local-stats-pixel fb-conv-api

Kā uzņēmumi izmanto Pokemon Go spēli savu pakalpojumu mārketingā!2

64 0

Daudziem ir zināms, ka Latvijā un pasaulē pašlaik lielu popularitāti gūst mobilā aplikācija - spēle Pokemon GO, kuras laikā lietotājiem ir jāstaigā pa parkiem, ielām un dažādiem objektiem, lai ar sava viedtālruņa palīdzību “ķertu” pokemonus. Kamēr vieni izklaidējas, citi jau ir izdomājuši, kā šo spēli izmantot komerciālos nolūkos. Iespējams, šī spēle kalpos par sākuma punktu tam, kā mārketingā varēs apvienot reālo pasauli ar digitālo.

ASV uzņēmēji, kuriem pieder kafejnīcas un citas izklaides vietas, izmantojot spēlētāju azartu, jau izmanto Pokemon Go spēli apmeklētāju un klientu piesaistei. Interesanti, kāda būs Latvijas uzņēmēju pieredze šajā jomā un, vai Latvijas Pokemon Go spēlētāji ir tikpat azartiski kā viņu ārzemju kolēģi?

Lai noskaidrotu, vai šo spēli vari izmantot sava biznesa mārketinga vajadzībām, izpēti, vai Tava biznesa tuvumā ir Pokestop – Pokemon GO kartē iezīmēta vieta, kurā spēlētāji var iegūt papildus inventāru vai Gym, kurā pokemonu cīņas izcīna šīs spēles fani.

Ja Tava biznesa tiešā tuvumā ir PokeStop

Iegādājies pokemonu naudu PokeCoins - 100 naudiņas maksā ~0.90 EUR. Par šo vienu nepilno eiro nopērc lure efektu (uz 30 min.), kas pielietots Pokestop, tam pievilina daudz pokemonus, kuri savukārt sev līdzi atved to ķērājus. Šiem apmeklētājiem vari piedāvāt savus pakalpojumus un preces – piemēram, ēdienus un dzērienus par īpašām cenām, kādus atlaižu kuponus vai jebko, kas būtu interesants pokemonu tvarstītājiem.

Ja Tava biznesa tuvumā ir Gym

Šajā gadījumā lure efektu izmantoti nevari, taču vari informēt sociālajos tīklos Pokemon Go fanus, ka Tava biznesa tuvumā ir Gym, kur viņi var pulcēties, lai spēlētu šo spēli. Lai motivētu viņus izvēlēties tieši Tavu Gym, piedāvā spēlētājiem īpašas atlaides, pokemoniskus ēdienus un nelielus bonusus par Tava Gym ietvaros noķertu pokemonu vai tml.

No ārzemju pieredzes ir pat lasīti gadījumi, kad attiecīgā Gym turētājs, izveido spēlētāju komandu, kurai aicina pievienoties savus klientus, lai pēc tam tiem piešķirtu īpašus bonusus un izcīnītu turnīrus, piemēram, darbinieki pret klientiem.

Tikai laiks rādīs, vai Pokemon Go būs tikai modes tendence, kas ātri pāries, vai ieņems tikpat paliekošu lomu mūsu ikdienas dzīvē kā pašlaik sociālie tīkli.

Šeit daži piemēri, kā Pokemon Go jau tiek izmantots mārketingā:

Crystal Bridges Museum of American Art apmeklētājus pie sevis vilina šādi.

CitySen dod 10% atlaidi tiem pokemon Go spēlētājiem, kuri ir daļa no Mystic komandas.

Šāda reklāma izvietota kāda restorāna skatlogā – atlaides apmērs atkarīgs no noķertā Pokemona veida.

64 0 2 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 2

0/2000

***  emotion

Es jau 4tā attēlā domāju, ka tas ir Spoki.lv pokemon un jau gatavojos spiest, bet tikai tad sapratu  emotion 

0 0 atbildēt

Attapīgi! emotion 

0 0 atbildēt