Kā būtu, ja pārtikas iepakojumu dizans tikatu izstrādāts "ar stilu" un pie tā ķertos mūsdienu populārākākie luksus un premium zīmoli?
Kāpēc gan ne "Apple" piens, jogurts no "Tiffany" un makaroni no "Ferrari"?
Izraēliešu mākslinieks Peddy Mergui centās sniegt atbildi uz šo jautājumu ar savu sērijas “What is Wheat is Wheat”, jeb "Kas ir Kvieši ir Kvieši" darbiem.
Paddy mērķis bija izpētīt kāpēc dažu zīmolu preces mēs iedalām augstākas klases statusā - kas mums vispār to liek darīt?
Pats mākslinieka viedoklis: “As designers we are constantly recruiting our worlds to create changes in product conception and values. The engagement in image and creating meaning is the heart of the visual communication field". (Kā dizaineri, mēs bieži radam, mainam savu uztveri, tā, lai spētu radīt jaunas izmaiņas predukta koncepcijā un nozīmē/tā vērtībās.