Pievieno rakstu! Seko Draugiem Seko Facebook Seko Twitter
 
1
371

Atradu dažādas bildes no astoņdesmitajiem par ralliju maniprāt interesantākais rallijs un izskatīgākās mašīnas bija tieši no astoņdesmito gadu sākuma.

Ja patiks būs vel .

 Autors: PallMall B-grupa
1.
 Autors: PallMall B-grupa
2.
 Autors: PallMall B-grupa
3.
 Autors: PallMall B-grupa
4.
 Autors: PallMall B-grupa
5.
 Autors: PallMall B-grupa
6.
Sport Quattro bija pirmais... Autors: PallMall B-grupa
7. Sport Quattro bija pirmais Audi, kas tika sagatavots vienīgi Grupai B .1984 gada veiksmīgākais audi ar 2.1 turbo 450 zs.
 Autors: PallMall B-grupa
8.
6 cilindru 300 zirgu audi... Autors: PallMall B-grupa
9. 6 cilindru 300 zirgu audi sport quattro rs 002 bija radīts S grupai ,bet šis bija prototips .
BMW M1 430 spēcīgs 35 litru... Autors: PallMall B-grupa
10. BMW M1 430 spēcīgs 3.5 litru 6 cilindru dzinējs,bet šis auto tā ari neieguva popularitāti jo visu laiku bija defekti un dažādas problēmas
Izmantotie avoti:
http://google.lv
1
371

Citi šī autora raksti:

Lasi vēl labākos rakstus:

komentāri [68]

Niks: vai ienāc ar
Kārtot komentārus: populārākie | jaunākie | vecākie
Rādīt bildes
Crashman avatars
Medaļa SviestmaizeMedaļa Sertificēts spoksMedaļa Spoks
  Crashman 20.07.12 18:04
 
52
0

Looks like I have to get some facts straight.

B grupa. Kopā ar A un N grupu (kas vēl joprojam ir aktuālas) oficiāli tika ieviesta 1982. gadā. Pirmā pēc B grupas noteikumiem būvētā mašīna - Lancia 037 ar pakaļpiedziņu un motoru vidū. Audi Quattro, kas tika uzbūvēts jau 1980. gadā, vēlāk tika vienkārši pielāgots B grupas noteikumiem.

 

82. gadā Audi bija neuzveicams ražotāju ieskaitē, bet pilotu ieskaitē uzvarēja Valters Rorls ar pakaļpiedziņas Opel Askona (kas arī nebija B grupas mašīna).

 

83. gadā galvenās (un ļoti sīvas) cīņas notika starp Audi un Lancia

 

84. gadā par titulu joprojam cīnijās Audi un Lancia (tikai šoreiz Lancia vairs tā īsti nespēja turēt līdzi), bet sezonas vidū parādījās Peugeot 205T16 (protams, ka ar pilnpiedziņu), kas uz sezonas beigām sāka vinnēt vienu gonku pēc otras. Audi pussezonā Urku nomainīja pret saīsināto Sport Quattro.

85. gadā pārliecinoši dominēja Peugeot, Audi (ar lielām mokām) centās turēt līdzi, Lancia vairs tikai pāris gonkas spēja finišēt pirmajā 3niekā. Notika pirmās smagās avārijas - Korsikā ar 037to Lanču nositās Attilio Bettega, vēlāk Argentīnā gandrīz nositās Ari Vatanens. Pēc avārijas viņš ārstējās pusotru gadu.

 

Sezonas pēdējā rallijā Lancia nomainija konkurēt nespējīgo pakaļpiedziņas 037 pret pilnpiedziņas Delta S4 un uzreiz izcīnija uzvaru. Audi jau pussezonā Sport Quattro bija modificējuši par S1.

86. gadā par uzvaru cīnījās Lancia un Peugeot. Un, notika vēl pāris traģiskas avārijas. Portugālē viens Ford RS200 ielidoja skatītājos, nogalinot 3, savainojot vesalu kaudzi; drīz pēc tam Korsikā Henrijs Toivonens kopā ar stūrmani Serdžio Kresto nolidoja no kraujas un sadega. Tūlīt tika pieņemts lēmums, ka pēc 86. gada sezonas beigām B grupa tiks aizliegta. Audi un Ford no WRC izstājās paši tūlīt pēc Korsikas. Tā arī B grupa izbeidzās, pastāvēja šī klase tikai 4 gadus.

   

Kopš 87tā gada par WRC flagmani kļuva A grupa. Līdz pat 92. gadam gandrīz neuzveicama bija Lancia Delta Integrale, Tar kuru kosties par uzvarām spēja tikai Toyota Celica GT4.

 

Tāda, lūk, īsā vēsture. Ceru, ka neatņēmu autoram nākamā raksta ideju :D Jo šis ir ļoooti sakompresēts ieskats, principā par katru no 4 sezonām un katru no autiņiem var veselu rakstu uzcept.

