdaudzīts deguns un acis, atsistas nieres, satriektas plaušas, viņa labā roka gandrīz bija norauta no ķermeņa un bonusā vēl bija 28 šrapneļi no lidmašīnas uzbrukuma. Karagūstekņu hospitālī viņu izdevās salāpīt, un pēc kara viņš saņēma Gaisa medaļu un Purpura Sirdi par šo brīnumaino izdzīvošanu.
Kens Vraits. 1945. gadā, veicot testa lidojumu savā jaunajā Mustang Mk3 lidmašīnā, Kens iesaistījās dažās treniņu divkaujās un veica asas virāžas. Un tad pēkšņi, ātruma mērītājam uzrādot ātrumu virs 900 km/h, viņa lidmašīna sāka sadalīties pa gabaliem. Vispirms nolūza aste, un pēc tam arī spārni. Viņš kaut kādā veidā bezsamaņā tika izmests no lidmašīnas ļoti zemā augstumā, taču viņa izpletnis nepaguva atvērties. Kens izlidoja caur ozola galotni, pēc tam caur dzīvžogu un visbeidzot nokūleņoja vairāk kā 150 metrus pa labības lauku, atstājot dziļu risu aiz sevis. Kena partneris otrajā lidmašīnā domāja, ka viņš ir miris, un gandrīz neticēja savām acīm, ieraugot Kenu pieceļamies sēdus. Viņš nogulēja slimnīcā trīs nedēļas, un pēc septiņām nedēļām jau atkal varēja lidot.
Ivans Čizovs. Ivans bija Iļjušin IL-4 bubvedēja komandas loceklis, kuru 1942. gada janvārī vācu iznīcinātāji notrieca 6700 metru augstumā. Tā nu Ivans, izlēcis ar izpletni, uzreiz to neatvēra ar nodomu - viņš negribēja, ka vācieši sāktu šaut pa viņu. Viņš gribēja nokrist zemāk, kur nenotika kaujas, un tad atvērt izpletni. Taču tā izrādījās pamatīga kļūda - viņš zaudēja samaņu un pilnā ātrumā ietriecās sniegotā gravā. Viņš, ripodams un kūleņodams, noslīdēja līdz pat gravas dibenam. Viņš ieguva smagu mugurkaula traumu un salauza iegurņa kaulu, bet jau pēc trim mēnešiem atkal bija kaujas ierindā.
Als Vilsons. Als 20-tajos un 30-tajos bija pazīstams kā baigais aviācijas triku meistars - viņš pārkāpa pa spārnu no vienas lidmašīnas uz otru, taisīja visādus akrobātiskus vingrojumus uz divplākšņa augšējā spārna un tamlīdzīgi (apakšā video). Viņš bija ļoti prasmīgs, taču kādu dienu arī viņam misējās - viņš nolēca no lidmašīnas tukšā gaisā. Lieki piebilst, ka viņi neizmantoja izpletņus - tad taču nebūtu ne azarta, nedz graciozo vingrojumu! Bet otras lidmašīnas pilots Frenks Klārks, kurš atradās nedaudz zemāk, pikēja pretī Alam, lai viņu uztvertu. Als ietriecās ar galvu divplākšņa augšējā spārnā ar milzīgu būkšķi un tur iesprūda. Klarkam izdevās nosēdināt lidmašīnu, un Als izdzīvoja.
Z. Gutovskis. Gutovskis bija poļu pilots, kurš cīnījās savā Spitfire lidmašīnā virs Francijas pret vāciešiem. Viņa lidmašīnu sašāva zenītartilērijas šāviņš, taču tā vēl spēja lidot un viņš paguva tikt galā ar vēl dažiem uzbrucējiem. Taču tad viņa lidmašīnu sašāva vēlreiz, un šoreiz tā lielā ātrumā sāka griezties spirālē, tuvojoties zemei. Tā kā viņš vairs nevarēja to vadīt, viņš izlēca no lidmašīnas tikai no 50 metru augstuma. Izpletnis vēl tikai sāka izplesties no mugursomas, kad viņš jau krita cauri biezai lapotnei un beigu beigās novēlās zemē gandrīz pilnīgi neskarts, tikai dažus metrus no degošajām lidmašīnas atlūzām.