Sveiciens visiem aktīvajiem lasītājiem!Šis būs mans pirmais raksts šajās ārēs.Nolēmu padalīties ar savu hobiju un sporta veidu-zelta mopēdu(vēsturi,projektu).
Pirmā saskare ar mopēdu bija jau bērnībā.Tēvs pēc nelielas instruktāžas, pavizināšanas, ļāva man izbraukt pirmo līkumu.Izbraucis pāris apļus ieraudzīju Moskviču, kas tobrīd brauca garām.Biju lepns un gribēju lai mani redz arī Moskviča vadītājs.Pagriezu "ručku" un braucu tajā virzienā.Tēvs sabijās un metās mani ķert! Un sanāca vecais teiciens;"Mocis gar zemi,pats gar zem, un piln mut ar zem!"+vēl sencīts ar gar zem.Tāds man bija pirmais brauciens.
Tēvs jau neapzināti(varbūt apzināti) mani sportā bīdija.Jo strādājot skolā par darbmācības skolotāu, skolas garažā sāka man būvēt blakusvāģa projektu.Tas tik būtu bijis kaut kas!Dakša tika taisīta no Rīgas 13,apakšdaļa (karātava)bija 1;1 ar īsto blakusvāģi.Rāmis ar amortizatoriem,blakusvaģis no ķerras rāmja.Motori bija plānoti divi.Un nevis sajūgti kopā, bet abi grieztu asi un zobratu.Rāmis un ritošais jau uzbūvēts un atlika ievietot motorus.Bet, tie bija grūti laiki(90tie gadi).Tēvs brauca autokrosā un bija nepieciešamas rezerves daļas sporta Gaz 51.Un projekts tika iemainīts.Lai arī pēc gadiem atgūts,bet atjaunot vairs nebija iespējams(Lai dabūtu garažas bēniņos-saimnieks to bija sagriezis ar autogēnu) Vēl šodien atminos kā mēs uz projekta ar bērnības labāko draugu abi jau fantazējām(es braucu,draugs kantēja),,,Bet tā tas viss palika tikai atmiņās(pat nav neviena foto).
Tad nu ar atlikušo mopēdu vasarās dzīvojot laukos tika braukāts.Ik pa laikam jau fantazeju par sacensībām.Bet mopēds šķūnītī līdz 2010.gadam palika aizmirsts.