local-stats-pixel fb-conv-api

Deviņi notikumi reaktīvā dzinēja vēsturē9

284 3

Viss par reaktīvajiem dzinējiem

284 3 9 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 9

0/2000

Pirmā civilā virsskaņas lidmašīna pasaulē ir TU-144

11 1 atbildēt

emotion

5 0 atbildēt

Vot šis raksts man patika pa ilgiem laikiem! emotion

4 0 atbildēt

Par to Hudzonas upi, tanī avārijā kas pirmais sniedza palīdzību bija kāds latvietis ar kaut kādu kuģīti kurš nocēla pasažierus no spārna un atgādaja līdz krastam !!

4 0 atbildēt

Concorde nebija pirmā virsskaņas pasažieru lidmašīna, tā ir TU-144, pirmais lidojums 4 mēnešus pirms Concorde, Pirmā publiskā atrādīšana, mēnesi pirms concorde. A380 nav lielākā lidmašīna, tā ir lielākā pasažieru lidmašīna, lielākā lidmašīna ir AN-225 Mriya

2 0 atbildēt

nevieko nozīmīgu es te neredzu..

Manuprāt reaktīvā dzinēja izgudrošānā ir daudz svarīgāki aspekti..

Kaut piemēram ir divu veidu reaktīvie dzinēji vienā gais tiek saspiests tradicionāli ar kompresoru aplīdzību otrā  pēc centrbēdzes principa.

Pēc tam savrīgākais ir divkontūru reaktīvais dzinējējs..

tad vēl Pirmais reakt'viais dzinējs kuru uzstādija uz SR-71 ar tiešo gaisa ieplūdi. utt.

šite tāds uz cap ļap salikts..

2 0 atbildēt

emotion emotion

0 0 atbildēt

Šauros, svītrām līdzīgos spalvu mākoņus, ko aiz sevis atstāj reaktīvās lidmašīnas dzinēji, sauc par cirrus aviaticus jeb inversijas pēdām.

 

Par inversijas pēdām tos nesauc. Visu laiku to sauca par kondensācijas sliedi vai kondensācijas pēdām...

Pirmā civilā virsskaņas lidmašīna bija Krievijā izveidotā TU - 144, kura pasaulē netika izplatīta tikai tādēļ, ka Vispasaules aviosalonā - izstādē le Buržē notika TU - 144 katastrofa,. Taja pašā izstādē Concorde izgāja visu demonstrācijas programmu. Padomijā visātrāk saprata, ka šī tipa lidmašīna ir pieskaitāma pie paaugstināta riska grupas.

Pasaulē lielākā lidmašina arī nav Airbus A - 380, bet gan daudzus gadus pirms A - 380 izmēģinājumiem Krievijā uzbūvētais un izmēģinātais AN - 225. An - 225 lidoja, jau tad, kad A - 380 koncepcijas projekts vēl pat nebija nonācis līdz rasējamam dēlim. Un vēl joprojām AN - 225 ir lielākā lidmašīna pasaulē. 

0 0 atbildēt

Tas spēj pārvietot simtiem cilvēku tūkstošiem kilometru attālumā ar ātrumu, kas sasniedz gadrīz 900km/h. tavuprāt, tikai 900 km/h ir maksimālais atrums, ko var sasniegt ar reaktīvo dzinēju?? tad kā sanāk pārniegt skaņas ātrumu? tu nonāc pretrunā pats ar sevi :D airbus nav lielākā lidmašīna pasaulē, concorde nav pirmā civilā virsskaņas lidmašīna... iespējams, vēl kāda kļūda, bet šīs krīt acīs...

1 2 atbildēt