Ga3oH avatars
Medaļa SviestmaizeMedaļa SpoksMedaļa Sertificēts spoks
  Ga3oH 19.07.12 16:14
 
26
2

Quattro labākais ! manuprāt pēc dizaina visskaistākais un arī ļooooooti jaudīgs. :D

OnOne avatars
Medaļa RecidīvistsMedaļa SpoksMedaļa Recidīvists
  OnOne 19.07.12 15:34
 
15
0

divās sekundēs no 0-100 tur jau zem riteņiem visa pasaule uz riņķi apgriežas, bet autiņš paliek uz vietas

BARBARS avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa TeamworkMedaļa Dienas doma
  BARBARS 23.07.12 17:30
 
12
0

Es domāju ka pie mūsdienu drošības noteikumiem un iespējām B grupa mierīgi varētu atgriesties......

Reiz bija veikts test ka Audi Quatro lika izbraukt F 1 trasi un beigās šie secināja ka r tādu apļa rezultātu tas varētu startēt no 5 vietas tā gada Gp posmā... D: :D

Bet ja nopietni manuprāt autosports vairs nav intresants, jo tur vairs nav tās cīņas par mašīnas savākšanu kā kādreiz paskatieties kā viņi cīnās lai novāktu tos lopus nenormālos.... Tas pac ar F 1 tu redzi kā tā mašina katru reizi kad tai nospiež gāzes pedāli sāk slidināties, tagad visi brauc kā pa līniju un labāks ir tas kurš precīzāk pa to trāpīs, a tad Tev vaidzēj just to mašīnu pretējā gadījuma tu nevien netrāpīusi līkumā bet arī uz taisnes sagriezīsies...

Gucis1995 avatars
Medaļa Sertificēts spoksMedaļa SpoksMedaļa Spoki flame
  Gucis1995 19.07.12 18:04
 
8
0

šitādus autiņus it īpaši to quattro nevar vairs tik bieži redzēt

eddyzs1 avatars
Medaļa SpoksMedaļa Sākumskolnieks
  eddyzs1 07.12.12 22:43
 
7
0

Ja tu dievini S1  ! Spied  + 

Crashman avatars
Medaļa SviestmaizeMedaļa Sertificēts spoksMedaļa Spoks
  Crashman 22.07.12 20:53
 
7
0

atbildot uz whitecollar komentāru "kas nosaka pāātrinājumu ? omes zeķes, kas sabāz... " Paātrinājumu nosaka Nm uz riteņiem. Kas savukārt ir biku smagi atkarīgi no kārbas. Var arī 100Zs motoram pielasīt tādu ātrumkasti, ka līdz 90km/h neviens 500Zs nezvērs līdzi neturēs. Tikai švakais motors tad ātrāk par simtu vnk neies. Tas arī ir viens no iemesliem, kāpēc B grupas rallija mašīnas esot varējušas līdz simtam noskriet tā laika F1 autiņus. Rallija mašīnai Vmax ir kkur ap 180...200km/h. Formula iet 300+.

Nākamā lieta, kas paliek aktuāla tad, kad to Nm uz riteņiem ir ļooooti daudz, ir riepas. Saķere vispār. Pilnpiedziņas mašīna no vietas vienmēr paātrināsies labāk nekā vientilta piedziņa. Tai pat laikā, jebkuram šosejas autiņam ir sliki un brauc viņi pa ideāli turošu segumu; es nudien nespēju saprast kā rallija mašīna pat ar ūbermīkstām un ūberrupja protektora riepām spēj uz grants sasniegt paātrinājumu, kas lielāks par 1g. Bet kaut kā var. Atliek vien ticēt oficiālajiem paātrinājuma datiem, kas B grupas autiņiem grozījās ap 3 sek un mūsdienu rallijkrosa mašīnām pat vēl zemāk.  

Sasha Aleksandrs avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Klauns
  Sasha Aleksandrs 19.07.12 22:59
 
3
0

Nostalģija, bija laiki, bija ko redzēt, tagad tikai patīkamas atmiņas.

Da1ris avatars
Medaļa RecidīvistsMedaļa SociālistsMedaļa Recidīvists
  Da1ris 19.07.12 17:42
 
2
0

manuprāt, vēl trūkst opel manta 

RsDJ avatars
Medaļa SpoksMedaļa BakalaursMedaļa Jubilārs
  RsDJ 19.07.12 20:27
 
1
0

atbildot uz Redfoo komentāru " manuprāt, vēl trūkst opel manta&nb... " Piekrītu, Opel Manta i400, rallija klasika.

