local-stats-pixel fb-conv-api

10 visšausmīgākās reklāmu kampaņas ar bērniem53

1250 17




1250 17 53 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 53

0/2000

Ak, nē. Tikai ne augstpapēžu kurpes un dizaineru drēbes mazām meitenēm, kuras grib kļūt par princesēm anyway. Un man šķiet bija raksts iepriekš par tām Vogue mazajām, kur bija minēts, ka viņām bija 10 vai 11. Bet kam gan var ticēt spokos. Pārsvarā te iet tikai 'viena tante teica'. ;D

Par tēmu:

Tur jau tā lieta, ka ir jātaisa provacējošas reklāmas, lai reklāmu notrulināto cilvēku [arī mani] uzrunātu. Mums visiem ar laiku uz parastām reklāmām izveidojas imunitāte, tāpēc, lai panāktu efektu, ir jārīkojas šādi.

119 1 atbildēt

ieraugot to asiņaino plakātu, ir lielāka iespēja iebraukt kkur ( tiem kas to pirmo reizi redz) 

81 0 atbildēt

ehh.. its business.. dirty business

51 2 atbildēt

man nepatīk reklāmas, kur bērni ir izmantoti komerciāliem nolūkiem, kā to dara "Vogue", "Karo" un "United Colors of Benetton", bet tās, kuras radītas, lai pasargātu bērnus, drīkst būt šausmīgas, jo, kā  enjoy rakstīja, "mūsdienās vajag kaut ko unikālu, lai pievērstu mūsdienu cilvēka uzmanību".

piemēram, reklāma par verbālo vardarbību man šķiet trāpīta desmitniekā. cilvēkiem ir jāsaprot, ka ar vārdiem bērnu var traumēt tikpat ļoti kā fiziski. bieži vien bērnībā sistie bērni pat izaug stiprāki, nekā tie, kas cietuši no vārdiskiem pāridarījumiem, jo pateiktais paliek zemapziņā un atstāj sekas uz visu mūžu -  mazvērtības kompleksi, tendence uz atkarībām, maniakālas vai suicidālas tieksmes.

grrr, pilnīgi uzvilkos dusmās, domājot par to, kas tiek nodarīts bērniem - neaizsargātiem un ievainojamiem.

33 0 atbildēt

tie kas izdomāja tie KRETĪNI bet raksts pamācoš un labs emotion

52 23 atbildēt

nezinu, lielākā daļa reklāmu tiešām liek aidomāties, vai tad tas ir slikti?

17 0 atbildēt

priekšpēdējais video ir tādā šausmu filmas noskaņā..

13 1 atbildēt

Pārsvarā visas mani apmierināja, izņemot pēdējā un par globālo sasilšanu, kā arī vouge idiotisms..nesākšu..

pārsvrā tās reklāmas bija labas, jo tās iespaido uz rīcību, pozitīvu rīcību, par to, lai aizdomājas. Manuprāt reklāma par lietus ceļu vispār ir ģeniāla!

8 0 atbildēt

+ ;) 

vsp tā reklāma ar to asiņojošo bildi, diezgan laba, piesaista uzmanību ; ) :D

7 0 atbildēt

1. vot bērnus tā sapucē un vēlāk var pienāk laiki kad knapi var maizi nopirkt tad tā sīkaļa gandrīz vai mirst nost no tā ka viņa nedabū jaunās kolekcijas apenes or some think like that ( pff kā tas rakstās xD )

5 0 atbildēt

Reklāmas taisa atbilstoši cilvēkiem, piesaista viņus ar to, kas viņiem ir interesants. Šiem sanāca pārāk atklāti ? Nu vismaz viņi uzdrīkstās un apnāk savu, uzmanību viņiem pievērš šā kā tā :)

5 0 atbildēt

par 1. Tās pozas arī ir tādas, kādas ir pieaugušām modelēm, bet, kad redzi pārmālējušos bērnu tādā pozā, šermuļi skrien pār kauliem.

5 0 atbildēt

Tā Kill Jill ir visnotaļ oriģināla ;) 

5 0 atbildēt

Kapēc tam puisim uz krūtīm iezīmogoja seksa pozu? emotion

5 1 atbildēt

traki. es nobītos no tāda asiņojoša puisīša :D

4 0 atbildēt

par 1... ir tas teiciens, ka skaistums un māksla prasa upurus, nu ja vecāki izvēlās bērnu radīt kā  modes pasaules lellīti, tad lūdzu uz priekšu, iegūs naudu , slavu un ko mēs visi čīkstam par to, ka tās ir tikai mazas meitenītes, jo agrāk vai vēlāk visi lieto kosmetiku un nav teikts, ka viņas pēc fotogrāfēšanas uzreiz nenomazgā visu nost.... 

4 0 atbildēt

Traki ko tik neizdoma lai piesaistitu cilvekus.

4 0 atbildēt

1.Šo numuru veidoja Pedobear emotion

4 0 atbildēt

inčīgi.

3 0 atbildēt

super raksts !!!  

4 1 atbildēt
« 1  2  3 »