local-stats-pixel fb-conv-api

Reklāmas viltības42

1465 2

Ir skaidrs, ka bieži vien ikdienas steigā dodam priekšroku plaši izreklamētiem produktiem, piemirstot, ka zem lielā mārketinga var slēpties ne tik kvalitatīvs un nemaz tik nepieciešams produkts.

Ieraugot jauna produkta reklāmu, ir vēlēšanās uzzināt ko vairāk, jo tas piesaistījis mūsu uzmanību. Pavisam neviļus - zemapziņas līmenī.

Protams, lai cik laba un kvalitatīva būtu prece, tai ir grūti iztikt bez reklāmas, kuras galvenais mērķis ir piesaistīt mūsu, patērētāju, uzmanību un iepazīstināt ar produktu, kā arī nostiprināt zīmola vārdu pircēja apziņā... kā kvalitatīvu un ļoti labu... nē – labāko produktu. Ir pilnīgi vienalga, kur reklāma ir pamanīta, galvenais: tā ir pamanīta.

Tomēr reklāmai ir gan labās, gan sliktās īpašības:

Tā rāda produktu tikai no labās puses, noklusējot negatīvo.

Ierobežo patērētāja iespējas preci kritizēt.

Reklāma kā tāda sadārdzina paša produkta cenu.

Iespējams, ka pircējam šāda prece nemaz nav nepieciešama, tomēr reklāma mudina uz ko citu...

Sniedz patērētājam informāciju par jaunām iespējām.

Sniedz ieguldījumu valsts budžetā.

Reklāma ir laba lieta, ja vien tā nemelo mums. Ja tā melo, tad mums ir lielas iespējas iegādāties nekvalitatīvu, pat veselībai bīstamu produktu. Nedaudz tieši par to un reklāmas ietekmes veidiem uz patērētāju:

1465 2 42 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 42

0/2000

Par rakstu pluss, bet jā, tas ir mārketings emotion

36 0 atbildēt

Par  "dabiskajiem produktiem''. Vispār jau visi elementi nāk no dabas, visa Mendeļējeva tabula. Arī tīra nafta ir ''dabisks produkts'', jo veidojies dabiskos apstākļos miljoniem gadu laikā.

29 1 atbildēt

ok, tad sākšu - TV neskatos jo nav vajadzības, un puse ir reklāmas. visa tā padarīšana protams ir loģiski balstīta uz cilvēka tieksmēm. protams daļa jau pieturās pie pareizā veida reklamējot gan labo gan slikto vai neitrāli aprakstot produktu. ietekmīgākie protams to dara pretēji izceļot un pārspīlējot ieguvumus. bet ja jau tas darbojas, tad kāpēc ne, jo pircēji ir atbildīgi par to ka izvēlas ko tādu. 

es vispār ļoti reti kad pērku to ko nevajag, pat ja ir 99% atlaide. ja es izvēlos produktu es pirmkārt skatos vai to man vajag, otrkārt cena, un ja tā nav kāda lēta huiņa, tad izlasu sastāvu un aprakstu, jā katrai precei ko neesmu iepriekš pircis es burtiski izlasu visu kas rakstīts. tad salīdzinu ar citām līdzīgām precēm. kad tur pārsvarā nav kaitīgu vielu tad es to novērtēju tā - ja tas ir pārtikas produkts, tad noteikti tā nebūs kaut kāda gaļas massa (bez kaitīgām vielām) jo nevar zināt no kurienes un kā ir nākusi, vai arī piemēram baltais cukurs vai baltmaize (viens, vai abi šie man liekas atņēma kalciju no kauliem un traucēja organisma procesus) tāpēc pat tīrie produkti nav tik labi. ja tā ir kāda higiēnas prece vai kas cits tad jau protams - ķīmiskais sastāvs, preces novērtēšana pēc cenas, atsauksmēm un citām lietām. jā, viena no manām vājībām ir vizuālais noformējums. bet tas tikai sašaurina un precizē izvēli. man žēl to cilvēku (it īpaši vecmāmiņu) kuri pamana piemēram ka ir akcija - cepumi 1kg 0.99Ls un tik grābj maisiem, po*** vai tie ir pliki milti sacepti, vai tikai tāpēc lai būtu mājās. arī akcija - kafija - pērc vienu dabū vienu par brīvu (piemēram 2.99Ls) - po*** ja sanāk dārgāk par šitām divām, nekā par citām divām ko ņemtu parasti. 

Brīdinu arī par zālēm un vitamīniem - nu tā kā zāles es nelietoju, tad tomēr 3 reizes jāpadomā vai tiešām vajag, kaut arī reklamē ka der visiem. pat ja kāds ir saslimis tad der padomāt vai piemēram kaut kāds karstais dzēriens ir daudz labāks par tēju ar citronu un medu. (un arī lielākām kaitēm) nu par vitamīniem - nesen atklāju vienu video kur teikts, ka cilvēki kuri regulāri lieto vitamīnus sirgst ar dažādām kaitēm nedaudz biežāk nekā tie kuri nelieto. un manuprāt vitamīnus jāuzņem caur augļiem, dārzeņiem un citiem produktiem. 

