local-stats-pixel fb-conv-api

Lielveikalu maģija13

330 14

Mūsdienās lielveikals ir lielāks psihologs nekā sertificēts, bet lielveikali zin visu ko jūs gribat, jo lielākoties lielveikalos ir atrodams viss nepieciešamais, kas tev ir vajadzīgs. Lielveikals ir māja jeb ēka zin kā jūsu maciņu pagrabināt nedaudz uz zemāku summu. Bet kāpēc viņi tā dara? Kā viņi to dara? Pateikšu jums pavisam vienkāršu lietu, viņiem ir savi triki jeb maģija.

330 14 13 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 13

0/2000

Pamēģini ieiet kādā lauku veikaliņā. Maģija - pārdevējaemotion

36 0 atbildēt

vēl maģija ir tā ka acu līmenī ir dārgākās preces,bet zemākajos plauktos lētākās.

21 0 atbildēt
Ļoti daudzi veikali rīko "atlaižu" dienas - uzraksta precei divreiz lielāku cenu, tad to nosvītro un blakus uzraksta cenu ar atlaidi, kas beigās izrādas parastā cena. Daudzi uzķeras. Ā,un vēl - neiesaku iepirkties pārtikas lielveikalā, ja esat izsalkuši - sanāks sapirkt par daudz produktu, un nopirksiet arī kaut ko, ko nemaz beigās neapēdīsiet. Vismaz man tā ir gadījies.
13 0 atbildēt
Tur var daudz ko nopirkt lētāk nekā Latvijā. Un arī atlaides tur tiešām ir atlaides.
5 0 atbildēt
Bet dzivokla iire cik? Ja nedzivo kolhoza?
1 0 atbildēt

es vienmēr eju pie tā ko man vajag un meklēju izdevīgāko, kaut vai apaksējā plauktā. 

1 0 atbildēt

maģija par pienu - zemniekiem par kg maksā zem 20 centiem, bet veikalā ir uz eiro.

1 0 atbildēt

Papildus vēl šeit jau minētajam varu teikt, ka pirmās nepieciešamības preces - maize, kāda gaļa, piens u.tml. (īpaši maize)  ir veikala tālākajā galā, bet pie ieejas parasti ir visvisādas saimniecības preces vai rotaļlietas. Tas tiek darīts ar nolūku, lai būtu jāiziet cauri visam veikalam, kas dod diez gan lielu ispēju, ka pircējs iegādāsies vēl šo to. 

Daļa preču veikalos ir izliktas vairākās vietās, jo ir lielāka iespēja, ka pircējs to nopirks, ja redzēs atkārtoti.

Neviens lielveikals nedos atlaides uzreiz visām plaši pirktajām precēm.Kāpēc? Vienkārši... lielākā daļa pircēju nevēlēsies skraidīt pa vairākiem veikaliem, bet sapirks visu vienā, taupot laiku, līdz ar to tiks nopirktas arī ne-akcijas preces.

Veikalos reizi pa reizei tiek pārkārtotas preces, lai pircējs apjuktu un, meklējot vajadzīgo, būs lielāka iespēja, ka nopirks vēl kaut ko. 

Mārketinga triku ir ļoti daudz un labākais ir tas, ka cilvēki tik tiešām uzķeras.

1 0 atbildēt

maize vienmeer atrodaas veikala tālākajā galā.Jo vairāk ko uzinu,, jo mazāk man gribas apmeklēt veikalus ka tādus .emotion

0 0 atbildēt

Bieži vien pie ieejas ir rotaļlietas. Tas ir domāts, ka ejot ar bērnu, viņš apstāsies tur un gribēs lai kaut ko nopērk un neies prom, līdz viņam to nenopirks.

0 0 atbildēt