Visas kompānijas mēdz izgāzties, arī McDonalds, kuri centās savu ēdienkarti paplašināt ar produktiem, kuri diemžēl (vai varbūt par laimi) bija neveiksmīgi.
5 neveiksmīgi McDonalds produkti51
McLobster
Kā šis izgāzās? Cena! Kurš būtu gatavs maksāt 5.99 dolārus par ēdienu, kas neremdinās apetīti. Būsim atklāti – tas izskatās pēc izvemtas bulciņas. Tomēr ja ļoti gribas pamēģināt, šo var atrast dažās Kanādas un Anglijas ēstuvēs. Reāli, ja gribi krabi, tu to nepirksi McDonaldā. Iespējams, tālākā nākotnē būs arī McKaviārs, u.c.
McPizza
90. gadu vidū, McDonalds izlēma pievērsties arī picas biznesam. Pica nebija no sliktākajām, bet visi, kuri gribēja picu, devās uz picērijām. Tā nu kompānijai bija milzu zaudējumi ar dārgajām krāsnīm, kuras patiesībā nemaz nebija vajadzīgas. Bija daudz mēģinājumu, bet nekas nespēja piesaistīt cilvēku uzmanību uz šo picu. Ar laiku, picas jau bija pavisam aizmirstas. Kāpēc produkts izgāzās? Īsumā, cilvēki vienkārši nespēja savienot MakDonaldu ar picu, pie tam, ja viņi varēja dabūt labāku picu citur.
McPasta
Pēc šī produkta testēšanas dienvidos, 1989. gadā, McDonalds sāka testēt makaronus 40 ēstuvēs Ročesterā, Ņujorkā, 1991. gada septembrī, iekļaujot lazanju un spageti ar kotletēm. Agrajos 90tajos, jaunā ēdienkarte tika piedāvāta 6-12 mēnešus divās vietās Ņujorkā un Tenesijā. Gluži kā Makdonalda picai, cilvēkus vienkārši neinteresēja makaronu ēšana Makdonalda ēstuvēs. Pēc tam, kompānija centās izmēģināja šo kā bernu maltīti Jaunzēlandē un Austrālijā, bet abas valstis šo produktu izņēma no savas ēdienkartes zemo pieprasījumu dēļ.
McHot Dog
1977. gadā kāds izpilddirektors Rejs Kroks aizliedza kompānijai pārdot hotdogus, neatkarīgi no potenciālā pieprasījuma. Kādēļ? Viņš tos uzskatīja par nehigiēniskiem; tomēr, hotdogi tika ieviesti 1990. gadu beigās dažos rietumu veikalos kā vasaras piedāvājums. Arī vismaz viens amerikāņu restorāns piedāvāja Oskara Meiera hotdogus. Viens no tiem bija Toronto metro zoodārzā un kādā beisbola laukumā. Hotdogi Toronto tika piedāvāti līdz 1999. gadam. Pēc tam, 2001. gadā, tie tika izlaisti arī dažās Tokijas ēstuvēs un 2009. gadā tos pārveidoja uz „McHot Dog”. Par spīti daudzajiem centieniem „atdzīvināt” šo, to vienkārši nepērk.
McAfrica
Kas ir sliktākais, ko tu varētu izdarīt, kad visā Āfrikā ir izplatīts bads un cilvēki mirst, ēdiena trūkuma dēļ? Izlaist tirgū McAfrica burgeru. Produkta problēma nebija sliktā garša vai kas tamlīdzīgs, tā bija vienkārši laika izniekošana reklāmas kampaņās. Protams, šī nebija pirmā kļūda saistībā ar Āfriku – 2002. gadā kompānija izlaida šo burgeru Norvēģijā un tajā bija liellopu gaļa, dārzeņi un maize. Reakcija, protams, bija ļoti negatīva, tāpēc kompānija ievietoja ziedojuma kastes visās ēstuvēs, kurās pārdeva produktu. Ar tik „spožu” mārketingu varam cerēt uz McHolokaustu nākotnē.