local-stats-pixel fb-conv-api

Luisa Vitona desa.14

152 0

Kā būtu, ja pārtikas iepakojumu dizans tikatu izstrādāts "ar stilu" un pie tā ķertos mūsdienu populārākākie luksus un premium zīmoli?

Kāpēc gan ne "Apple" piens, jogurts no "Tiffany" un makaroni no "Ferrari"?

Izraēliešu mākslinieks Peddy Mergui centās sniegt atbildi uz šo jautājumu ar savu sērijas “What is Wheat is Wheat”, jeb "Kas ir Kvieši ir Kvieši" darbiem.

Paddy mērķis bija izpētīt kāpēc dažu zīmolu preces mēs iedalām augstākas klases statusā - kas mums vispār to liek darīt?

Pats mākslinieka viedoklis: “As designers we are constantly recruiting our worlds to create changes in product conception and values. The engagement in image and creating meaning is the heart of the visual communication field". (Kā dizaineri, mēs bieži radam, mainam savu uztveri, tā, lai spētu radīt jaunas izmaiņas predukta koncepcijā un nozīmē/tā vērtībās.

152 0 14 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 14

0/2000

Kas tur īpašs? Es arī taisu vēršaci no olām.

9 0 atbildēt

tā piena paka izskatās diezgan eleganta...

1 0 atbildēt
Tas nosaukums emotion
1 0 atbildēt

Un būtu, kas ko tādu arī pirktu tikai dēļ brenda.

1 0 atbildēt

Tā jau forši, tikai tā Luisa desiņa.... emotion

0 0 atbildēt

Un cik tas viss maksātu? emotion

0 0 atbildēt

Vērtīgs raksts. emotion

0 0 atbildēt

cenu paceltu vismaz par 120$ :D

0 0 atbildēt

"What is Wheat is Wheat", nebūtu precīzāk kvieši ir un paliek kvieši?

0 0 atbildēt

7. Roltons, kuru studenti nekad nevar atļauties, bet vienmēr sapņo  emotion

0 0 atbildēt

ja pārtikas produktiem būtu šitādi zīmoli,tad vēl vairāk cilvēku dz;ivotu badā!

ierindas vilvēks jau nemez nevarētu atļauties to iepakojumu!

0 0 atbildēt
Ferrari makaroni.
0 0 atbildēt

👍

0 0 atbildēt