local-stats-pixel fb-conv-api

Mana auto krāsotāja ikdiena FOTO process19

Sveiki, ir pagājis labs laiks kopš iepriekšējā raksta - tas protams ir saistīts ar to ka daudz jastrādā, safotogrāfēts ir pietiekami daudz tikkai ne vienmēr rakstu taisīšana ir labakais kas nāk prātā ierobežoti brīvajā laikā..

Kārtējā piezīme - esmu aktīvs auto krāsotājs tātad ja vēlies mani mācīt darīt manu darbu tad esi auto krāsotājs vai vismaz dari to ar loģiskiem argumentiem tas ari isuma bus viss, paldies, cerams ka kādam noderēs tas ko šeit apkopoju, ja nemies gar savu autiņu un ir vajadzīga kāda palīdzība ar to kā - kas jādara tad uzraksti, ja būs laiks atbildēsu. Tā kā savu tel. nr negribas spert pa vissu Latviju tad viss ātrāk atbildēsu savā fb lapā: "auto virsbuves remonts"

paldies par uzmanību un ņemiet par labu :) .

Reklāma
Reklāma
Reklāma
« 1  2  3  4  5 »
346 0 19 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 19

0/2000

Ja nav noslēpums, cik izmaksāja klientam šis prieks?

5 1 atbildēt

Piekrītu ,brāl, krāsotāja darbs nekāda medusmaize un zelta bedre nav emotion

4 0 atbildēt

Visu cieņu autokrāsotājiem.. + par rakstu, bet motora pārsegu labak saukt par kapotu, jo kaputs vairāk asociējas ar vacu valodas vardu kaputt  (tur krāsot vairs nav ko..)  emotion

3 0 atbildēt

MEGA PLUSS!! 

kā izbijušais autokrāsotājs saku ga darbs padarīts uz visiem 110 % 

1 0 atbildēt

Labs rezūltāts=Smags darbs 

Izvēle tava! 

Malacis R.D

1 0 atbildēt
Ir smuki.Detaļu ņemšana nost un likšana virsū reizēm aizņem mežonīgi daudz laika.
1 0 atbildēt

Iebildīšu gan. Tu aprakstīji bildi: ''6.iemesls kāpēc viņi veidojas ļoti vienkāršs - brauc mazi akmentiņi sitas pret kaputu, sadauza metālu zem krāsas, veidojas tukšā telpa starp krāsu un metālu un attiecīgi krājas ūdens ( kondensāts)''

Tad nu tā- Braucot tik tiešām šie akmentiņi sitas pret kapotu, Bet viņi nekādā veidā NEVAR sasist metālu, nesasitot laku un krāsu. Bez tam, ja tiek līdz metālam, tad bukte uzreiz ir acīmredzama. Tādas muļķības rakstīt nedrīkst... Mitrums, jeb tevis piesauktais kondensāts veidojas atkarībā no laika apstākļiem, bez tam ūdens krājas tieši tajā izsistās krāsas punktā. No turienes arī sāk rūsēt... 

1 0 atbildēt

emotion 

0 0 atbildēt

labs raksts. +

0 0 atbildēt
0 0 atbildēt

 

0 0 atbildēt

tehniskas dabas jautājums - kā nu kurš dara, bufera krāsošanai plastifikatoru lakai krāsai pievieno, jeb nē? cik daudz, laikam robežās līdz 30% var likt klāt, man pieredze dažāda - ja neliek laka ir cietāka, bet ātrāk plaisā, ja kaut kur uzspiež, ja pieliek, krāsojums ir jūtami mīkstāks, vismaz sākotnēji, toties ļaujas nedaudz staipīties, pie tam, priekšpēdējā haltūriņā krāsoju arī haubi un buferi, buferim pieliku plastifikatoru, rezultātā, ļoti nedaudz tonis atšķiras (laikam metālika arī ar plastifikatoru mazliet savādāk sēžas), kā arī laka ir daudz gludāka, nevaru īsti saprast, kā labāk darīt, savam autiņam parasti nelieku plastmasām plastifikatoru, jo kad vajag, varu uzpūst, kad un cik vajagemotion)))))

0 0 atbildēt

Neuztraucies par fotografiju kvalitati,galvenais lai darba kvalitate butu laba,kas kaut ko saprot no ta darba ,tas sapratis,neklausies ko raksta citi,kaut kas atshkiras,visi citi mak un tu ne,feck them,es regulari skatos tavu un Sahsas darbus,neesmu mehanikjis,esmu celtnieks ,galdnieks,un.t.t,ljoti labi saprotu ko nozime darbs,kvalitate un apjoms lai to izdaritu,man galvenais ir kvalitate,kaut vai tas aiznjem vairak laika,bet zinu ka guleshu nakti mierigi,ticu ka tadi ka tu ari guljat mierigi.

0 0 atbildēt

Ta tak CilveksArKameru Toyota!

0 0 atbildēt