Tomēr - es neiebilstu ja kāds pērk tikai kōlu kā dzeramo, colgate (nav jau slikta bet tomēr) kā zobu pastu, head&shoulders šampūnu, hmm kas vēl tāds nu sapratāt - nevajadzīgos krāmus ko sapērk un gaida kad sabojājas. Bet tāpēc ka tiem ir nauda, un tiem kuriem ir nauda var atļauties jebko arī ķīmisku sevis ārstēšanu utt. un tagad sapratu ka galvenais ko gribēju pateikt - lai dzīvojiet izdevīgi. 

17 0 atbildēt

Tāpat kā Lellogs pārslas, reklāmās tiek aplietas ar momentlīmi, jo pienā viņas zaudē savu formu, paliek mīkstas un nestāv bļodā skaistī, bet ar līmi pārlietas stāv tieši tā kā vajag-skaisti. Un tās burgeru reklāmas, pavāri saliek visas sastāvdaļas burgerim uz vienu pusi, to pusi, kuru fotogrāfēs un otrā pusē nekā nav, tpc jau izskatās liels un sulīgs burgeris bildēs mmm. Bet tāds jau ir reklāmas mērķis-skaistas lietas un (viltus) akcijas mūs iekārdina. emotion  

10 0 atbildēt

neviena reklāma tevi neiespaido ja draudzējies pats ar savu veselo saprātu.

8 0 atbildēt

Es gan darbojos citā reklāmas jomā, tomēr veidu, kā preci pārdot ir ļoti daudz.

Arī pie mums Latvijā, piemēram, alus reklāmās redzamais šķidrums nemaz nav alus, bet gan eļļa, jo fotografējot tā nav duļķaina un izskatās apetelīgāk. Putas, savukārt, no mazgāšanas līdzekļa. Melots jau nekas nav, tikai padarīts, lai fotorāfijās izskatītos labāk.

8 0 atbildēt

tādi nu tie ir - mārketinga knifiņi

6 0 atbildēt

Drīzāk jāsaka - reklāmai ir vai nu labās VAI sliktās īpašības ;) Man personīgi visas šīs blēdības un cilvēku čakarēšanas ļoti patīk... viss atkarīgs no tā, vai tu produktu radi, vai produktu patērē ;)

6 1 atbildēt

Ja sākt analizēt, kā tas viss strādā, īpaši tā jauniešu tieksme pēc brendiem, tad uz veiklu iet negribēsies.

4 0 atbildēt

Tāds nu ir tas mārketings :) 

4 0 atbildēt

Sasodītie propagandisti.

4 0 atbildēt

Amerikāņi jau bija gudri, ka psiholoģiski preces cena 0.99 izskatās daudz labāka nekā pa 1.00 un šie skaitļi cilvēkus vilina kas nepiedomā ka tu jau to pāšu eiro iztērēsi kaut 1 cents tev būs kabatā.emotion

2 0 atbildēt
7. Uzreiz sāku prātā "nāc uz rimi, nāc uz rimi, nāc nāc". 😂👌
2 0 atbildēt

Reklamam iespejams nebutu ne vainas ja vien vinu nebutu parak daudz.

1 0 atbildēt

Njā,es nekad nepērku nevienu izslavinātu un izreklamētu produktu tapēc,ka tos tāpat neviens normāls cilvēks nepērk.Padomājiet taču ar galvu-kāpēc tad ražotāji savus produktus reklamē?Tapēc ka daudzi gudri cilvēki saprot ka šie produkti ir sūds un tāpēc tieviņus nepērk.Un tā nu ražotāji nolemj šos produktus nedaudz pareklamēt lai cilvēkiem rastos intrese.Neviens ražotājs kura produkti ir kvalitatīvi un kurus cilvēki pērk un slavē netērē naudu reklāmām.

1 0 atbildēt

Sajutos apmuļķota  emotion

1 0 atbildēt
Lielāka daļa mūsdienu reklāmu mūs vnk ap.........čakarē, un tas ko tur stāsta ir sviests, lai tik izkastu mūsu $ €
1 0 atbildēt
Okay, Tad dzersim šampūnus un dabūsim vitamīnus
1 0 atbildēt

Bija interesanti palasīt emotion

1 0 atbildēt

Galvenā lieta par šampūniem- reklamē, ka ir bez silikoniem (silycone), re cik labs,  tāpēc neatstāj paliekas uz mata utt., bet patiesībā piegrūž ar visiem dimeticone utt. Pirms pērciet šampūnu, izlasiet sastāvu. Ja ir jebkas, kas beidzas ar-cone, nepērciet. Tas pats sūds vien būs.

1 0 atbildēt