local-stats-pixel fb-conv-api

Twitterim bankrots?9

174 5

Interneta milzim Twitter šis gads sācies ļoti slikti: mazās finanšu problēmas ir samilzušas. Kāpēc? To pat pats Twitteris īsti nezina. Pirmkārt pie šīm problēmām vainīgas ir žurkas. Jā, jūs nepārlasijāties. Rodas jautājums, kāpēc tādam interneta milzim kā Twitter uzbrūk žurkas. Pavisam vienkārši: Twittera galvenā ēka atrodas pavisam netālu no siera fabrikas, kurai nosaukums ir "Smirdīgā siera fabrika, kuras īpašnieki ir riebekļi", saīsinājumā "Riebekļu siera fabrika". Izskatās, ka nosaukums atbilst patiesībai. emotion Starp Twitter un fabriku, jo Twitter uzskata, ka fabrika speciāli žurkas aizvilinājuši uz Twitter ēku, kur tās sagrauza visus datorus. emotion Fabrika apsūdzības kategoriski noraida.

Otrkārt, Twittera admini un modi ir dzēsuši daudz tvītu, kur bija kailas sieviešu krūtis.

Treškārt, kāds lohs, vārdā Homērs Simpsons, iespējams, netīšām iebrauca Twitter galvenajā ēkā ar savas sievas auto, un auto un gruveši iznīcināja vērtīgos datorus. Atgādināsim, ka Twittera finanšu grūtības radās pēc tam, kad 2016.gada sākumā Twitteri nopirka šīs vietnes lietotājs 'MrGay'. Pēc nopirkšanas Twitterī viss sāka iet uz leju. Twitteris kļuva perverss un akciju vērtība nokritās līdz rekordzemam līmenim. Vēl 2016. gada vasarā tviterim uzbruka stulbākie hakeri vēsturē: Miša no Pokemon GO Song un SuperAņa. Diemžēl, viņu postījumi bija tik lieli, ka tviteris nedarbojās nedēļu. SuperAņa un viņas dzīvesbiedrs Miša sēž Tvaika ielas psihenē, par šo un citiem noziegumiem alkohola iespaidā un šie YouTube blogeri ir psihi.

RIP, Twitter 2006-2016/17 emotion

174 5 9 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 9

0/2000

*RIP, Twitter 2006-2016 

14 2 atbildēt
Mārdža homēru nositīs
7 0 atbildēt

Labs Joks. 

6 0 atbildēt

Žēl, ka tikai joks.

2 0 atbildēt

Twitter ir mēsls, kā Facebook, Reddit un citas lielās vietnes, jo šie saiti AKTĪVI cenzē politiski nepatīkamu saturu to īpašniekiem (tā lielākoties ir kreisā-liberālā spektra), piemēram burtiski neļaujot alternatīvajiem kontiem, profiliem, rakstiem uzpeldēt 'Trending' sarakstos un tieši pretēji-atļaujot viņu īpašniekiem patīkamiem rakstiem un twētiem parādīties pie 'Sponsored' u.c. sadaļās... Un tādā veidā jums ir cilvēku masas, kuri tā arī nenonāk dziļākos informācijas dažādības slāņos un viegli izpilda 'augšējiem' patīkamus lēmumus vēlēšanās un izplatot 'mainstream' informācijas spektru tālāk.

2 2 atbildēt

 emotion 

0 0 atbildēt