Kā dažiem zināms Toyota Supra MKIV ir nenormāli jaudīgs un spēj ar savu dzinēja bloku savaldīt 1500 zirgaspēku jaudu. Viens no Norvēģijas ir uzlabojis savu ikdienas supru līdz pat 1294 zigraspēkiem.
Pārāk daudz nav pietiekami: 1200 Zs Toyota Supra6
Vizuāli nevar pateikt, ka zem pārsega ir 1000 zirgi, jo auto ārpuse īpaši nav uzlabota, tikai padarīta tīrāka un pievienoti plašāki spārni.
Parcik šī ir viņa ielas mašīna bremzes un to diski arī ir tie paši kas nākuši no rūpnīcas. Lai skaistāk ir uzlikti Work Wheels Meister S1 diski ar Yokohama riepām. Pietiekami ielas suprai.
Dzinējs ir tas pats Toyotas 2JZGTE turbo dzinējs. Bloks ir tas pats tikai ir uzlikti negabarīta virzuļi, labāka kloķvārpsta, lielāks intercooleris, lielāka un jaudīgāka turbīna (GT47-88 - kas ir lielāka par 0.5 kolas pudeli) ar visiem atveres vārstiem lai nodrošinātu nepārtrauktu padevi. Šis dzinējs iet tikai uz Etanola jeb (E85) un parastais E95-98 te neies cauri labi. Ir oglekļa šķiedras apdare, paštaisīta 4 collu degvielas izplūde, parastā supras ātrumkārba ar uzlabotu sajūgu.
Iekšā kā jau parasti... Sparco stūre, sēdekļi, drošības karkass. Ir pat izveidoti slēdži kas palielina jaudu vai samazina pateicoties "Vipec" dzinēja sistēmas programmai.
Diezgan iespaidīgs darbs paveikts tepat skandināvijā....
Ir jau Supras ar 1500 Zs jaudu, bet nu tās jau tikai dragreisam pārsvarā...