Crashman avatars
Medaļa SviestmaizeMedaļa Sertificēts spoksMedaļa Spoks
  Crashman 05.12.12 14:28
 
1
0

atbildot uz Franziskaner komentāru "Te nu tu smagi kļūdies, pastāv gan. urka ir atv... " Pastāvēt jau pastāv, bet "UrQuattro" nekad nav bijis oficiālais nosaukums. Fani viņu tā iesauca. Urka ir Audi Quattro. Vienīgais Audi, kam "Quattro" ir modeļa nosaukums. Daudziem patīk viņu jaukt ar Audi Sport Quattro, kura bundža būtībā ir 2durvju Audi 80 ar saīsinātu Audi Coupe pakaļu. Citiem atkal patīk viņu jaukt ar Audi Coupe quattro (quattro ar mazo burtu, jo tāds ir oficiālais konkrētās pilnpiedziņas sistēmas apzīmējums, ne vairs modeļa nosaukums, modelis ir Coupe), kam principā ir tā pati Urkas bundža, tikai bez pūstajiem spārniem. Nū, un atšķiras motors, biku transmisija un šis tas hadenē.

ShadyZ avatars
Medaļa Spoki flameMedaļa JubilārsMedaļa Teamwork
  ShadyZ 28.07.12 18:34
 
1
0

1.Audi 002 prototips bija ar aptuveni 800hp, jeb precīzak viens zirgs uz pašmasu!

 

2.Audi S1 (nevis urquattro) 2,1 sek. 0-100, 450- ~ 600hp pikes peak vajadzībām + tam visam Audi S1 nebija vienīga sagatavotā mašīna B grupas rallijam pirmais rāviens bija urquattro, tad sekoja S1 , 002, bet pie tā jau bodīti aizklapēja ciet tā teikt -B grupu!

 

3. Visu laiku jaudīgākā rallija mašīna ir nevis ford rs 200 evolutition 2,  bet audi 002! Pietam tur tev info ir diezgan čau...!

 

 

Vispār palasot, diezgan saraustīta un diezgan neprecīza info. tev ir  savākta...

alfa kilo avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa ZebraMedaļa Rainis
  alfa kilo 24.07.12 16:40
 
1
0

atbildot uz OnOne komentāru " divās sekundēs no 0-100 tur jau z... " bugagati pat ir 2.8 sekundes lidz 100 :D

OrangESkull avatars
Medaļa TīģerisMedaļa ŽurnālistsMedaļa Recidīvists
  OrangESkull 20.07.12 02:08
 
1
0

atbildot uz Sasha Aleksandrs komentāru " Nostalģija, bija laiki, bija ko re... " varbūt tev ir ko pastāstīt par šo ralli ? ļoti interesē b grupa :(

Fosilija
Spoku fosilijas ikonaFosilija 19.07.12 22:23
 
1
0

Vot šitādu rakstu es saprotu! Viss skaisti apprakstīts, skaistas bildes un kodoliggs apraksts! PALDIES! 

Franziskaner avatars
Medaļa Admins iesakaMedaļa Gada raksts 2012Medaļa Admins iesaka
  Franziskaner 05.12.12 13:07
 
1
0

atbildot uz Diversants Caps komentāru "Kas nav urka un kas ir urka?  p.s. parei... " Šajā rakstā redzamie audi ir S1, kas būvēti uz sport quattro nevis ur quattro bāzes, tās ir 2 dažādas mašīnas ;) Ko Tu vispār uzskati par urku? visas kupejas ar quattro ? Ja tā, tad Tu neko no tā visa nesaproti, LV arī nekad nav bijis daudz Ur quattro.

anonimiks avatars
Medaļa Sertificēts spoksMedaļa Dienas domaMedaļa Vidusskolnieks
  anonimiks 23.07.12 20:58
 
1
0

Vecā koupe qattro toreiz bija zelts-ja tev bija tāda atlika tikai uzvarēt

CredoZ avatars
Medaļa BrūzisMedaļa TīģerisMedaļa Zvaniņš skan
  CredoZ 22.07.12 15:51
 
0
0

atbildot uz whitecollar komentāru "šļuc pa trasi .... joptvai, rallija auto Nm ir ... "

sākumā iemācies cilvēcīgi formulēt savu domu un tikai tad sās šaubīties par citu saprašanu!! un tici man par manu kompitenci vari nešaubīties. nejau tikai ņūtoni nosaka paatrinājumu.  un par ņūtonu daudzumu rallija mašīnām arī man vari nestāstīt   

CredoZ avatars
Medaļa BrūzisMedaļa TīģerisMedaļa Zvaniņš skan
  CredoZ 21.07.12 21:26
 
0
0

atbildot uz whitecollar komentāru "http://www.youtube.com/watch?v=ZXzkkGqv9Es ... "

 

un kurā brīdī tu redzēji tās 2.5 sec? uzrakstīt var arī ka uzrauj 1 sekundē. jā iespējams ka 2.5 sekundēs ja skatās pēc spidometra rādījuma, bet reālais nekad   

PallMall avatars
Medaļa RainisMedaļa Zvaniņš skanMedaļa Kapteinis Huks
  PallMall 19.07.12 16:58
 
0
0

atbildot uz CredoZ komentāru " neticu ka 0-100 2 sec!! drīzāk kād... " formulai pakalja piedziņa .bet šis 4x4 svars vienads varetu būt .un šim turbo ļoti jaudīgs un grieze liela ...un principā 2 nesalīdzināmas mašīnas.

« 1  2  3  4 »